Přejít na obsah

Rekuperace energie


Jiří Smetánka

Doporučené příspěvky

Mám pocit, že sa tu točí debata okolo toho istého bez výsledku.

Skúsme dôjsť k nejakému riešeniu....povedzme, že rekuperácia skutočne JE PROBLÉM a treba to riešiť. Otázka je ako?
1. Vytiahnutie konektora (neoverená funkčnosť, veľa ľudí tu na fóre je za/proti)
2. Návšteva Strakoníc (nepochybujem o tom, že to Ferda nevie, ale zo SR veľmi ďaleká cesta)
3. Vedeli by to spraviť v servise? (pochybujem)

4. ?

5.?

.
.
.
Doplňte, čo Vám napadá.

Editováno: , autor: janci47
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

janci47

 

Ideš na to dobre, ja by som tú zapeklitú rekuperáciu tiež odstránil, len ako, ferda25 je naozaj dosť ďaleko, kontaktoval som ho či nespolupracuje na Slovensku s niekym, a výsledok je nie.

 

Škoda že nemá s niekym dohodu, bolo by to asi najlepšie riešenie, možno ak by sa našiel niekto bolo by po problémoch, stačilo by sa objednávať u ferdu25 a on by nás posúval k tomu čo má dohodu s ním, aby mal aj ferda25 svoju určitú maržu s toho nakoľko ide o jeho know how.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, oni by to měli znát i všichni technici od VAGu, je to jen záležitost nenakodování modulu "61 Regulace baterie" pod Gateway J533.

Tím se nechá rekuperace / energy recovery / deaktivovat, aby altík dával trvale cca 14,5V. Maj na to i info materiál ...

 

A koukám, že Caster to tady už taky napsal :palec2:

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli to není předčasné, ale nakódoval jsem baterii jako GEL místo Fleece - a zdá se, že nabíjí konstantně bez rekuperace....potvrdím za více dnů.

 

19 - Adaptace - Battery adaptation ..

 

S III nemá batery modul, takže se to musí nakódovat přímo v 19.

 

Tak a teď pojďte do mě, ať je po mě . :-)))

 

Chcete důkaz ? Sorry jako, až příště.  ...nefunguje :-( -->

 

Editováno: , autor: Shaarky
  • Díky 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zni to logicky, muselo by se to otestovat, aby ta davalo konstantni napeti alespon kolem tech 14 V, protoze standardni autobaterie byvaji dobijeny nizsim napetim, u standardni autobaterie ve Felicii jsem mel v navodu k palubnimu PC uvedeno, ze palubni napeti by melo byt pri jizde 13,2 az 14,2 V, nemelo by prekrocit 14,5 V, protoze by doslo k prebijeni baterie. Ale to byly standardni baterie, dnesni EFB baterie snesou o trosku vyssi napeti, osobne se domnivam, ze pro EFB baterie je pri dobijeni nejlepsi konstantni napeti kolem 14,2 V az 14,4 V a myslim si, ze vyssi napeti nekdy az kolem 15 V, ke kteremu pri rekuperaci narazove dochazi, EFB baterii uz prebiji a poskozuje. 

 

skenovat0014.jpg     skenovat0015.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak má niekto prístup k obyčajnej baterii 12V 60Ah a môže odfotiť ten kod na baterii a dať to sem skúsil by som to.

 

Ak nevie aký kod tak tu vo videu je:

https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI

Editováno: , autor: Eric_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak beru zpět...baterie byla na 70% a okolo 75% nastoupila rekuperace, okolní teplota okolo 15 stupňů. Stejně tak, když se změní adaptační hodnota, chvíli neběží rekuperace, asi z důvodu "analýzy" baterie, o které si jednotka pak myslí, že je nová. Takže beru zpět, nakódování na GEL nepomohlo. ;-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...