Jump to content
Dalkan

Světlo pod sedadly

Recommended Posts

Zdravím. 

Pořídil jsem si Superb L&K a všiml si, že mi nesvítí světlo pod sedadlem spolujezdce. Po demontáži dotyčného světla, to vypadalo viz příloha. Při měření V před směrovou diodou (myslím, že je to ono) mi multimetr ukazoval 12V. Ale za ní jen 1 až 2,5V. Což může být důvod proč světlo nesvítí. Je to normální? Bohužel jsem neměl dostatek času na řádnou kontrolu druhého světla. 

Děkuji všem za rady.

20181024_165020.jpg

20181024_165009.jpg

Chybí ti tam žárovka ...

Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk

Chybí ti tam žárovka ...

Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk

Tu jsem vytáhl. Vlákno žárovky je neporušené a nesvítí ani led žárovky. Je ale pravdou, že napětí jsem měřil bez zapojené žárovky. Má to na měření vliv?
Nejsem elektrikář, ale předpokládám, že napětí by mělo být stejné i za tou směrovou diodou. (Pokud to směrová dioda je)
Že by tato byla špatná?
Díky všem za reakce.

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

začni výměnou žárovky , přihnutim kontaktů , koukni na nejbližší kabel spoj 
jestli to nepomuže je to někde dál = smiř se stim :D

Zdá sa že bola na návšteve kuna, deka na kapote rozkúsaná,a už nesvieti ani svetlo pri popolníku , a PC hlási že mám skontrolovať stret. svetlo ,to preblikuje ako sa mu zachce.

No tak to nasere... 

A tak stačí málo

https://auto.idnes.cz/kuny-odpuzovacky-sprej-plasicka-doy-/autoservis.aspx?c=A171017_140120_automoto_taj

Alebo

https://m.heureka.cz/hledat/?h%5Bfraze%5D=sprej+proti+kunam

U mě byl problém v kontaktu dioda světlo. Zapájeno na všech světlech i v pátých dvěřích a všechno svítí jak má. Předtím různě světla nesvítily nebo poblikávaly.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.