Břéťa Čubík Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Krasnej den, prosim o radu. Jelikoz pri brzdeni ve vyssich rychlostech dochazi k vibracim na zadni naprave, pustil jsem se do mereni hazivosti kotoucu. Zadni i predni kotouce hazeji do 0,02mm. Cili jsou v pořádku. Ale zjistil jsem, ze ze vnitrni strany prednich kotoucu je disk podstatne vice zkorodovan. Z pohledove strany uplne ciste destickou opotrebovane. Mate to taky tak??? Viz foto...je to OK. Kotouce i desky meneny pred dvema roky a maji najeto zhruba 20tis.km. Znacka Ate Powerdisk a desticky take Ate. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 Je to normální pokud se málo (nedůrazně) brzdí - třmen je u VW plovoucí s jedním válečkem = pouze jedna destička brzdí přímo, druhá se přimáčkne pasivně posunutím brzdiče. Pokud se toho chceš zbavit, tak vyčistit a namazat vodící čepy brzdičů, dát nové kotouče (případně je nechat přesoustružit), nové destičky a občas na to pořádně dupnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 (editace) No jo, ale ona právě ta zadní destička je tlačena přímo válečkem.... ;-) Taky by mně to zajímalo proč je to tak (vnitřní strana rezavá a asi proto vnitřní destička víc opotřebovaná), ale je to "normální" a na všech autech. Editováno: 6. Září 2018, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 možná váleček destičku nerovnoměrně tlačí ke kotouči. Protože ono tam vyleštěné mezikruží vždy nějaké je. Také je pravdou, že ten váleček se snáze vrací, než celý třmen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 (editace) Vnitřní strana kotouče je více ostřikovaná vodou díky zamýšlenýmu chlazení (některý modely mívaly na ramenech dokonce spoilery směrující vzduch ke kolu) no a jak se málo brzdí, tak to destička nestačí stáhnout a konec kotouče je jen otázka času ... Jakmile koutouč začne reznout od hranky a dostatečně rychle se to neobrzdí, hluboká rez už se pak nezastaví a zažere se i do destičky ... U těhle drážkovanejch nebo i vrtanejch kotoučích to při neježdění/nebrždění začíná rychle reznout i kolem těch drážek/děr na brzdných plochách kotouče. Editováno: 6. Září 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Září 2018 Sdílet Vloženo 6. Září 2018 Na autech s dvouválečkovými brzdiči bez plovoucího třmenu se to ale neděje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Řekl bych, že u těch dvou válečků nebude ta destička tak náchylná na kmitání a vychýlení, prostě ji rovnoměrněji domáčknou na kotouč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Podle mě je důležité taky s autem trochu brzdit. Za tu dobu co auty jezdím jsem nikdy takový problém nezažil, ale je to tím, že občas třeba jedu svižnější jízdu a tím pádem musím razantněji brzdit...nikdy jsem neměl problém že by stihnul zatuhnout váleček, nebo reznout kotouče, protože to se děje hlavně při mírném brzdění, kdy ten tlak desky na kotouč není takový. Mírné brzdění je pro brzdy zlo, rádi pak takto rezavi a destičky se sjíždí také rychleji tímto způsobem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Ahoj řešil jsem to samé u F1 chvěl se mi volant při brzdění. Byly rezavé kotouče zevnitr! Z venku v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.