Jump to content
Mike27

Superb 1.8 TSI DSG7, 2011, Kontrolka řazení

    Recommended Posts

    Objevuje se mi v displayi (někdy) montážní klíč přerušovaně s číslem převodového stupně.  Předtím jsem už pár měsíců zaznamenal, že když ráno zařadím R, musím to přes N znovu zopakovat, aby se to rozjelo. V instrukcích (čs.,E 2010, 2011) není nic o displayi převodového stupně DSG, jen o manuelních.  

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zkusil bych nejdříve kouknout diagnostikou do paměti závad motoru i převodovky, třeba tam k tomu něco bude.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Díky, diagnostiku nemám. Je možné, že je problém s olejem? Mám 120.000km, myslím, že jednou už byl měněn.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ak máš 1.8 TSI z roku 2011, tak na 99% tam máš prevodovku DQ200 (Ibažebz to niekto vymenil za DQ500, co je mala sanca), v ktorej sa nemeni olej v ktorom plavaju spojky, pretože tato DSG ma spojky suche.

     

    Urcite s tym zajdi na diagnostiku, ta toho povie najviac.

    Edited by Zdens123
    Uprava informacii ohladom oleja

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    žiadna zvolávačka na olej v mechatronike nebola , menil sa olej v prevodovke , pôvodný syntetický za minerál G052512A2 čo je klasika prevodový olej , bolo to kvôli tomu že mohol preniknúť do mechatroniky kde spôsoboval elektrolýzu ... mechatronika je samostatný celok a má vlastný olej 0,9L G004000M2 čo je klasický servo olej ... prosím nepliesť dve veci dohromady , potom ten čo si to prečíta je viac doplašený ako predtým ... 

     

    • Like 1
    • Upvote 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Halo, díky všem za poradu. Problém je, že jsem v Thajsku. Měl jsem to u jedněch, co dělaj evropská auta (Škodovku tady moc nikdo nemá, já mám po Oktávii 2001, ještě jezdí, teď 8 let Supa), kde zjistili diagnostikou závadu P17BF Hydraulic Pump, Play Protection.

    A také: P189C  Function Restriction due to Insufficient Pressure Build-up 

    A tady to ukázalo specifikaci převodovky:

     18112873.thumb.JPG.7d5448c706099591e416d376fe79df64.JPG

     

    Ten kód P17BF je na youtube: DSG 7 OAM repair kit https://youtu.be/h6qferAXYZc Kinergo Equipment

    Tam to říká, že když se objeví P17BF tak je buď prasklé těleso ventilu nebo poškozený akumulátor.

    (The reason P17BF error appears is either a crack in the body of Valve Body or a damaged accumulator.)  

     

      

    Dalším zjišťováním se na nic konkretního nepřišlo, (ptali se telefonem do Bangkoku experta na VW/Audi převodovky, ale ten jim mnoho neřek), že tedy to rozhodí. Zatím ale jsem se nerozhodl, jezdí to normálně, nevidím nic špatného, necuká, jen ten montážní klíč se tam objevuje střídavě se stupněm zařazení D1, D2, atd, ale jen když se to ohřeje. A když zastavím a vypnu zapalování, znovu rozjedu, tak to zase po jistý čas nedělá, až později.    

     

    Nemůže to přece jen být ten olej? Někde čtu, že se olej má vyměnit po 60.000.

     

    Nemáte někdo novější knihu, kde je zmíněna tato kontrolka? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By martin2103
        Na servise mi nasli unik oleja z pomocnej,uhlovje prevodovky, snad to pisem spravne. uni je tu : 
         

         
        Aka je narocnost vymeny tesnenia a veci okolo toho ? Vraj nemaju v tom servise na to pripravok alebo co . V inom servise vraj opravovali a dodrbali opravu ze po 4,000 km to odislo uplne cele(kaput) . Chlapik mi radí zohnat pouzitu uplne inu , vraj origo stoji 2,500€ co sa mi nezda , ked na skodadiley som nasiel za cca 850€ . Riesim to este len par dní tak skusim ci sa stym niekto nestretol . 
         
      • By denisdenis
        ZAMLUVENO !
        Škoda Superb III ( Superb 3 ) kombi 2.0 TDi 110kw = 150koní, DSG - automat, rok 4/2017 limitovaná edice "Style + Business paket" najeto pouze 18.800 km !!! V plné záruce, COC list + 2 klíče! Budete 1.majitel v CZ. Top Výbava: led světla přední/zadní, 3 zonová digi-klima, dotyková barevná navi vč. handsfree, multifunkční volant, plně elektrická př. sedadla - řidičovo s pamětí pro 3 uživatele, vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, self-parking (auto dokáže samo zaparkovat), parkovací senzory přední/zadní, bezklíčové odemykáni i start, samo-sklopná zp. zrcátka, 10x airbag, ACC - adaptivní tempomat, lane assist, side assist, front assist, el. okna a zrcátka s vyhříváním, kožený paket (loketní opěrka, řadička, volant), palubní počítač barevný, 17´originál Alu, dešťový senzor, světelný senzor, hlídání tlaku v pneu, mlhovky, sound systém Canton. Jedná se o "NOVÉ AUTO" absolutně bez poškození v plné záruce výrobce. Pořizovací cena přes 1,0mil nyní 570tis+DPH.
         
        Možno Vaše současné auto protiúčtem + doplatek.
        Auto předám na převozním "zeleném čísle".
        Kupující bude platit jen 800Kč za vydání SPZ (i toto mohu zařídit na základě plné moci)
         
        Na fóru nejsem denně preferujte prosím tel. 733 151 535 nebo email denisdenis@email.cz
      • By omicron
        Mám určitý problém, resp. malou záhadu s režimem "plachtění" u DSG převodovky.
        Pro upřesnění, je to motorizace 1.8TSi se 7DSG, výroba cca 9/2017 (viz podpis). Auto má také DCC, verze výbavy LK (mj. se čtením dopravních značek, viz dále).
         
        Když použiji režim plachtění (automaticky s volbou Driving Mode Selection, buď ECO nebo Individual, kde mám tuto funkci předvolenou), tak to obvykle funguje jak má, ale kupodivu jsem zjistil, že někdy, ačkoliv jsou podmínky funkce zcela splněny to zůstane v nějakém rychlostním stupni (tj. např. E7), a nepřejde do volnoběhu (tj. E). Až po nějaké chvíli, kdy opakovaně přibrzdím, a poté opět přidám a plyn následně uvolním, se E konečně aktivuje... Opakovaně na stejném místě (!)
         
        Začal jsem to sledovat a kupodivu jsem zjistil, že se to opravdu opakovaně děje na zcela stejných místech (!). Ať už se jedná o nějaký konkrétní úsek dálnice, nějaké konkrétní místo ve městě apod...  Skoro jakoby to z nějakých důvodů buď reagovalo na GPS polohu, limit rychlosti pro dané místo, příp. to reaguje na nějaké další veličiny, jako je rychlost, boční zrychlení apod...(?)
         
        Nemá někdo podobnou zkušenost, případně i nějaké vysvětlení, v manuálu je o tom úplné ho.no na 4 řádcích...
      • By Petr Hančil
        Než-li tento vůz zveřejním na serverech ojetých vozů, nabídnu nejprve Vám  mého miláčka zde na prodej.
         Toto fórum navštěvují lidé, kteří jsou zasvěceni do tajů vozů Škoda. Jistě každý z Vás ví, co je tento vůz zač.
         Všeobecně je Octavia 2 považovaná za velmi vydařený automobil. Jeho solidnost, praktičnost a nadčasový design z něj dělají jeden z neúspěšnějších automobilů Škoda v historii.
        Konkrétně tento kousek mi byl vždy spolehlivou oporou a to od roku 2011, kdy jsem ho koupil od prvního majitele.  Pravidelný servis, věnovaná péče a v neposlední řadě i díky škodahome ,znamenalo, že jsem nikdy neměl s Octavií žádný větší problém, který by se nedal vyřešit.
        Proto tento vůz nabízím  s čistým svědomím na prodej právě Vám. 
         Prodej je z důvodu změny mého stylu. Solidnost a pohodlí jsem vyměnil za emoce a hravost. I když mám rodinu a spíš bych potřeboval prostorný automobil s velkým kufrem, koupil jsem si Seat Leon ST FR. Řekl jsem si, že ještě nejsem tak starý, abych si tento styl nemohl dovolit :-) . Jestli jsem udělal dobře, čas napoví!  
         
          Octavia Combi Elegance 2.0 TDi 8V 103 kW DSG,  
        paket DYNAMIC-Sportovní přední sedačky+podvozek, 
        země původu ČR, do provozu 1/2008,druhý majitel,  
        VIN: TMBGE61Z682109708,  
        STK+EM do 1/2020,  
        nyní najeto 298266 km, stojí v garáži a čeká :-) 
        multifunkční volant, orig. autorádio MP3, vstup AUX, Maxi Dot, 10x airbag, ESP-vypínatelné, ABS, atd.,DSG-6st. aut. převodovka, DPF filtr- EURO 4, barva šedá metal., tempomat, xenonové světlomety, mlhovky s funkcí Corner, dešťový senzor, samostmívací vnitřní zrcátko, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, 4x el. ovládaná okna, Sun Set, Isofix, přední a zadní loketní opěrka, dvouzónová aut. klimatizace, centrální dálkové zamykání, Defend Lock-zamykání řadicí páky, 4x nové zimní pneu Continental WinterContact TS 860 205/55R16 91H,  
        Kromě dvou servisů je vůz servisován vždy ve Škoda Servis. Polední servis byl 8/2017 285209 km.
        Další by měl být na 300000 km (výměna rozvodů a olejů v motoru a převodovce).
        Na karosérii jsou drobné oděrky. Jinak je vůz velmi zachovalý. 
         Nutno vidět!



























      • By soumen121
        Prodám Škoda Octavia III Combi 1.6 TDI DSG 77KW
        R.v 2014, Najeto 182xxx km se Servisní knihou!
        Výbava: řazení pod volantem F1, 6x Airbag, klimatizace, navigace, vyhřívané sedačky, přední a zadní parkovací senzory, tempomat, handsfree, přední a zadní okna v elektrice, vyhřívaná zrcátka, multifunkční volant, dvojitá podlaha kufru, isofix, tonovaná okna, denní svícení.

        Servis pouze v autorizovaném servise Škoda!

        Více info a foto po telefonu.
        Rychlé jednání SLEVA.
         
    ×