Jump to content
milda 1

1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

145 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

mě nedávno volali ze servisu, kde dělají VW, Škodu i Seat, že aktualizace pro škodovky tam vidí, ale pro Leona zatím ne...🤷‍♂️

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
před 15 hodinami, kecka napsal:

Ahoj,

Dotaz pro Rayxe...  Koukal jsem do té tabulky a moje jednotka tam nebyla pod Seatem, ale byla pod VW myslíš že  To znamená že pro VW už udělali aktualizaci a pro Leona ne ? Nebo můžou být softy kompatibilní...

 

Tak dalece do toho nevidím ... Ale když se třeba mrkneš na můj příspěvek z 23.5., kde jsem se pozastavil nad tím, že v době, kdy byl u Škoda a Seat uvolněn update 7421 pro 05E906018R, tak u VW ještě nebyl k dispozici, dnes již je ... Je to vidět na přiloženém pdf, což byl seznam všech vydaných updatů k tomu 23.5.

https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-škubání-při-rozjezdu/?do=findComment&comment=2395965

 

To samý nyní s verzí 9622 pro 05E906018 BH, škodovka je první uvolněná, audi a vw zatím čekaj a maj jen starší 6231, nevím jestli je použito i u seat ...

 

Podle mě bude obsah softu stejný, ale je možný, že tam bude nějaká ochrana, aby se soft nemohli použít napříč značkama. K tomu by musel říci někdo znalejší B)

Edited by rayx

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 15 hodinami, decathlon napsal:

Tenhle motor je ušitej horkou jehlou. Nekamenujte mne, není to z mé hlavy. Sice tu jejich politiku moc nechápu, ale asi jim to docela prochází, že do toho jdou.  Byznys je byznys.

 

Já to chápu, s ohledem na stále tužší emisní normy se ukazuje, že je problém vyrobit spalovák, který by je uměl plnit i v reálným provozu ...

Dělá se vše proto to, aby aspoň něco prošlo a mohlo se vyrábět, jinak je to domeček z karet ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A toho se bojím, že kvůli emisním limitům nebudou ta auta za chvíli už vůbec spolehlivě jezdit.  Na zemi si hrajeme na ekologii, ale že to na nás sypou z letadel ve velkým to nikoho zas tak moc netíží a ani se o tom moc nemluví. Samozřejmě, že nesouhlasím se zněčišťováním ovzduší, ale mělo by to mít svoji mez.  Je to stejné jako s kůrovcem. Třicet let o něm věděli a nedělali nic a teď se z toho můžou podělat a chtějí spasit naše lesy.

Edited by decathlon
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen posílám informaci , že opravný sw. stále není k dispozici. Volal jsem do servisu a ještě nic nemají. Ze Škodovky mě psali že bude v 25-26 týdnu , jak bude nový sw tak dám vědět. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekání na opravný sw to už tady bylo na jaře.... Nejlepší opravný sw je výměna za TDI 😀

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jó kdybych to tušil že to bude tak skákat tak bych si připlatil za tdi ‼️

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mě je zatím klid. Najeto 2200km a nehopsáme. Motor jsme asi na dovči dobře zajeli, jede a chová se krápek jinak něž u předchozího auta.

Když to teďka srovnám tak jako bych měl teďka motor 1,4tsi - ten stejný jako jsme měli loni v létě v půjčeném Kodiaqu - ten jel super. Nyní 1,5tsi jede moc dobře,tahá solidně.

Spotřebou se motáme kolem 7,0l/100km. Po létě budeme mít nalítáno +- 6000km, zvažuji že uděláme první servis oleje apod.....

Na jednu stranu trnu co nový soft přinese,já jsem spokojen s nynějším a kdoví co ten nový zase zprasí 😆

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 15. 7. 2019 na 6:59, Michal B. napsal:

U mě je zatím klid. Najeto 2200km a nehopsáme. Motor jsme asi na dovči dobře zajeli, jede a chová se krápek jinak něž u předchozího auta.

Vymenili ti klokana, napada ma jedina otazka, vo vyrobe niekto vie ktory pohon bude skakat a ktory nie ??

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz tu niekde odznelo, ze medzi novym motorom co neskace a starym co skace nie je ziaden zasadny rozdiel v suciastkach. A nemoze to byt tak, ze nechali rovnaky kod suciastky, ale ta vyrobena po nejakom datume uz odstranuje zavadu? Neviem ako maju riesene kody dielov, ale toto by mohlo sposobovat tu zahadnu opravu, alebo sa mylim?

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

motory výroby od 1.1.2019 do současnosti nejspíše tímto neduhem netrpí, technicky se v motoru asi nic zásadního neodehrálo (jen vysokotlaké čerpadlo bylo jinné).....zde to popisoval @rayx na konci května.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

🙄 tedka je klid, já jsem zvědav co udělají chladné rána. Opravdu u mě se vše tváří na klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michal, kde tankujes? Predtym to iste?

Kolko km si mal na prvom, olej si menil? 0w-20 alebo 5w-30? Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže první nádrž verva100 benzina opava, druhá nádrž omv super plus95 kdesik v rakousku, třetí nádrž v chorvatsku název benzínky nevím ale byl to nějaký 100octan, čtvrtá nádrž ve znojmu benzina verva100.

Předtím jsem tankoval taky jen verva100 benzina opava. 

Na prvním kodiaqu jsme měli 6000km bez výměny oleje, na druhém zatím olej neměněn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 5 hodinami, Michal B. napsal:

🙄 tedka je klid, já jsem zvědav co udělají chladné rána. Opravdu u mě se vše tváří na klid.

 

Ty už se bát nemusíš, bo Werner von Embas zařídil spejšl kousek :lol: … Já jsem paradoxně začal pozorovat hopsing až za vyšších denních teplot, za mrazu a teplot okolo nuly po dodání wagenu jsem nic nepozoroval. Jako ještě do včera jsem si myslel, že mě už z fóra hrabe, páč embéčko nedělalo nějakou dobu hopsací potíže … ale včera odpoledne jsem při odjezdu od soustruhu po nastartování ihned vyjel … a to byl panečku hopsing, autoškola hard. Jinak to chvíli nechávám rozdýchat než spadnou otáčky, než se otevřou a pak zavřou vrata ... a klokan je pak v klidu. Holt jsem namlsán, že občas jedu k soustruhu žábou (citigem) … tvl, ty plynulé studené rozjezdy … porovnání mezi vysloužilým, ještě poctivým třípísťákem a ojebanou ekojednapětkou ... nebe a dudy ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja uz to zaky vypozoroval kdyz startnu je spotreba na neutral asi 3,8l/h zapnu pas kouknu vlevo vpravo dopredu dozadu spotreba spadne pod 2l/h a v pohode kdyz vyjedu hned je tom opravdu skokan ale pry je to i proto aby se rychle ohral katalizator jinak koupene 26,6, 2019

predtim jsem mel 1,4 TSI 110KW octavie a neco podobneho mi to delalo taky ale paradox byl kdyz byla teplota venkovni pod 14 st. tak se nedelo nic rozjezd v pohode takze asi tak borci -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tie hodnotenia pod prispevkom na tomto fore su take usmevne, casto na zaklade emocii. A negativne bez vysvetlenia. Tak sa chcem opytat 

@Pawouk to davas podla toho ako sa vyspis alebo to ma aj nejaky realny dovod? :)

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nespekulujte o nesmyslech, toto není Blesk.cz - pokud tady ta možnost je, tak namísto vypisování zbytečných příspěvků mimo téma dám takové hodnocení, jaké si předmětný příspěvek zaslouží. A speciálně ten tvůj je opravdu blábol naprosto mimo realitu. Tečka. Další debata v tomto smyslu tady nemá co pohledávat. Takže zpět k tématu.

  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spekuloval som na zaklade dostupnych informacii, ktore nie su mimo realitu, ak ano, oprav co neplati.

 

1/ neexistuje ziadna oficialna sprava, ani statistika, ze by na vsetkych novo vyrobenych 1,5 bola zavada/stav odstranena

2/ vymenene auto po reklamacii neskace

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 23 hodinami, embecka napsal:

Vymenili ti klokana, napada ma jedina otazka, vo vyrobe niekto vie ktory pohon bude skakat a ktory nie ??

Tak ještě jednou a naposled - napsal jsi přesně toto, to není žádná spekulace, to je naprostý blábol, tak nelži. To si jako skutečně myslíš, že ve fabrice stojí na konci linky chlap a ukazuje - tohle auto bude skákat, tohle ne? Další diskuse v tomto směru je bezpředmětná a úplně mimo realitu a budu ji mazat.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Třeba já jsem pochopil embecka tak, že by mohly například některé díly pocházet od více dodavatelů a ví se třeba, že motor s díly dodavatele xy má větší pravděpodobnost, že bude náchylný ke “skákání”. No a to by pak ve výrobě bylo možno určit. Tak jsi to embecka myslel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslel som to tak, ze ci dokazu identifikovat, ktory pohon to bude robit, pokial je to nutne. Ako napr. pri vymene auta.

Je to otazka, hypoteza. Moze sa kto chce rozculovat a davat minusove hodnotenia.

 

A pre pawouk. Nikto nikde nic nepise, ze sa tak deje pri sekani v seriovej vyrobe. Zbytocne sa snazis to zosmiesnit. A nikde nie je nepisana ziadna lez, tak nekecaj.

 

 

  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...