Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Dobrý den dnes cestou z práce cca 8 km se držel volnoběh 1000-1100 otáček,  chladící kapalina vyjde na 90 stupňů pak klesne 80 stupňů pak de zpatky na 90 stupňů.  Pak už se drží normálně.  Tím pádem motor žere i víc paliva.  Byla teplota -10 stupňů venku. Je to normální mám motor 1.0 Tsi 81 kw děkuji 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    U studeného motoru je to normální. Co se týče spotřeby, tak při těchto mrazech se zvyšuje u většiny aut. A 8 km je podle mne na úplné prohřátí motoru málo.

    Editováno na Lupen_cz

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mám teda 1.2 TSI, ale prý v těchto mrazech je 1000ot. volnoběh OK.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vypni si topení a teplota chladící kapaliny ti na volnoběh padat nebude ;)

    I u mě v těhle mrazech klimatizace bere víc tepla, než je motor na volnoběh schopný dodat, tj. při stání na křižovatce mi teplota chl. kapaliny taky padá. Studený motor mi drží 1200ot./min volnoběh, mám ale 1.2TSI.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak jsem to tu včera pročítal a ráno jsem si to schválně hlídal. Mě teplota drží jak přibitá na 90°C :D Posílám foto z dnešního rána, že i klidnou jízdou se dá motor po 5ti km slušně zahřát. Klima na AUTO a olej v tu chvíli měl 60°C, na 80°C vylezl po 7 km.

     

    EDIT: vzpomněl jsem si, že v tu chvíli byla průměrná spotřeba 9,2 l/100 km

     

    IMG_20180228_055005.jpg

    Editováno na los pakos

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já sice mám 1.2, ale 20km klidné jízdy jsem motor pořádně nezahřál, na volnoběh teplota klesala a pořádně jsem motor zahřál až na konci kdy jsem měl nohu na plynu a olej až když jsem najel na dálnici .

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A proto já používám zimní clonu, viz výše.

    Motor se rychleji zahřeje a do +10 st. C nedochází k přehřívání oleje. Dá se rychle nasadit i sejmout a navíc nejde spodním otvorem solanka z cesty na chladiče. Horní průduchy v masce stačí a prostor před chladičem je propojený, čili fungule celá plocha chladiče.

    Diskuzi o tété cloně najdete viz výše.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj,

    řeší se to tady s teplotami pod nulou, ale jsem čerstvý majitel Škody Faiba III, 81kw Scoutline a mám trochu obavy o volnoběžné otáčky motoru.

    I když jedu dlouhou dobu, tak v teplotách kolem 6 stupňů i víc se otáčky drží lehoulince pod 1000, respektive pořád kolem tisícovky. Prakticky se mi ještě nestalo, aby spadly pod 800. Chápal bych to za studena, ale po 50km jízdě už je to fakt divné. Auto je zajeté, má asi 5300 km. Podotýkám, že všechno mám nastaveno na AUTO - světla, climatronic (A/C vypnuté) na 21-23st., rádio Bolero jede přes Bluetooth a tak - takže větší odběr. Čím to může být? Nestíhá altík?

    Díky ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jendall: OK, ale neměří se na STK volnoběh? Bude mě to trápit sice až za 4 roky, ale to přeci nemůže projít? Nebo se pletu? Musím říct, že auto se tváří naprosto v pohodě, neklepe se, otáčky drží jak přibité, ale přijde mi to prostě dost...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tříhrnky to tak mají, i ten můj. Cca 950 ot. při teplém motoru.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Na STK se sice volnoběžné otáčky měří, ale porovnávají se s tím co výrobce pro daný motor deklaruje a z tohoto pohledu je cca 950ot pro 1.0 TSI OK :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No mi to pripada, ze dokonce RJ aktivne zasahuje do otacek a drzi je jako prevenci pred vypnutim motoru. Zarazena rychlost noha neni na plynu a auto chce samo jet na tech cca 1000-1050 otacek. Chapal bych to s aktivnim tempomatem, ale ten zrovna aktivni neni.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jo, dělají to nové auta běžně, je možné zařadit 6RS a auto stejně pojede bez plynu. Ale u 1.0 TSI je to ještě umocněno že v tomto režimu řídící jednotka zvedne otáčky ještě výše než je volnoběh (na těch 1000-1050 ot.).

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tyhle auta nechcípaj, moje žena se s mou Flll rozjede bez chcípnutí i na 3 když na to přijde.😂 Samo si to přidá otáčky.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tak na 3 jsem se na rovince dokazal rozjet i s mou 1.2 HTP. ale je fakt, ze u ni to chtelo jemnou praci spojka/plyn. Holt si clovek musi zvyknout u te 1.0 TSI na jine zakonitosti chovani:)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Výborně, v pondělí jsem si všiml, že mám otáčky kolem 1k/min a už vidím, že je to normální, především v zimě. V létě jsem měl mezi 800-900. Žádám o pochvalu, že jsem kvůli tomu nezakládal nové téma :-)

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Máš ju mať. Chceš to pred naštartovanou P V3S ?

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od motorpower
        Odzkoušeno až na cca 130PS, jezdí moc pěkně. Více po telefonu.
      • Od Pawouk
        Graf z měření 1.0 TSI 81 kW / 200 Nm z jednoho testu SM:

      • Od gego10
        Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan.
        20180527_114635.mp4
      • Od katka_vweos
        Ahoj, potřebuju poradit.
        2.0 TFSI, 147 kW, VW Eos
        Po delší plynulé cestě (400 km) se mi rozsvítila kontrolka motoru poprvé, auto jelo pořád stejně, žádné poznatky, že by se něco změnilo. Pak zhasla a po pár dnech se znovu rozsvítila. Tak jsme napíchli na diagnostiku, chyby smazali.
         
        Hodilo to tyto chyby:
        1) Řada válců 1, systém příliš chudý při volnoběž.otáčkách,
        2) Regulace volnoběhu - otáčky nad požad.hodnotou,
        3) Odvětrávací systém nádrže - průtok chybný.

        Pak opět naskočila kontrolka motoru během další jízdy. Při neutrálu mám teď většinou zvýšený otáčky na volnoběh 1000-1100... párkrát to vylezlo samo na 1600, 1800... (motor zahřátý, cca po 80 km jízdy). Otáčky většinou zpět spadnou na 800-850. Ale je to vážně otravný... :-/ Palivo tankuji kvalitní (100 Benzina, Shell) Tak mi tady nebo do zprávy, prosím poraďte co s tím, co by to mohlo být, jestli jste se s tím setkali a jak to vyřešit...



    ×