Jump to content

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

281 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

S klokanním projevem měly problémy embéčka, která měla 180A aleternátor (t. j. u Karoqa tažné a vyhřívání všehomožného ... komplet zadele, volant a čelní sklo) ... v této kombinaci sebevražedné (jsem tu někde popisoval zážitky, jak jsem nebyl pomalu ani schopen odjet z křižovatky, nebo rozjíždění se studeným motorem ala autoškola). Mám manuál 04/19, po svolávacím updatu řídící jednotky na podzim 19 se už s tím nebojím jezdit, nějaké to pohopsávání občas při rozjíždění zejména v kolonách pořád cítím, ale už to není nikterak dramatické, citelně to omezuje nastavení motoru na režim sport (což i částečně omezuje dvoutaktění) ... ale možná je to jen moji zaujatostí a zvýšenou pozorností vůči projevům tohoto motoru ... nezbývá mi než si říkat, uďo to je noumální :-).

Link to post
Share on other sites

karoq style 1,5 manual. přev. vyroba 06/2020 najeto 6000km, mod. rok 2020, mám vyhřev všeho včetně okna a také tažné zař. a motor naprosto v pohodě žadné cukání pouze ted v zimě při nastartování studeného motoru cca 2-3 vteřiny zvýšené otačky-cca 1200ot/min pak již normální projev. dvouválcový režim- pokud to nevidím na palubovce tak bych to ani nepoznal a to se na to docela soustředím když to jede na dva válce. za mne motor naprosto ok a i spotřeba je nižší než 1,4 co jsem měl před tím.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Taky nepozoruji žádný negativní projevy - DSG, výhřev sedaček, volantu, skla, tažné. Ani když mám zapnutý výhřev všeho možného, tak žádný problém není.

 

Přechodem na MR2020 se taky začal dávat motor s kódem DPCA namísto DADA, který tímhle neduhem trpět nemusí.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

JJ určitě se poučili a vychytali masařky. Mám ho teprve deset dní a zatím jsem fakt nadšenej. Dneska jsem zkusil pořádně prošlápnout plyn a ta akcelerace byla super. Teď čekám až oschnou silnice a zkusím dát režim Sport. 

Link to post
Share on other sites

U těch starších to podle nich napravili softem a dál už asi více nečekejte. Místní technicky zdatní , zkusí najít rozdíly mezi motorem DPCA vs. DADA ? Ze srandy by mě to zajímalo......

Link to post
Share on other sites

Tak já nečekám, že bych se ještě nějakého zlepšení mohl dočkat, už to nějak přežiju. Je fakt, že změna softu pomohla a auto už je použitelné. Koneckonců, že to hopsá jsem zaregistroval až po nějaké době používání, první dojmy z klokana byly orgastické ... to vystřízlivění a uvědomění si hopsingu přišlo až postupně. Pokud bude příští majitel důchodce z vesnice, který s tím bude popojíždět jen okolo komína, nebude trajdit v dopravních špičkách ve velkoměstě, nebo kolonách na dálnici, ničeho si už ani nevšimne ...

Link to post
Share on other sites

Ano s tou ojetinou to je pravda......já když vezmu že náš první klokan se vrátil a škodovka ho obratem prodala dále, tak......a druhý kus na protiučet se v dealerství také neohřál, do týdne se po něm jen zaprášilo a zájemců o něj bylo více. Je pravda že byl rok starý,20 000km najeto, super stav a slušná výbava atd.......i proto jsme druhého kusa prodali dokud měl ještě pěknou cenu.......snad to nové IV bude lepší - teda musí ....... :-)

Link to post
Share on other sites

Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ... Tedy zbavit se toho ještě v prodloužené záruce a s nějakými max. 60000km, pak už je to bezcenné. Ten kdo původního klokana nezažil, při zkušební jízdě nic nezaznamená a bude spokojený, než se mu auto a motor rozsype (a nebo taky ne, když s tím pojede jen jednou za týden do kaufu a v neděli na hřbitov) ... to současné ojebávání kvality a snižování nákladů se chtě nechtě musí jednou projevit. Pokud budu mít možnost, raději vatu nasypu do nového auta, s vědomím, že je to jen na pár let a že je to stejné, jak bych peníze hodil do kamen, než je po záruce sypat do 5 let staré ojetiny. Prostě není nad vlastnoprdelně proprděnou sedačku ... No a když budu jednou nucen z nějakých důvodů jít do ojetiny, nebude to nic novějšího než stará dobrá O1, F1, nebo první generace yetiho, tedy přibližovadla z dob, kdy byl automobilový svět ještě v pořádku, nestižen ekoterorismem a elektrolobby ...

Link to post
Share on other sites
před 2 minutami, velkytom napsal:

Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ...

Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží  300tis...

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Uvidíme ako to bude, mozno sa to kazit nebude a tych 250 - 300tkm to vydrzi. 

Problem je v tom ze ak sa to zacne sypat, opravy budu stat tolko ako ojazdene auto. Tal ze nerentabilna oprava. 

Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, Martab napsal:

Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží  300tis...

Doporučuji se poptat někoho, kdo ty motory servisuje, v jakém kilometrovém nájezdu to (a co) bývá rozbitý, jakým způsobem se to opravuje a jaká je cena opravy. To jsou věci, o kterých se ve Světě motorů člověk nedočte. Více už bych zde pana Pawouka nenasíral a věnoval se jen embasohopsingu, který vlastně již neexistuje :-)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...