Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

351 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Dobrý den, sháním info o 1,5tsi, chci si koupit scalu, přečetl jsem zde vše, prý se jí škubání netýká, je mi to ale divný, protože se ten motor vyrábí i do jiných škodovek a vw a tam problémy stále jsou, např u karoqu koupeného v červnu známým ... díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom takový postřeh ze servisu. Když jsem byl v září přehrávat sw na Karoqu tak mě technik uklidňoval ať si s toho nic nedělám , že skáčou i VW Arteon za milion kč. Tak , že by Scala byla jiná ??? No nevím.  Chtělo by se zeptat někoho kdo to teď koupil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@mirSvama Mam 1,5 TSI s automatem a auto neskace. S manualem je pravdepodobnost hopsani vetsi, i kdyz novy software problem asi castecne eliminuje. 

Pokud chces benzin a budes jezdit nalozenejsi, tak Ti stejne asi nic jineho, nez 1,5 TSI nezbyva. 

Me na tom motoru vadi jedina vec. A to, ze je ziznivejsi, nez jsem cekal. Jinak vykon, dynamika, celkovy projev,... je OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám 1.5 TSI manuál superb (06/2019). Neskáče, necuká,.... A to bylo ještě před přehráním softu. Ten jsem i tak nechal přehrát díky informacím že je poté motor živější. Rozdíl je v mém případě minimální, jen to víc žere (než se ohřeje a o deci dvě i při dlouhé jízdě) . Vyděšen jsem o tomto problému četl v okamžiku kdy už auto bylo objednáno a o to víc jsem se na škubání za studena při rozjezdech hodně zaměřil a opravdu vůbec nic. na jedničku i dvojku úplně plynulý rozjezd za studena i tepla. čímž chci pouze říci že to neskáče mě, je mi jasný že někomu ano, jinak by toto téma nevzniklo. Souhlasím s příspěvkem nade mnou, motor je slušný po všech jízdních stránkách, šel bych do něj znova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Pytlák napsal:

@mirSvama Mam 1,5 TSI s automatem a auto neskace. S manualem je pravdepodobnost hopsani vetsi, i kdyz novy software problem asi castecne eliminuje. 

Pokud chces benzin a budes jezdit nalozenejsi, tak Ti stejne asi nic jineho, nez 1,5 TSI nezbyva. 

Me na tom motoru vadi jedina vec. A to, ze je ziznivejsi, nez jsem cekal. Jinak vykon, dynamika, celkovy projev,... je OK.

 

upravit soft a oblbnout zákazníka ?? :D  to není oprava, nemají vůbec nic takového pustit do prodeje !! evidentně co jsem se zatím dočetl si s tím  asi neví rady ??... jinak já budu jezdit sám, ale   1,5 chci, protože už trošku jede a popravdě nechci zrovna dávat za auto víc, cenovka scaly odpovídá tomu co chci zaplatit,  já jezdil vždy s nafťáky, kromě vw pola a p206, ale do scaly se nic silnýho naftovýho nedává a 85kw 1,6 tdi je popravdě málo, jinak píšeš, že je motor víc žíznivější, to je prosím kolik ? já jezdil s předváděčkama za 7,5 - 8 litrů, proto mi je divný, že všichni píší, jak jezdí za 6,5 max - asi nevyužívají potenciál motoru a podtáčí ho :-)  ... snažím se zjistit právě zde nějaké info, jako nové auto potřebuji, možná že i víc chci než potřebuji, ale ne zase za každou cenu, klidně si počkám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svět motorů 44/2019
Něco podobného se evidentně děje i u 2.0TSI 140kw akorat to není tolik rozšířená motorizace, takže se o tom ještě tolik neví. 1.5TSI kupuje širší okruh lidi.

BTW nevím jak jste na tom s dynamikou, ale já s Leonem 110kw se pod 11s 0-100 nemohu za boha dostat (dle výrobce 8,3s) a 80-120 = 7s. To jsou hodnoty hodné možná tak 1.0TSI 85kw@200nm.
Auto mám zvážené 1310kg + 85kg já řidic. Najeto mám už 12t km, takže motor by zajetý měl být. Napadá mě, že tam mám celkem velká a těžká 18" kola 225/40 (zváženo 21.5kg).
Spousta koncernovych aut dle videí na youtube to za cca 8-8,5s dá, takže ještě 9s bych tak nějak bral, ale 11s už je podle mě podvod nebo není něco v pořádku... IMG_20191103_090823.jpg

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, sheep-master napsal:

Svět motorů 44/2019
Něco podobného se evidentně děje i u 2.0TSI 140kw akorat to není tolik rozšířená motorizace, takže se o tom ještě tolik neví. 1.5TSI kupuje širší okruh lidi.

BTW nevím jak jste na tom s dynamikou, ale já s Leonem 110kw se pod 11s 0-100 nemohu za boha dostat (dle výrobce 8,3s) a 80-120 = 7s. To jsou hodnoty hodné možná tak 1.0TSI 85kw@200nm.
Auto mám zvážené 1310kg + 85kg já řidic. Najeto mám už 12t km, takže motor by zajetý měl být. Napadá mě, že tam mám celkem velká a těžká 18" kola 225/40 (zváženo 21.5kg).
Spousta koncernovych aut dle videí na youtube to za cca 8-8,5s dá, takže ještě 9s bych tak nějak bral, ale 11s už je podle mě podvod nebo není něco v pořádku... IMG_20191103_090823.jpg

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
 

 

 

to je divný, protože koncerny mívají spíš větší výkon ve skutečnosti než je udávaný, nebo to aspoň bývalo u novinářských aut a aut pro ameriku

Editováno: , autor: daniel007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@mirSvamaMám najeto 10200km s průměrnou spotřebou 8,2 l/100 km (město průměr přes 9, dálnice cca 7,6, mimo město, okresky cca 6,7). Nejezdím na spotřebu, ale rychlostní limity se snažím nepřekračovat.

Nový software mám nahraný necelé 3 týdny, takže zatím nic moc najeto. Navíc jsem zrovna přezouval na zimní kola.

Po přehrání softu se mi subjektivně zdá, že je auto živější, řadí o něco dříve, motor se trochu déle zahřívá (to mi připadá divné, může to být jen nižšími venkovními teplotami) a jak jsem již uvedl, připadá mi žíznivější. Tak o 0,5 l/100 km. Kolik z toho ale jde na vrub zimním kolům, to nevím. 

Jak jsem již uvedl, mě auto neskáče a neskákalo. Motor mi připadá plně vyhovující. A kdyby byla (skutečná) spotřeba o 1 l/100 km nižší, neviděl bych na něm nic špatného.

Editováno: , autor: Pytlák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Pytlák napsal:

@mirSvamaMám najeto 10200km s průměrnou spotřebou 8,2 l/100 km (město průměr přes 9, dálnice cca 7,6, mimo město, okresky cca 6,7). Nejezdím na spotřebu, ale rychlostní limity se snažím nepřekračovat.

Nový software mám nahraný cca 3 týdny, takže zatím nic moc najeto. Navíc jsem zrovna přezouval na zimní kola.

Po přehrání softu se mi subjektivně zdá, že je auto živější, řadí o něco dříve, motor se trochu déle zahřívá (to mi připadá divné, může to být jen nižšími venkovními teplotami) a jak jsem již uvedl, připadá mi žíznivější. Tak o 0,5 l/100 km. Kolik z toho ale jde na vrub zimním kolům, to nevím. 

Jak jsem již uvedl, mě auto neskáče a neskákalo. Motor mi připadá plně vyhovující. A kdyby byla (skutečná) spotřeba o 1 l/100 km nižší, neviděl bych na něm nic špatného.

Vy máte karoq  co, tam určitě taky hraje velkou roli váha auta a to že už je větší , kámošovi když si ho kupoval řekli, že bude jezdit za 9 litrů, tak šel do 1,6 nafty, protože najede 60tis/rok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, sheep-master napsal:

Právě, a tak mi došla trpělivost a zítra jdu na měření výkonu :)

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
 

Nafot prosim ta grafy priamo na brzde, vykon a krutak. Lebo  neviem ci ti daju nejaky papier s grafom alebo len z cislami. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to tady vidím, a držel bych se původního zadání tématu. Jiné motory sem rozhodně nepatří, výkony si měřte, ale dejte to jinam, atd.  Spotřeba tady také příliš nemá vypovídající hodnotu - každý jezdí jinak a navíc jsou tady různé typy aut s tímto uskákaným motorem (Karoq, OIII, SIII...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 hours ago, sheep-master said:

Svět motorů 44/2019
Něco podobného se evidentně děje i u 2.0TSI 140kw akorat to není tolik rozšířená motorizace, takže se o tom ještě tolik neví. 1.5TSI kupuje širší okruh lidi.

BTW nevím jak jste na tom s dynamikou, ale já s Leonem 110kw se pod 11s 0-100 nemohu za boha dostat (dle výrobce 8,3s) a 80-120 = 7s. To jsou hodnoty hodné možná tak 1.0TSI 85kw@200nm.
Auto mám zvážené 1310kg + 85kg já řidic. Najeto mám už 12t km, takže motor by zajetý měl být. Napadá mě, že tam mám celkem velká a těžká 18" kola 225/40 (zváženo 21.5kg).
Spousta koncernovych aut dle videí na youtube to za cca 8-8,5s dá, takže ještě 9s bych tak nějak bral, ale 11s už je podle mě podvod nebo není něco v pořádku... IMG_20191103_090823.jpg

Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
 

Taky je potřeba uvést, jestli máš drive mode selection a jestli sis přepnul na sport mode nebo individual s nastavením plynu na direct. Rozdíl je citelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Již dlouho jsem neměl tu čest pohopsat v koloně, tak mě nemá co samonasírat ... ale jinak pár týdnů po přehrátí sw ... jen samá pozitiva a sociální jistoty ... dnes jsem polaboroval s režimem individual, nějak nebyl dosud čas a ani jsem nezkoumal, co tam jde nastavit. Samotný režim sport jsem vyzkoušel jen jednou a kvůli tuhosti řízení jsem jej zavrh. V režimu individual jsem nastavil na sport jen motor, ostatní na normal, ACC na comfort ... a embéčko ožilo, reaguje ještě plynuleji na plynový pedál a je prostě jako vyměněné. Jediné negativum sport režimu motoru je o něco málo vyšší spotřeba a celkově režimu individual, že po vypnutí motoru se po nastartování nastaví zpět normal ... ale za to přepnutí po nastartování to stojí. Klokan mě konečně začíná dělat radost a jízda v něm se pro mě opět stává potěšením a relaxem, tak jak jsem byl u embéček zvyklý ... On z té skály asi fakt nepoletí :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já mám Karoqa 1.5 TSi manuál, vyrobeno v červnu 2019, teď najeto 17.000km a se škubáním problém nemám. A ni jsem ho neměl v minulosti. Mě spíš občas pozlobí převodovka - i při plně vyšlápnuté spojce jde přes zuby, např při řazení zpátečky, nebo někdy u jedničky. Jinak spotřeba není špatná. sobotu jsem třeba jel trasu Kladno-Drážďany, na dálnici 140 na tempomat u nás a 160 v Německu a spotřeba byla 6.9l.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Karoq 1.5 TSI s manuálem, vyrobeno 09/2018. SW jsem si nechal přehrát před cca 3 týdny. Skákání je v podstatě pryč, auto se chová pocitově lépe.  Trošku šla nahoru spotřeba, ale nic tragického. Dnes na D1 jsem měl průměr 6.9l s Vervou 100 od Benziny na zimních gumách.         

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...