nextcz 7 Posted January 19 Share Posted January 19 Uff, mám novýho Karoqa 1,5TSI DSG a ani ted v mrazech mínus deset nemám problém. Bud mám štěstí nebo už to poladili. Quote Link to post Share on other sites
PetriCZECH 208 Posted January 19 Share Posted January 19 Mně taky ne... Karoq Sportline 2021, 1.5 TSI DSG... Quote Link to post Share on other sites
Martab 2,295 Posted January 20 Share Posted January 20 MR20 1.5 TSI DSG našich taky naprosto bez jakýchkoli vedlejších projevů... Quote Link to post Share on other sites
tomot 10 Posted January 20 Share Posted January 20 MR 5/19 1,5 TSI DSG, nikdy jsem necítil nějaké škubání Quote Link to post Share on other sites
Rasťo H 0 Posted January 20 Share Posted January 20 MR 21 DSG a taktiež hladký rozjazd. Quote Link to post Share on other sites
Kelso 39 Posted January 21 Share Posted January 21 1,5 tsi s DSG nemali problem mam taky pocit, problemova bola kombinacia 1,5 tsi + manualna prevodovka Quote Link to post Share on other sites
prase66 29 Posted January 21 Share Posted January 21 1.5. tsi manuál S3 r.v. červen 2019 žádné škubání (léto, zima, starý soft, nový soft, studený motor, teplý motor.....) 1 Quote Link to post Share on other sites
velkytom 89 Posted January 21 Share Posted January 21 S klokanním projevem měly problémy embéčka, která měla 180A aleternátor (t. j. u Karoqa tažné a vyhřívání všehomožného ... komplet zadele, volant a čelní sklo) ... v této kombinaci sebevražedné (jsem tu někde popisoval zážitky, jak jsem nebyl pomalu ani schopen odjet z křižovatky, nebo rozjíždění se studeným motorem ala autoškola). Mám manuál 04/19, po svolávacím updatu řídící jednotky na podzim 19 se už s tím nebojím jezdit, nějaké to pohopsávání občas při rozjíždění zejména v kolonách pořád cítím, ale už to není nikterak dramatické, citelně to omezuje nastavení motoru na režim sport (což i částečně omezuje dvoutaktění) ... ale možná je to jen moji zaujatostí a zvýšenou pozorností vůči projevům tohoto motoru ... nezbývá mi než si říkat, uďo to je noumální :-). Quote Link to post Share on other sites
martin8xf 12 Posted January 21 Share Posted January 21 karoq style 1,5 manual. přev. vyroba 06/2020 najeto 6000km, mod. rok 2020, mám vyhřev všeho včetně okna a také tažné zař. a motor naprosto v pohodě žadné cukání pouze ted v zimě při nastartování studeného motoru cca 2-3 vteřiny zvýšené otačky-cca 1200ot/min pak již normální projev. dvouválcový režim- pokud to nevidím na palubovce tak bych to ani nepoznal a to se na to docela soustředím když to jede na dva válce. za mne motor naprosto ok a i spotřeba je nižší než 1,4 co jsem měl před tím. 2 Quote Link to post Share on other sites
Patrik Baroch 14 Posted January 21 Share Posted January 21 Taky nepozoruji žádný negativní projevy - DSG, výhřev sedaček, volantu, skla, tažné. Ani když mám zapnutý výhřev všeho možného, tak žádný problém není. Přechodem na MR2020 se taky začal dávat motor s kódem DPCA namísto DADA, který tímhle neduhem trpět nemusí. 1 Quote Link to post Share on other sites
Michal B. 213 Posted January 21 Share Posted January 21 Těší mě že to kluci v boleslavi vychytali, šikovní. Jen ať vše slouží dál jak má. Quote Link to post Share on other sites
nextcz 7 Posted January 21 Share Posted January 21 JJ určitě se poučili a vychytali masařky. Mám ho teprve deset dní a zatím jsem fakt nadšenej. Dneska jsem zkusil pořádně prošlápnout plyn a ta akcelerace byla super. Teď čekám až oschnou silnice a zkusím dát režim Sport. Quote Link to post Share on other sites
atlan 77 Posted January 21 Share Posted January 21 Nebola ta kriticka teplota okolo 16st? Ked to studene cukalo. Ale je fajn ked to odladili. A uz to nema tie prejavy. Quote Link to post Share on other sites
Sedkoo 2 Posted January 21 Share Posted January 21 Tak teraz by este mohli opravit tie starsie verzie, ktore stale trhaju :( Quote Link to post Share on other sites
Michal B. 213 Posted January 22 Share Posted January 22 U těch starších to podle nich napravili softem a dál už asi více nečekejte. Místní technicky zdatní , zkusí najít rozdíly mezi motorem DPCA vs. DADA ? Ze srandy by mě to zajímalo...... Quote Link to post Share on other sites
Martab 2,295 Posted January 22 Share Posted January 22 Jinak řízené turbo a jiná hlava by měli být. https://forum.skodahome.cz/topic/150856-karoq-15-tsi-dsg-style/?tab=comments#comment-2454658 1 Quote Link to post Share on other sites
velkytom 89 Posted January 22 Share Posted January 22 Tak já nečekám, že bych se ještě nějakého zlepšení mohl dočkat, už to nějak přežiju. Je fakt, že změna softu pomohla a auto už je použitelné. Koneckonců, že to hopsá jsem zaregistroval až po nějaké době používání, první dojmy z klokana byly orgastické ... to vystřízlivění a uvědomění si hopsingu přišlo až postupně. Pokud bude příští majitel důchodce z vesnice, který s tím bude popojíždět jen okolo komína, nebude trajdit v dopravních špičkách ve velkoměstě, nebo kolonách na dálnici, ničeho si už ani nevšimne ... Quote Link to post Share on other sites
sheep-master 17 Posted January 22 Share Posted January 22 jde o to jestli DADA klokana někdo bude chtít jako ojetinu. Podle mě až se toho budeme za pár let s nájezdem 100-150t, zbavovat tak na tom budeme pěkně tratit, to mě na tom štve asi nejvíc. Quote Link to post Share on other sites
Michal B. 213 Posted January 22 Share Posted January 22 Ano s tou ojetinou to je pravda......já když vezmu že náš první klokan se vrátil a škodovka ho obratem prodala dále, tak......a druhý kus na protiučet se v dealerství také neohřál, do týdne se po něm jen zaprášilo a zájemců o něj bylo více. Je pravda že byl rok starý,20 000km najeto, super stav a slušná výbava atd.......i proto jsme druhého kusa prodali dokud měl ještě pěknou cenu.......snad to nové IV bude lepší - teda musí ....... :-) Quote Link to post Share on other sites
Sedkoo 2 Posted January 22 Share Posted January 22 Ved to, ten predaj bude ako kedysi s prvymi 1.4tsi, co mali problem s rozvodmi. To sa tiez tazko predava:) Quote Link to post Share on other sites
velkytom 89 Posted January 22 Share Posted January 22 Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ... Tedy zbavit se toho ještě v prodloužené záruce a s nějakými max. 60000km, pak už je to bezcenné. Ten kdo původního klokana nezažil, při zkušební jízdě nic nezaznamená a bude spokojený, než se mu auto a motor rozsype (a nebo taky ne, když s tím pojede jen jednou za týden do kaufu a v neděli na hřbitov) ... to současné ojebávání kvality a snižování nákladů se chtě nechtě musí jednou projevit. Pokud budu mít možnost, raději vatu nasypu do nového auta, s vědomím, že je to jen na pár let a že je to stejné, jak bych peníze hodil do kamen, než je po záruce sypat do 5 let staré ojetiny. Prostě není nad vlastnoprdelně proprděnou sedačku ... No a když budu jednou nucen z nějakých důvodů jít do ojetiny, nebude to nic novějšího než stará dobrá O1, F1, nebo první generace yetiho, tedy přibližovadla z dob, kdy byl automobilový svět ještě v pořádku, nestižen ekoterorismem a elektrolobby ... Quote Link to post Share on other sites
Martab 2,295 Posted January 22 Share Posted January 22 před 2 minutami, velkytom napsal: Tak ve 100 - 150t je současné benzínové embéčko zralé tak na odvoz na vrakárnu :-) ... Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží 300tis... 2 Quote Link to post Share on other sites
atlan 77 Posted January 22 Share Posted January 22 Uvidíme ako to bude, mozno sa to kazit nebude a tych 250 - 300tkm to vydrzi. Problem je v tom ze ak sa to zacne sypat, opravy budu stat tolko ako ojazdene auto. Tal ze nerentabilna oprava. Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,713 Posted January 22 Share Posted January 22 Věnujte se škubání tohoto motoru, zde není volná diskuse. Quote Link to post Share on other sites
velkytom 89 Posted January 22 Share Posted January 22 před 1 hodinou, Martab napsal: Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží 300tis... Doporučuji se poptat někoho, kdo ty motory servisuje, v jakém kilometrovém nájezdu to (a co) bývá rozbitý, jakým způsobem se to opravuje a jaká je cena opravy. To jsou věci, o kterých se ve Světě motorů člověk nedočte. Více už bych zde pana Pawouka nenasíral a věnoval se jen embasohopsingu, který vlastně již neexistuje :-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.