Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Dobrej chlapy mám takový problém diagnostika mi píše tyto 3 chyby tak se na vás obracím o pomoc vyměnil jsem váhu vzduchu ale  po pár kilometrech a vypnutí motoru se rozsvitila kontrola motoru a kontrolka asr ten vykricnik v kroužku tak váhou to asi nebude díky za typy přikládám fotku:)

    Screenshot_20181011-193249_Gallery.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A když ty chyby smažeš zase tam vyskočí takto všechny tedy zase i ta váha ? A jakou jsi tam dával ?

     

    A ten termostat určitě výměn ten to rozsvítí taky.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Chyba 16486:

    Možné příčiny

     

    Zapojení kabelů a / nebo konektorů z / do snímače průtoku s velkým průtokem vzduchu (MAF / G70)

     

    Snímač průtoku vzduchu (MAF / G70) je vadný

     

    Možné řešení

     

    Zkontrolujte zapojení a / nebo konektory z / do snímače průtoku (MAF / G70)

     

    Kontrola / výměna snímače průtoku vzduchu (MAF / G70)

     

     

    Takže pokud je váha nová, je vadná.

     

    Chyba 16556

     

    Možné příčiny

     

    Palivový systém

     

    Nadměrný tlak paliva

     

    Vyteče nebo znečištěné vstřikovače paliva

     

    Únikový regulátor tlaku paliva

     

    Nízký tlak paliva nebo vyčerpání paliva

     

    Systém rekuperace výparů

     

    Únik vzduchu po MAF

     

    Vákuové netěsnosti

     

    Nesprávná měrka oleje motorového oleje

     

    Ucpaný ventil EGR

     

    Přeplnění olejem

     

    Z toho si vyber, já bych typoval netěsnosti (falešný vzduch)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ještě u termostatu bych zkusil prostříknout konektor, nebo ho rovnou vyměnil.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jo a když zaslepim egr ventil tak mám nechat zapojeny konektor že? A tu hadicku ucpat ne? A dát ty dvě zaslepky 

    Editováno na martinlki

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    k té 16486, zkontroluj si i to potrubí co vede nasávanej vzduch, mě se tam udělala malá dírka a čas od času to pak zlobilo, motor se škubal apod. Stejně tak zkontroluj jak je ta váha připojená elektricky i mechanicky (čistý kontakty, dotažený spony na hadicích atd.)

     

    U termostatu to vypadá na špatnej kontakt, ne? možná zoxidované konektory nebo v horším případě někde přelomenej drát...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A když se mi podařilo povolit tu velkou matici u lambady ze zadu u výfuku tak co teď s tím díky ty 2 zaslepky už mám připravený 

    Screenshot_20181011-191831_Samsung Internet.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nechápolu na co se ptáš. Psal jsi, že tam dáš dvě záslepky, tak hurá do toho,ne?

    Já teda EGR nemám, ale co jsem dělal, byla jen jedna záslepka nahoře.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A u toho termostat nedá se vyměnit jen tohle? Ta priruba a nebo můžu vyměnit jen to telisko? To by mohlo dělat tu chybu ne tu poslední diky

    Screenshot_20181012-190719_Samsung Internet.jpg

    Screenshot_20181012-190656_Samsung Internet.jpg

    Editováno na martinlki

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nepomohlo obrousit konektory + kontakt sprej? A kabely jsou v pořádku, není nikde zlomený apod?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ještě mám otázku kde je mikrospinac na kufr je přímo na zámku kufru díky a jakej typ tam je?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Otázka patrí do elektriky, nie k motoru 1.6.MPI, to len na okraj, aby ťa v budúcnosti  modi ne .... .

    Mikrospínač zámku je súčasťou zámku, stojí okolo 120 Kč ,nájdeš napríklad na https://www.skoda-dily.cz/, a samozrejme aj inde...

    • Díky 1
    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Přesně tak, v diskusi o mikrospínači pokračuj v příslušném tématu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dobry den, mam problemy se startovanim pri zahratem motoru a s tim spojene dalsi zavady. Popisu jak presne se zavady zacaly projevovat. Jedna se o Octavia 1.6 75KW, r.v. 2001, najeto 180000. Prvni problem byl, ze se mi z niceho nic behem bezne jizdy rozsvitila kontrolka ASR. Nasledne zhasnuti a opetovne nastartovani problem vyresilo - to jsem jeste startoval bez problemu. Nekolik dni byl klid, ale potom opet pri bezne jizde se kontrolka ASR rozsvitila znova s tim, ze motor jakoby presel do nouzoveho rezimu a stratil vykon. Takto jsem ujel jeste asi 5 km, zastavil a motor zhasnul. Pockal jsem asi 30 vterin a nastartoval s tim, ze startovani uz bylo problematicke. Motor se nechtel rozbehnout a myslel jsem, ze uz nenaskoci. Nastesti se to povedlo, ale kontrolka ASR svitila stale ovsem motor svuj vykon melo zpet. Az na tu svitici kontrolku jelo auto normalne. Pote jsem dojel domu a auto od patku do nedele stalo pred domem. Po par dnech kdy auto bylo vklidu jsem opet nekam jel. Za studena nastartoval normalne, ujel asi 30km bez jakychkoliv problemu. Sel jsem neco vyridit a asi za 10 minut jsem se vratil zpatky do auta kdy byl motor stale zahraty na 90 stupnu. Uz jen, kdyz jsem otocil klickem, ale jeste nestartoval tak vsechny kontrolky zhasly tak jak maji, ale kontrolka ASR zustala svitit a ja uz vedel, ze opet bude problem. Samozrejme, ze auto spatne startovalo... sice se to povedlo ale ASR stale svitilo a k tomu se pridala kontrolka chyby motoru. Presto jsem se vydal na cestu a motor opet nemel zadny vykon. Dneska rano, kdyz jsem jel do prace bylo startovani za studena normalni, motor krasne bezel, mel svuj puvodni vykon i pres to, ze kontrolky ASR a chyba motoru zustaly svitit. Bylo mi doporuceno vymenit svicky, protoze tuto jedinou vec jsem neudelal, kdyz jsem auto cca pred tremi mesici koupil. Pred temi tremi mesici byly na aute vymeneny vsechny provozni kapaliny, palivovy filtr, vzduchovy filtr, kabinovy filtr, olejovy filtr. Vymena oleje. Nove rozvody. Celkova investice 10 000Kc. Svicky jsem nemenil, protoze auto startovalo krasne hned na prvni otoceni klickem za jakehokoliv pocasi. Svicky budu menit zitra, nemam potrebne naradi a tak si jej musim vypujcit, ale uz ted tak nejak tusim, ze tema svickama to nejspise nebude. Kdyby jste nekdo meli stejny problem a vedeli cim to bylo budu moc rad za pripadne info. Nerad bych menil pulku motoru asi tak jako kazdy. Dekuji moc za pripadne odpovedi.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Popsal jsi to sice podrobně, ale úplně zbytečně - možná jsem to přehlédl: výpis z diagnostiky máš?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 53 minutami, Wittmann napsal:

    Popsal jsi to sice podrobně, ale úplně zbytečně - možná jsem to přehlédl: výpis z diagnostiky máš?

     

    Aktualni vypis z diagnostiky nemam. Respektive mam, ale stary, ktery mi dali pri tom servisu po koupi. Zitra tedy vymenim svicky a odpoledne po praci zajedu do servisu na diagnostiku. Snad mi ji tam udelaji na pockani a ja ji tady budu moci sdilet. Kdyby byl problem vyresen vymenou svicek,( coz si nemyslim, pripada mi to komplikovanejsi) tak se zitra tak jako tak ozvu v tomto tematu.

     

    Dekuji za rychlou odpoved.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ty kontrolky tě jen upozorňují, že je zapsaná chyba - možností jsou desítky, bez výpisu nemá smysl spekulovat a pokoušet se o nějaký "pokus/omyl".

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Takze dnes jsme s kolegou udelali diagnostiku. Dale mi taky promeril baterii a rekl, ze je uz spatna. Takze dnes jsem koupil novou a vymenil. Dobijeni funguje. Co bych jeste rad zminil je to, ze uz asi tri dny s autem normalne jezdim a zavada sama od sebe zmizela. Nesviti jedina kontrolka a auto jede normalne. Dnes jsem najel cca 60km a vse uplne v pohode.

    Jedine co mi z te diagnostiky dava smysl je chyba cidla otacek motoru. Je to vlastne jedina vec, kterou jsem nezminil. Auto od sameho zacatku kdy jsem ho koupil pri jizde a otackach kolem 2000 lehounce pocukava. Zadne zaskuby, jen takove lehounke cukani, ktereho by si jen malokdo vsimnul. Proto, ze to nebylo nic zretelneho nebo kdovi jak neprijemneho tak jsem tomu nevenoval pozornost. Trklo me to az, kdyz jsem to videl na tom vypisu. Vzdy kdyz jsem trosku prislapnul plyn a auto bylo v zatahu tak cukani prestalo. Jestli to, ale souvisi s mym problemem nevim. Kazdopadne jak jsem rekl, uz asi tri dny jezdim naprosto bez problemu. Cidlo si myslim, ze nebude problem vymenit. Spise me tam zmepokojuje chyba 16555 - rada valcu jedna. Co to vlastne znamena? Dokazal by jste mi to nejak vysvetlit?

     

     

    IMG_3465.jpg

    IMG_3466.jpg

    Editováno na Vietrak

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    nedá se to úplně jednoznačně říct, chtělo by to detailnější diagnostiku vstřiku a lambda sond, může to být ale třeba jen zanesený palivový filtr.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Prva chyba je ze mas zky palivovy filter a nestiha plnit vstreky.Musis kupit 4 barovy.Ak na 12 kanali su rozvody v norme (od vyroby 28-87) tak vymen cidlo na kluke.Za 50€ mas poriesene.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×