Přejít na obsah

Rekuperace energie


Jiří Smetánka

Doporučené příspěvky

1. Nie je to slozitejsi, a netreba to robit nasilu. Samotne vypnutie SS neprepina rekuperaciu do ineho modu, nedeaktivuje ju, proste sa s nou NIC nedeje. Su to hoaxy a bludy.

 

2. Su vobec nejake dokazy, ze platene vypnutie rekuperacie tym panom aj funguje? Viem iba o jednom uzivatelovi, ktory to po uprave sledoval, a zistil ze mu to stale meni napatia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože nevím, jestli mám nebo nemám rekuperaci, superb 140kw 09/2015, tak jsem udělal dneska měření.

Stav baterky na maxidotu mi neukazuje nic jen oranžovou ikonu baterie, SOC ---%, tak jsem vzal měřák a šel se projet.

Před nastartováním měla baterka cca 12,45V, po nastartování studené auto cca 14,7V.

Udělal jsem jízdu asi 35km a po celou dobu napětí kolísalo o pár desetin.

Takže hádám, že rekuperaci nemám v autě funkční? Nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Patrik1971 napsal:

Urcite ju mas,to je standart,ako aj SS,bohuzial:huh:

 

Chápu-li správně, tak SIII má StartStop + tím pádem i rekuperaci každý. OIII má StartStop + tím pádem i rekuperaci jen některá dle výbavy.

Tedy nemá-li ve výbavě StartStop, pak nemá ani rekuperaci a má zcela obyčejnou baterii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 10. 2018 na 14:55, Martin Bednář napsal:

Tak lidi tady konkrétně s S3 vesele rekuperují cca. tři a půl roku, co je auto na trhu a žádné problémy s tím zatím nejsou.

 

Neosuhlasím, mě odešla baterka asi po 2,5 roce a to během léta. Odešla z minuty na minutu...ráno jsem nastartoval ujel po dálnici 100km na benzince zhasnul a už skoro nenastartoval. Druhý den ráno jsem již nenastartoval...a to auto používám na dlouhé cesty(nyní po 3a1/4 roce mám najeto 160tkm ) a docela dost brzdím motorem...musím říci, že jsem si myslel, že o svém autě vím hodně, ale o této "feature" jsem netušil a ledacos mi tím došlo => tohle chci fakt vypnout :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 10. 2018 na 10:01, ferda25 napsal:

Moc pěkné téma o ničem...v určitém období se vyráběli auta, které mají rekuperaci a nemají Start/Stop....

 

Možná by stálo za to dát jednoduchou odpověď - rekuperaci umím vypnout, neumím vypnout, týká se vozidel z období xy. Spoustu dohadů by to ušetřilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mluvíš pro mě jazykem jiného kmene...

Občas ze zvědavosti změřím baterku přímo na jejím kontaktu měřákem za 2 stovky a ukazuje to nejmíň 12.38 V... nejvíc 12.5 V

Měřím to po stání auta z druhého dne.

Pod 12.38 zima léto to nikdy nekleslo... minimálně toto to drží stále.

Auto jezdí manželka 10 km do práce a dalších 10 zpět se zastávkou ve škole a v obchodě...pokaždé startuje.

Parkování přes noc v nevytápěné garáži, ve dne na ulici.

Zda je to více než normálně netuším, ale když jsem byl u Jirky, tak se mě sám ochotně ptal co chci nakódovat

a mimo jiné mi tam měl udělat dle jeho slov potlačení rekuperace.

Dokonce mi i celkem podrobně vysvětlil postup... jenže já ani netušil co říká :rolleyes:.

Když baterii dobiju na 12.8 V, tak mi to nedrží a opět to klesne na udanou hodnotu.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...