Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
kufa73

Klepání u motorové části při studeném startu na volnoběh

    Doporučené příspěvky

    Když vymáčkneš spojku, zvuk se změní? Podobné zvuky tady dělávaly klukům u 1,4tsi (jednohmota, stejná převodovka)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj..na vymáčknutí spojky nemá klepání žádnou reakci.

    Již při teplotě oleje 60 C , klepání přestane. Ale je to někde kolem kladek , vše měněno ,takže nevím.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj,

    mám podobnej problém. Vlastně těch problémů je asi víc, ale myslím že to bude jen jedna vada projevující se více věcma.

     

     

    To klapání tam mi zní divně. Dříve to nedělalo.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Kolega má podobný problém po přehrání softwaru kvůli dieselgate...u něj se projevuje cvakání i při jízdě a hlavně zátěži. Možná cvakající EGR? :kol-32:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    to ti cvaká vstřik nebo ventil/hydroštel 

     

    1.6 TDI v OIII vůbec dvouhmoty nebyly u OII jen u některých.

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 18 hodinami, Trisy89 napsal:

    Ahoj,

    mám podobnej problém. Vlastně těch problémů je asi víc, ale myslím že to bude jen jedna vada projevující se více věcma.

     

     

    To klapání tam mi zní divně. Dříve to nedělalo.

     

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, 131.000km.

     

    Těch problémů pozoruji víc a nevím jestli to nesouvisí všechno s jednou závadou. Teď mi teda tvrdíte že to auto nemá dvouhmotu.

    Problémy jsou následující:

     

    1) při rozjíždění sem tam vydává zvuk, jako by prokluzovala spojka (dělá to i na zpátečku), ikdyž nevím jak to zní, ale je to vždy když pouštím spojku a auto je v záběru.

    2) poslední dobou pozoruji když je auto studené a je na volnoběh, že se sem tam zatřese, jako by vynechával válec. Žádnou chybu auto ale nehlásí.

    3) teď jsem naposledy objevil toto klepání od motoru.

     

    Lidi tady popisovali že podobný zvuk vydává dvouhmota, ale tak tady zase píšou lidi, že to auto ani dvouhmotu nemá.. tak nevím.

     

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mame podobny problem..ted mam najeto 131.000 km..jen rozjezd mi nedela problem..jen divne klepani pri studenem motoru..po zahrati oleje na 55 zvuk prestane.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pravě ze nic takoveho co jsi popisoval ja nemam..ale nejsem mechanik..podle me ti jede asi motor na 3 valce

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Aj keby tam bola dvojhmota,čo asi v 1,6 manuáli nie je, tak takto by sa neprejavovala v pravidelnom rytme .Buď hydroštel alebo vstrek podľa mňa+predpokladám nervozny chod na studeno.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky bych to vsázel na vstřik, ale takhle cvakali hlavně vadné VDO u CAYC motorů, tyto s delphi nebo boschem se tak to moc neprojevují. Jestli jedeš na LL tak můžeš mít taky špatný vymezovač (hydroštel), není to vzácná závadu u 1.6 TDI...

     

    Rozhodně se zaměř na tyto dvě věci nic jiného to být nemůže. To že ti možná prokluzuje spojka s tím nemá nic společného.

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    CAYC je první generace 1.6 TDI se vstřiky od jiného výrobce (OII), které byly poměrně dost poruchové a právě jeden z projevů jejich selhávání byl zvuk který jsi natočil, bohužel zvuk selhávajícího hydroštelu je velmi podobný a nemá moc šanci to rozlišit.

     

    Pokud se ti do toho nechce sypat moc peněz, tak nalej do oleje toto:

     

    https://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-1009-prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-300-ml/specifikace/#section

     

    Pokud se hlasitost závady změní (sníží) tak máš problém s ventilama/hydroštolem (ta vodička to zázračně nevyléčí jen odloží problém), pokud bude bez změny bude to s největší pravděpodobností vstřik (lepší varianta).

     

    Vibrace/rezonance motoru ale způsobuje většinou vstřikovač.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×