Jump to content
milda 1

1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

197 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tak mě to konečně po měsíci fuck you, zkuste později, na mé VINko našlo servisní, nebo svolávací akci (bez rozlišení, či podrobností), takže jsem se již objednal na příští týden k embasomechanikovi. Snad tím bude klokanoidní kapitola mého embaso stroje uzavřena a budou již následovat jen samé embasopozitiva a sociální jistoty, bez hopsání a obav, že to někde v křižovatce polochcípne ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Před hodinou, Michal B. napsal:

web škody:

Vážený zákazníku,
pro zadaný VIN kód TMBJB9NS4K8082xxx, žádná svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá. 

Auto mám vyrobeno 06/2019 a manuál, ale jestli mám altík 180A tak nevím....

U mého auta to samé. Nic mi to nenašlo. Mám vyrobeno 06/2019, manuál a alt. údajně 140A. Infolinka již třetí týden neodpovídá. Jdu se jim připomenout. Jestli mám tím pádem vyléčeného klokana, tak pak asi neumím s autem jezdit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ujetí prvních 150km s 1.5TSI DSG říkám neskáče. A oproti 1.4TSI DSG v OIII mi přijde živější. Dokonce bych řekl že start/stop s autoholdem mi vadí mnohem mín než nevyzpytatelný HHC v OIII. Za mne dobrý. Spotřeby to po okreskách napsalo 5.9, což taky dobrý.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 9 hodinami, LukášCBR napsal:

Zmiňujou bohužel pouze verzi s manuálem.

Zminuji jen verzi s manualem. Ja mam ale automat a svolavaci/servisni akci mi to naslo take.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega ma Karoga 1,5 TSI s automatem, vyroba 12/2018 a svolavaci/servisni akci to hlasi tez. Co ma za alternator nevim, na rozdil ode me nema tazne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Včera jsem byl na přehrání software s O3 manuál 1/2019. Nahráli tam verzi 9692, předtím byl sw 6xxx. Včera jsem s tím odjel 150 km po okreskách, dneska ráno krátké jízdy po městě. Za mne velké zlepšení, už se stím dá celkem normálně rozjíždět. Motor i znatelně líp jede, předtím to bylo hlavně na dvojku dost přidušené, teď když dám plný plyn, tak dvojka celkem solidně táhne.

Svolávačku jsem neměl, objednal jsem se na přehrání a nahlásil, že mám problém s rozjezdy. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zatímco na embasoportále je uvedeno, že pro mé embéčko existuje svolávací/servisní akce, bez rozlišení, tak v apce MyŠkoda mám uvedeno, že jde o svolávací akci. Očekával bych, že budu "svolán" … no kdybych se aktivně neozval a neobjednal, bych asi na "svolání" čekal do vánoc, ne-li do servisní prohlídky za rok a půl ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

a na můj VIN to hlásilo pro zadaný VIN kód TMBAN............ (nemá tažný, nemá altik 180, manuál), žádná svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá. A stejně jsem se objednal a včera přijel a řekl "skáče" "za studena" tak automaticky na zakázkový list aniž by se na něco dalšího ptal napsal 24EU a za tři hodiny přehráno v rámci záruční opravy  . Takže je asi nedůležitý co portál poví...zkrátka je to tak, musí se o to aktivně požádat. 

Edited by prase66
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ještě jsem chtěl říci, že mám o cca 0,5l vyšší spotřebu, ale je možné že je to tím že je větší zima. budu sledovat, jezdím stále stejné trasy a dám vědět až najezdím víc. rozjezdy jsou jistější i když ani před tím to nebyla taková tragídie jako někteří popisovali, ale nějaký "živější" motor nepozoruji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 33 minutami, prase66 napsal:

ještě jsem chtěl říci, že mám o cca 0,5l vyšší spotřebu, ale je možné že je to tím že je větší zima. budu sledovat, jezdím stále stejné trasy a dám vědět až najezdím víc. rozjezdy jsou jistější i když ani před tím to nebyla taková tragídie jako někteří popisovali, ale nějaký "živější" motor nepozoruji.

no na muj karok byla taky svolavačka 6/2019 1,5 TSI man. mam najeto od aktualizace neco kolem 700km a vypozoroval jsem toto, dele se zahřiva,vyssi spotřeba,myslim že akcelerace stejna

parkrat mi to v křižovatce zdechlo ale myslim že jsem trošičku později přidal plyn než pustil spojku, jezdim stejne trasy aktualně mam dlouhodobou spotřebu 6,3 najeto 2500km

tak nevim jestli to ješte klesne usednutim motoru, jinak Karok OK nějake mouchy jsou ale ktere auto je bez problemu tož me hodnoceni

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dakule spotřeba ještě malinko sedne, ale nečekej zázraky.

Jinak v sobotu se mi stala taky jedna perlička, auto mi zdechlo v křižovatce, nevím co se dělo,rozjezd klasicky ale ejhle a stál jsem uprostřed křižovatky při odbočení doleva......velice nepříjemné, v autě celá rodinka a všichni koukali proč nejedu :-( soft mám z dubna 2019 ten původní.......Tohle se mi stalo poprvé od června co máme auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Před hodinou, Michal B. napsal:

@dakule spotřeba ještě malinko sedne, ale nečekej zázraky.

Jinak v sobotu se mi stala taky jedna perlička, auto mi zdechlo v křižovatce, nevím co se dělo,rozjezd klasicky ale ejhle a stál jsem uprostřed křižovatky při odbočení doleva......velice nepříjemné, v autě celá rodinka a všichni koukali proč nejedu :-( soft mám z dubna 2019 ten původní.......Tohle se mi stalo poprvé od června co máme auto.

no pravě startstop jsem mel deaktivovany a startlo to kdyz jsem proslapl spojku no ta spotreba diky te vysce auta nebude moc lepsi ale pred tim jsem mel OIII 1,4 110KW a tam jsem mel dlouhodobě 5,4l styl jizdy mam stejny takze jsem doufal na podobnou spotreba a jeste kdyz je vypinani dvou valcu myslim ze toto zrovna se spotrebou nic nebude mit společneho spiš emise takze jsem zvedavy jak dale jinak auto pekne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenhle rozjezd-nerozjezd, chcípnutí-nechcípnutí se mě také (několikrát) stal, doufám, že to také odstraní aktualizace … ono bohužel ten rozjezd nerozjezd přichází zcela neočekáván a nikdy se mě jej nepodařilo nasimulovat uměle, prostě 16x projedu křižovatkou v pohodě a po 17 jedu stejným stylem a ejhle - stojím, nestojím, jedu, nejedu … dost nepříjemné. Každopádně, od té doby co jsem před týdnem embéčku řekl, místo obligátního, že poletí ze skály, ale že půjde k embasodoktoru … to vcelku ani neskáče, přestože noční teploty pomalu atakují 0. Asi embéčko trpí nějakým syndromem bílého pláště, či co ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velkytom 😂 Spise nez sydrom bileho plaste mozna syndrom modrych monterek .... 

 

@dakule 1. Bezprostredne predchazejici prispevek necituj. Adminum fora se to nelibi....

2. Tvou dlouhodobou spotrebu Ti zavidim. Ja nyni jezdim prevazne po meste a mam dlouhodobou spotrebu 8,4 l/100 km. A pokud se vydam mimo mesto a pokud nejedu vylozene na spotrebu, tak se spotreba pohybuje okolo 7,5 l/100 km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dva dny po provedení akce 24EV - přeprogramování ŘJ motoru a jednoznačně zlepšení, nekoná se hopsung ala první hodina v autoškole a dvojka zabírá, aniž by embéčko mělo tendenci chcípnout. Na nějaké větší hodnocení asi ještě brzo, ale wagen je jednoznačně při rozjezdech, nebo používání 1 a 2 rychlostního stupně živější a kultivovanější. Subjektivně se mě zdá, že je teď naopak přiškrcený při vyšších rychlostních stupních, není to žádná trága, ale zdálo se mě, že wagen býval živější … ale to mu myslím opět rozmluvím o weekendu na dálnici v německu, stejně tak jako v minulosti, když jsem mu rozmlouval lemroidní tendence při zajíždějí. Spotřeba se mě zatím zdá plus minus stejná, jen teď je na volnoběh spotřeba 0,5 l/h, bývala 0,6 l/h. Ono stejně, pokud se někde přidalo, někde se musí ubrat, aby byly terorekolimity splněny … každopádně teď je to alespoň pro uživatele příjemnější … přijde mě, že předchozí hops verzi řídící jednotky snad ani neotestovali a pustili rovnou do světa ...

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, Pytlák napsal:

Me ceka prehrani softu pristi ctvrtek. Tak jsem zvedavy, jak se to projevi u automatu ....

Dejte pak vědět já se jdu příští týden objednat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 600km musím trochu upravit své první dojmy. Při vypnutém s/s a stání na rovině auto na stejně sešlápný pedál reaguje občas že vystřelí jak z praku (vyskočí klokan). Už začínám chápat majitele manuálu co se jim nelíbí, bo pokud tohle auto udělá při práci se spojkou a člověk ubere plyn tak auto následně ... znasne. U DSG to podrží spojka.

Připomíná mi to Škodu 105L která měla asi 3 polohy plynového pedálu než sem přesvědčil servis zda by nepromazali lanovod od plynu.

Plynulé rozjezdy to tedy nejsou, ale ono ani plynulé brzdy při ACC to zabodne jak jehla do ruky.

Ale nestěžuji si, učím se s tím zacházet.

Edited by gabuliatko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám najeto cca 1000 km po přehrátí softu a je to určitě lepší tak o 70%, ale problém zcela nezmizel, hlavně při jízdě v koloně nebo obecně nutnosti jet nějakou dobu na jedničku to poskakuje a to nejen na jedničce, ale pak i po přeřazení na dvojku. No, ale žít se s tím už nějak dá, motor je celkově kultivovanější nyní, i lehce živější. Každopádně s žádným z mnoha aut, která jsem měla/jezdila na nich jsem nemusela tak intenzivně myslet na co nejplynulejší práci se spojkou při jakémkoliv rozjezdu nebo přeřazování z 1 na 2. Jako vozidlo autoškoly by to bylo celkem hardcore pro chudáky žáky. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak určitě to ještě není ouplně OK, je to zjevně šité horkou jehlou, ale v rámci možností se s tím dá žít a za mě zjevné zlepšení. Zřejmě nový soft více pouští žilou palivu, bo před aktualizací byl wagen takový nemastný … teď to ožilo. Trošku jsem ho protáhl … a jo, jede to pěkně. Jediné co pozoruji, je cca o 0,3l/100km vyšší spotřeba (srovnávám stejné trasy před a po aktualizaci). Možná, kdyby mu ještě víc pustili žilou o 0,5l/100km … by se ještě zlepšila výše zmiňovaná nekultivovanost při popojíždění v kolonách. Ale holt ekologie, je ekologie převedená do podoby terorismu proti uživatelům. Přijde mě, že ten motor není sladěný s převodovkou a ladí se to až za chodu. Každopádně, jak jsem již říkal, s láskou vzpomínám na předchozího yettiho 1.2 TSI, neb jak říkají někteří jazykové, yeti byl poslední "poctivá" škodovka … no a také na svůj předchozí služební wagen … octa 1.4 TSI CNG … tam jsem se namlsal a žil v představě, že 1.5 TSI motor bude ideální volba. Teď sedím v kanclu, služební wagen jsem musel odevzdat. Jo holt kdybych býval byl tušil, co tato volba přinese … snad jsem šel do dvoulitru, který mě přišel zbytečný, nebo místo do kamen začal lít naftu do auta :-)

 

Na druhou stranu, jak je člověk zblblý a vyhopsaný, tak už cítí poskakování všude a asi se toho v hlavě nezbaví … když byl klokan nový, tak jsem nějaké hopsání nepociťoval … vše zašlo, až když jsem začal více číst zdejší fórum :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...