Přejít na obsah

paměť sedačky


scstanda

Doporučené příspěvky

V 19. 3. 2020 na 12:36, jirka toledo napsal:

Trochu to tu ozivim 

Taky jsem jednoho dne zjistil ze nefunguji pameti jezdim v tom jen ja stale stejny klic baterie vyndavana nebyla. Zkousel jsem zde navod na horni a spodni uvrat a nic nesli stale ukladat pameti, v diagnostice to psalo vsechy moturky asi 7 chyb bez zakladniho nastaveni, mam tan funkci Normovani tak jsem ji zadal a sedacka vyjela nahoru az pod strechu (zasunte si operku co nejniz prasklo mi sklo ve stinitku) pak zajela dolu a bylo to nastavena poloha  a je ulozeno funguje to. 

Cez aku diagnostiku si to nastavoval? Tiez mam ten problem, skusal som manualne krajne polohy a stale nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
V 17. 1. 2021 na 9:14, CHOVKY napsal:

Ahojte mám taký problém že mi nefunguje pamäť vodičovej sedačky . Nastavovanie manuálne aj dofuk funguje.

Mál niekto podobný problém a vedel by mi poradiť ? Ďakujem za každú radu. 

Tak to už jsem řešil na dvou superbech, jednou pomohlo vyčistit tlačítko memory, prostě nějaký oxid jako třeba tlačítko start stop, taky nevypadá špinavé, ale po očištění lihem jede jak nové a podruhé jsem musel koupit nové memory tlačítka, už nevím přesně, ale do pětistovky asi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 6 měsíců později...

Ak by niekto chcel vediet ako sa demontuje tlacitko pamate sedadla tak je to celkom jedoduche . Tlacitko je len nacvkanute tak staci zdvihnut sedacku hore a rukou zo spodu nahmatat tlacitko a zlahka zatlacit do hora potom uz ide jednoducho von  demontaz tlacitka je len na 5 cvokoch ktore staci vycvaknut. Moje tlacitko bolo cele zalepene od bordelu a robilo problem ze som mal stale zmacknute tlacitko 2 ktore bolo prilepene.

20231120_212606.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte, mám dotaz na zkušené :) Pořídil jsem S3 r.v. 2022, výbava sportline kde jsou obě přední sedačky s pamětí. V návodu o tom není řeč, ale umím si nastavit paměť i do klíče? Tedy po odemčení se sedačka nastaví do uložené polohy. V S1 mě to fungovalo, tady jsem k tomu nikde nic nenašel. Používáte to někdo? Diky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Torreto napsal:

Ahojte, mám dotaz na zkušené :) Pořídil jsem S3 r.v. 2022, výbava sportline kde jsou obě přední sedačky s pamětí. V návodu o tom není řeč, ale umím si nastavit paměť i do klíče? Tedy po odemčení se sedačka nastaví do uložené polohy. V S1 mě to fungovalo, tady jsem k tomu nikde nic nenašel. Používáte to někdo? Diky 

Ano jde to, v návodu to uvedeno je.

 

Pokud má auto tzv. personalizaci, pozná se to podle možnosti na zapnutí v infotainmentu a také, že jsou k autu tri klíčky, ke každému klíčku lze přiřadit uživatelský účet, do kterého je možné uložit nastavení světel, ambientního osvětlení, polohy zrcátek, sedadla řidiče (nikoli i spolujezdce, byť má paměti), asistenčních systémů, rádia, navigace atd.

 

U auta bez personalizace se při každém zamknutí uloží pouze nastavení polohy sedadla řidiče a vnějších zpětných zrcátek a to se přiřadí ke klíči, kterým bylo auto zamčeno. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam sice S3 2018, ale v personalizacii si das automaticke priradenie a nie manualne.

Ked jednym klucom zamknes, pri otvoreni tym istym klucom mas rovnaku polohu. 

Ak to mas vypnute, tak ti ju stale davalo do akejsi neutralnej, minimalne mne to robilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dnes jsem ráno na rychlo zkoušel a měl jsem zakliknuté automatické přiřazení, ale očividně to teda nefunguje. Podle návodu se dá klíč přiřadit manuálně, ale že by napsali jak, tak to jsem se nedočetl. Musím na to ještě pořádně mrknout. Dnes odpol. na to budu mít prostotr tak zkusím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlásím že bez úspěchu. Prostě klíč k paměti sedadla nelze napárovat.  V menu je jen možnost zaškrtnou automatické přiřadění klíče, pokud odkliknu tak manuálně to stejně nijak udělat nejde. Naví jsem se dnes ještě dopracoval k tomuto vláknu a začíná to zapadat.

No stavím se ještě do škodovky a uvidím.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To druhé video je nepoužíiteľné, lebo minimálne MR 2022 nemá v menu položku personalizácie a nedajú sa jednotlivo priradiť klúče k účtom. Škodovka manuálne párovanie klúčov pokazila a celá vec teraz funguje tak, že auto si pamätá nastavenia pre jednotlivé účty a vždy posledný použitý účet a jeho nastavenia napáruje ku kľúču ktorým sa auto zamklo. Toto je extrémne otravná funkcionalita, lebo ak idete niekam s partnerkou ktorá má tiež kľúče od auta so sebou, tak vždy si musíte dávať pozor na to, že kto zamyká auto (druhá osoba sa vtedy pre istotu najprv vzdiali od auta) a to isté pri odomykaní, čo je môj najčastejší problém, kedy partnerka automaticky ide k autu a otvára si dvere keď ja ešte nakladám veci do kufra. Vtedy prakticky auto otvára ona a hneď sa natiahne jej profil, ale zase šoférujem ja, tak musím prepnúť späť.
Samozrejme dá sa to prepnúť späť, ale je to otravné, pomalé, niekedy auto nevie naviazať spojenie a načítanie profilu trvá aj kilometre jazdy.
Ďalšia komplikácia je to, ak auto parkuje v podzemnej garáži, bez mobilného signálu. Ak auto stojí dlhšie (napr. týždeň), tak je jeho správanie prakticky náhodné. Raz funguje všetko ako má, inokedy nedokáže načítať profil, jednoducho sa na to nedá spoľahnúť ani keď si človek dáva pozor na to, že ktorým kľúčom sa auto zamyká a odomyká.

Kvoli vyššie spomenutému posledný takmer rok už fungujeme tak, že manželka už ani nemá uložený svoj profil v aute, ale iba máme naprogramované do pamäte sedadiel naše polohy, ja  pod pamäťou č. 1, ona č. 2 a keď sa striedame, tak tlačidlom si to prestavíme. Vtedy sa nastaví sedadlo vodiča a vonkajšie spätné zrkadlá. Nastavenia infotainmentu a VC našťastie neriešime, manželke vyhovujú moje nastavenia, ona prakticky potrebuje iba aby videla rýchlosť a Waze.

To, že nemôžeme mať v mobiloch zvlášť účty k autu, lebo cez ten druhý nič nefunguje a tým pádom sa v mobiloch obaja prihlasujeme mojim účtom, je už iba čerešničkou na torte neschopnosti VAG celý ten systém nastaviť tak, ako by to každý normálny človek v 21. storočí očakával. Mám z toho pocit, ako keby to vymyslel niekto, kto síce vie, čo je to užívateľský účet, ale chudák ostal stále zaseknutý niekde v roku 1994.

 

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ještě jsem se nedostal k tomu abych vyzkoušel založit druhý účet a zkusit to napárovat, ale po přečtení tvojeho článku , se na to asi vyprdnu a nechám to taky jen na tlačítka. Ale musím říct, že mě to teda dost překvapilo. Když si vzpomenu na mého S1 z roku 2004, kde to fungovalo bez problému, tak bych opravdu nečekal že v roce 2022, že se to posune k nelogickému a nefunkčnímu řešení. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...