Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

351 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

V 16. 9. 2019 na 19:31, gabuliatko napsal:

A jaký ověřený motor by jste u Karoqa (obsazeného 4 lidmi) při požadavku benzin s DSG jako doporučil když nic moc jiného než 1.5TSI není k mání?

Pres vsechny problemy citovane v tomto foru bych opet sel do 1,5TSI. A opet ve spojitosti s DSG, kde se klokan moc neprojevuje.

Motor 2,0 bude OK, dle meho nazoru ale zbytecny. 1,0 je slaby. Nafta pro kratke najezdy vhodna neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem aktuálně v horách nehorách v okolí Sarajeva, noční teploty padaj k nule ... a když klokana po nastartování nechám chvilku rozdýchat ... tak také neskáče. U moře jsem s ním mohl vyjet ihned po nastartování a neskákal ... tam jsem ale pozoroval, že bezprostředně po rozjetí po rovince začal přecházet do "dvoutaktního" režimu ... což jinde dělá až po zahřátí motoru. Nemohu si na auto stěžovat, spotřeba při cestě na Makarskou 6,2 l ... 1200 km, převážně po dálnici na tempomat na maximu rychlostních limitů, po vystoupení z auta je člověk odpočatý, ale stejně je můj pocit z motoru nic moc, kazí pocit z jinak dobrého wagenu ... druhou šanci bych mu už nedal, ty tři, čtyři roky s ním nějak vydržím ... pokud to nevyřeší nějaký update, tak další wagen rozhodně nebude ze stáje koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by klokan úplně nevadil, ale ten motor je fakt bez zátahu. Nevím, kde je těch 150 koní. Pocitově se chová podobně jako 1.2 TSI 100 koní. Navíc prý dost žere olej, jako všechny nízkoemisní motory. Ale jinak souhlas s pohodlím a prostorem. I když dneska ráno jsem našel na zemi páčku nastavení bederní opěrky. Sama vypadla a nedrží tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Radim K No, moje predchozi auto byla Octavia s motorem 1,2 TSI (77kW). A srovnat se to tedy neda. Motor v Karoqu je vyrazne (!) zivejsi a pri nalozenem aute mu nedojde dech.

Mam najeto necelych 10 tis. km a ubytek oleje nepozoruji.

Oproti 1,2 TSI je vyrazne vetsi spotreba paliva.

 

(Pripominam, ze toto vlakno je ale o klokannim chovani motoru. Asi bychom se mohli vratit k tematu.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jde o srovnání motorů 1.2 TSI a nynějšího 1.5 klokana ... měl jsem 1.2 77kw i 81 kw v yetiwagenu ... ten 77 kw byl živý jak veverka, 81 kw byl takový usedlejší. Pocitově mě přišly obě 1.2 živější, do cca 100 km/h, pak začaly vadnout, byť 170 km/h na dálnici nebyl problém (za cenu enormní spotřeby) ... v případě krizového dálničního řízení, např. přibrždění v kopci ze 130 na 100, už to nebylo na nějaké "myškování" z pruhu do pruhu, bo prostě to už neakcelerovalo. Klokan, aneb občas postřelená veverka, je takový specifický ... zrychlení do 100 km/h není žádný šlágr, ale naopak v dálničních rychlostech, třeba i při jízdě na tempomat, není problém po přibrždění v kopci zrychlovat ze 100 na 140 tak, že člověk nemá strach, že mu někdo podívá do kufru, navíc spotřeba je při dálničních rychlostech více než uspokojivá. Nebýt toho poskakování při rozjezdu, jsem s motorem hodně spokojen ... Během posledních 14 dnů jsem ujel přes 3000 km a z hlediska spotřeby, akcelerace ve vyšších rychlostech a pohodlí, nemám klokanovi co vytknout. Během těchto cest se mě nestalo, že by klokan zůstal stát někde v křižovatce, nebo poskakoval (bo ho po nastartování nechám rozdýchat, abych se poskakování vyhnul) ... ale stejně veskrze pozitivní dojmy to poskakování sráží, že už nemůžu na rozdíl od předchozích embéček, včetně ostatními proklínaných HTP říci, že by řídit tenhle wagen byl radost ... je to prostě jen věc, kterou člověk musí používat, ale nepřináší mu žádnou přidanou hodnotu v podobě toho, že se člověk na jízdu s klokanem těší ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, když jsem si přečetl těch pár posledních příspěvků, jsem rád že tohle nemusím řešit!

Jsem hodně rád že mám fajn 1.5tsi a ne klokana. Nečetlo se mi to dobře a myslím, že byste někteří mohli zvážit vrácení (jako jeden člen zde) a nebo mít naději že update sw snad pomůže (kéž by).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já pořád doufám a věřím, že to update SW zlepší. Mám pořád naději, když to tady mnozí píšete a byla to i motivace, abych napsal na zákaznickou linku. Taky jsem chtěl vědět, jaký tam mám typ alternátoru, když mám tažné. Zatím čekám na vyjádření technika. Spotřeba na dálnici se nechá udržet pod 6 litrů, ale chce to lehkou nohu a hodně "dvouválcovat" v eko režimu. Rozhodně ne nad 120 km/h. Jak to jde nad a do kopce, tak je tam hned 8 litrů průměr. Můj osobák je D5 Plzeň - Praha za 5,7 litrů. Jednou jsem to jel dost svižně. Bylo to za 9,2 litrů. Je to zbytečné týrání. Zajímavé je pozorovat dostupný výkon na digitálním panelu. Max. tak 70% výkonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, sleduji téma už rok bez příspěvku. Auto jsem koupil v červenci a vyrobeno bylo 10/2018. Byl to klokan, pokles otáček při dvojce, zkoušel jsem všechny režimy - nepomohlo. I přesto koupi nelituji, dle mého motor je ok, snad se neprojeví po větším nájezdu problémy. Přehrání softu proběhlo v Brně na můj podmět... byli vcelku překvapeni když slyšeli místo Karoq KLOKAN?. Po přehrání jsem spokojen, 100% zlepšení. 
Dle mého neprojdu za 4 roky emisemi ? včera jsem odjížděl z práce ve 4 ráno a no problem. Auto jsem i na dvojku schválně potočil a i přesto jelo. Kámoš co párkrát stál u mého startu vždy prohlašoval, že motor vydává hrozné zvuky na studený start. Včera prohlásil kur... já cítím benzín jak to má být, zrovna jak u motorky. Výkon je o poznáni příjemnější.
Mám i Yeti 1.2 81 kw a teď se budeme doma hádat kdo bude jezdit s Karoqem. Běžte přehrát soft a nenechte se odbýt ? čus všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emisemi projdeš neboj :-) Když nastartuji a mám zavřené vrata, než se otevřou tak cítím benzín, otáčky vysoko a je cítit benzín.......Já nevím jaký alternator mám, nezjišťoval jsem. Ale jelikož půjdu do servisu s kosmetikou na autě tak se poptám. Za nás tedy, máme nalítáno cca.6500km, spotřeba se motá kolem 7,3l/100l dlouhodobě, delší trasy do 7l v poho a žádná eko jízda......já ten motor nešetřím, pokud mohu tak mu šlápnu po krku. Jinak akcelerace, rozjezdy jsou dost svižné, to co všichni zde popisují, že se vše zlepšilo po aktualizaci, to já pociťuji od začátku co máme auto. Jenom se mimo téma zeptám, po dojezdu,jak vypnu motor tak z motorového prostoru slyším takové jemné pískání, cca.minutku po vypnutí, pak to ztichne,co to je netuším, že by plašička na kuny ve standardu ? :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ve středu dovezl nového Karoqa 1.5 TSI DSG ve verzi Sport line. První dva ranní studené starty a zatím vše OK, žádné cukání nepociťuji, venkovní teplota teplota byla 1,5 °C. Auto jede zatím krásně, je vidět, že je vše ještě takové syrové, ale to se časem zlepší :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keby to niekomu pomohlo bol vydany update k TPI 2050744/11 z 3.9.2019. Napriek tomu ze existovali updaty ku vsetkym verziam ECU tak ECU konciace S a AL predym v TPI mali len poznamku "v priprave". Teraz uz je vsetko v TPI  a vsetky ECU maju aj oficialny update podla TPI:

 

image.thumb.png.4d1a66171331b192e83eebc2437cac8b.png

Editováno: , autor: trek11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este pridam moju dnesnu skusenost. Po zhliadnuti aktualizovaneho TPI som sa vybral za mojim servisom ze teda nebude problem s prehranim SW. No prekvapilo ma ked mi prijimaci technik ukazoval ze na moje auto nie je ziadna servisna/zvolavacia akcia ale ze vie o co sa jedna a karoqy updatuju ako na beziacom pase. Hovorim mu ze ok ale je vydane TPI kde je jasne uvedene ze na moju riadiacu jednotku (05E 906 018 AL) je vydany novy SW a ci je teda problem to prehrat. On ze nie ze zadarmo to spravit nevedia pokial nie je na moje auto servsna akcia. To ma tiez prekvapilo. Teraz akoze nemozem nic reklamovat len pokial bude servisna/zvolavacia akcia u mojho auta? Ale skusal som dalej. Tak mu vravim ze ok ze si to teda zaplatim ze kolko by tom vyslo prehrat posledny SW na moju jednotku. On volal technikovi a ten mu povedal ze sice novy sw na moju riadiacu jednotku ale ze nie je "zlinkovany" na moj konkretny model auta (nechapem ako este treba zlinkovat s autom ked na moju RJ je vydany novy update!!!) a ze zatial mozu updatovat len karoqy :D Tak som videl ze tade cesta nepojde podakoval som za nic a isiel prec.

 

Mozno by mi niekto zbehly mohol vysvetlit suvis medzi TPI a servisnou akciou. Bol som v tom ze nemusi byt na vsetko servisna akcia a ze teda ked sa clovek na nieco stazuje tak TPI moze pomost k rieseniu daneho problemu.

 

Nastastie mam v okoli viac autorizakov tak som teda isiel inde. Tam som sa o probleme bavil s ustretovym prijimacim technikom, ktory tiez o probleme vedel. Tak isto mi ukazal ze na moje vozidlo nie je ziadna servisna akcia ale pozrel do TPI na chvilu zmyzol do dielne a ked sa vratil pytal sa ci som tu autom ze mozem rovno s nim vojst do dielne :D to som necakal. auto som odovzdal a za 20 minut bolo hotovo a novy sw nahraty. Este so mnou pozartoval ze teraz usetrim za benzin lebo teraz uz ani nenastartujem :D

 

V prvom pripade netusim ci islo o nevedomost alebo sa im len nechcelo alebo zo mna proste urobili debila. V druhom pripade som vdacny ze sa este najdu ludia ktory si vedie robit svoju robotu a aj chcu pomoct.

 

Kazdopadne ja som take cukanie nepocitoval ako tu ludia popisuju ale chcel som update hlavne kvoli lepsej reakcii na plyn ako tu a inde ludia popisovali. Mam teraz pocit ze je to ine auto. Zatial len 100 km najazdenych a verim ze to tak aj ostane. Ovela lepsia reakcia na plyn. Hlavne 2 stupen vie vystartovat ako raketa oproti predchadzajucemu prejavu. Vsetko je to cele plynulejsie a dynamickejsie.. No hlavne ta reakcia na plyn sa zlepsila.

 

PS: Netusim ci tu mozem robit ci negativnu alebo pozitivnu reklamu na autorizaky ale keby niekto mal zajuem mozem napisat do sukromnej spravy kde konkretne mali aky pristup. Som z Kosic tak mozno to niekomu pomoze pri rieseni tohto problemu z Ke a okolia

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...