Jump to content
djezek

Vady a stále v servisu

    Recommended Posts

    Zdravím, 

     

    Chtěl bych se zeptat, zda-li jsem jediný, nebo nás je víc, co mají stále Karouše v servisu. 

    ( 1.5 tsi DSG Style )

     

    Můj případ :

     

    1.)

    Okno spolujezdce se zasekávalo, resp při zavírání se v půlce o něco sekne a jede zase dolů. 5 tý pokus zavírání úspěšný. 

    Servis - z výroby křivé vedení okna - opraveno

     

    2.) 

    " Park asist není dostupný " -

    Servis - odpálená řídící jednotka parkovacích senzorů - opraveno výměna za novou

     

    3.) 

    Klepání v přední části vozu , jako by něco na podvozku u přední nápravy 

    Servis - ( info z Bolky ) - to jsou destičky , vůle na destičkách - neopraveno, klepe čím dál víc, jak 15 let stará octavie , super... tohle destičky nejsou, ale bolka řekla že jsou, tak počkáme až tam něco upadne... 

     

    4.) 

    Elektrický kufr , při zavírání, se nechytí zámek a kufr je otevřený, jen přivřený 

    Servis - aktuálně opravují

     

    5.) 

    Diplej Amundsen - pravý dolní roh - tmavé pozadí jde do černa, bílé do červena, viz . 

    Servis - aktuálně opravují - 3 dny čekání, opět... 

     

     

     

    Jak jste na tom vy ? 

    Mě to upřímně dost naštvalo, 10 měsíců staré auto a 5. vada...

    7ac473d9-ecac-4df1-96af-5337f9a180a6.JPG

    0f2261a6-2c81-405c-96c8-81478b7b5135.JPG

    Edited by djezek

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    mne dnes v skode povedali,z e asi predna cast vyfuku/katalyzator sa bdue treba vymenit, nieco mi rezonuje, rinci pri anstartovani, asi zly zvar. ale nic co popisujes som nezaznamenal a to mam aj el kufor,amundsen,a park asisst a secko pouzivam denne.

    netrap sa. su to len veci. na mazde brzdy odchadzali pri 10tis km a to by ta nasralo viac, ver mi.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tiež mám pocit že niečo klepe z prednej nápravy hlavne ked sa ide po kockách.

    Zatiaľ som nebol v servise uvidíme či sa to nebude stupňovať. Inak že by od brzdových doštičiek ? To snáď nemyslia vážne takéto tvrdenie vôbec napísať.

     

    K kufru. Ja mám obyčajný zámok ale tiež  sa my často stáva že nezacvakne na prvý krát a to nie z toho že slabo zabuchnem.

    Ak budeš vedieť čo s tým robili daj nám spätné info nech viemo na čom sme.

    Mňa to zarazilo už v predajni keď som zatváral kufor a normálne by mal zavrieť (na OII bolo takéto buchnutie bolo OK)  no predajca tvrdil že musím viac buchnúť ale to nie je pravda.

     

    Edited by Peppo

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @Peppo 

     

    To klepání se mi také stupňuje , kostky, retardér, jakákoliv nerovnost a rychlost cca 40 km/h = klepání. Ale až mi to je nepříjemné, jako by tam mělo za chvíli fakt něco upadnout. Prý až budou měnit destičky tak by to mohlo přestat. No uvidíme, najeto 27 tis tak si asi ještě nějakou dobu počkám...

     

    Tak jsem ti ho akorát vyzvedl.

     

    Kufr - výměna zámku. 

    Tím že jsem ho dovíral manuálně, tak jsem asi vyčvachtal cosi, protože při zavírání je asi 2x větší vůle docvaku než byla...

     

    Displej Amundsen - výměna za nový kus

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    mám 1,5 TSI manuál  a jezdím s tím od července. Aktuálně mám najeto 6500km  a jsem bez jediné připomínky. Už jsem se s tím naučil i jezdit do 6,5 na 100km  a nejezdím úplně pomalu.  Zatím maximální spokojenost,

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Optik,....    máš slušný nájezd km za měsíc,  můžeš trochu popsat výbavu? Mám také objednanou 1.5 TSI manual, výbava Style .Často pročítám recenze a fóra a hledám informace které nejsou tak často uveřejněné.

    Vím třeba od prodejce že se v zimě silně zamlžují světla a také jsem to viděl na vlastní oči .Údajně nedostatek tepla na odpaření vlhkosti od LED světel. Při mrazu ta vlhkost zmrzne a intenzita světla značně poklesne. Jsou o tom na fórech určité dohady s reklamací.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Někde jsem četl neofiko vyjádření kluka ze servisu a ten se o Karoqu moc dobře nevyjadřoval co se kvality týká. Nejvíce prý se opravje problém s otvíráním kapoty (vypadává lanko), vrzající plasty, dále problémy s DSG a turby a pak různě elektronika. Dokonce jako kvalitnější auto doporučoval Seat Ateca/Arona. Já naštěstí zatím žádné problémy neregistruju a doufám, že to tak i zůstane.

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    P1070754.thumb.JPG.56c4b9a4f8a5557e737f0834996c30aa.JPG 

     Nedávno tohle donesl syn a naznačil že je to z Karoqu nebo Kodiaku . Praská tam úchyt z plastu ,je to velmi titěrné ,pokud to má něco zajišťovat.

    Poznáte kde to na autě je?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Díky za odpověď , čekám na Karoqa ,tak jsem o něco klidněší. Na dveře samotné je to moc slaboučké.

    Edited by man.kar

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Docela mě zaráží kvalita na videu předvádění interiéru ,je tam vidět jak vypadne šroubek který má držet zásuvky  12V USB a 230V . Co to je?

    V čase 4:47- 5:00  

     

     

    Edited by man.kar

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Asi jim ho chtěl někdo sebrat a někdo ho vyrušil, než to stihnul :smich:

    Spíš je vtipný, jak se tam vzadu uvěznil skrze dětskou pojistku a namísto toho, aby ji u řidiče vypnul, tak se vydrápal přes sedadla dopředu :_icon_smich2:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Docela se v předvádění ztrácel ,hlavně že neulomil kličku od dveří ,bude asi z legované oceli.👍

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Karoq 4x4 2.0 110kW MG. Pořízeno cca konec března 2018. Najeto cca 33 000km.

    Po cca 1000 km se poprvé objevila závada s automatickou ruční brzdou. To tlačítko nalevo vedle ruční brzdy. Občas, jednou - dvakrát za měsíc se rozhodne že bude brzdit při rozjezdu. Popis závady: přijedu na semafor, dobrzdím, vyřadím a na palubce se rozsvítí zelená kontrolka ruční brzdy pustím nožní brzdu. Auto je zabržděné, brzdová světla svítí. Po zařazení jedničky a při rozjíždění by měla zelená kontrolka a brzdová světla zhasnout, brzda by se měla automaticky povolit a člověk by se měl plynule rozjet. Ale někdy to udělá jednou, jindy skoro celý den se rozjet nejde, brzda neuvolní. Je nutno opětovně vymáčknout spojku a ručně ruční brzdu povolit.

    Už asi třikrát mě asistent nouzového brždění vypekl. Začal brzdit úplně bezdůvodně. Jednou mě kvůli tomu málem zmlátil motorkář :-D. A během couvání by měl automaticky u překážky zabrzdit. To dělá taky jenom někdy.

    Co na to servis? Bylo to tam 14 dní, nám se závada neprojevila ... 

     

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zdravím všechny mám karoq 1,5ti style 12měsíců zatím spokojenost jediná návštěva servisu byla svolavaci akce najeto 17000km průměr spotřeba 6,4.

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×