Přejít na obsah

Superb 1.8 TSI DSG7, 2011, Kontrolka řazení


Mike27

Doporučené příspěvky

Objevuje se mi v displayi (někdy) montážní klíč přerušovaně s číslem převodového stupně.  Předtím jsem už pár měsíců zaznamenal, že když ráno zařadím R, musím to přes N znovu zopakovat, aby se to rozjelo. V instrukcích (čs.,E 2010, 2011) není nic o displayi převodového stupně DSG, jen o manuelních.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ak máš 1.8 TSI z roku 2011, tak na 99% tam máš prevodovku DQ200 (Ibažebz to niekto vymenil za DQ500, co je mala sanca), v ktorej sa nemeni olej v ktorom plavaju spojky, pretože tato DSG ma spojky suche.

 

Urcite s tym zajdi na diagnostiku, ta toho povie najviac.

Editováno: , autor: Zdens123
Uprava informacii ohladom oleja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

žiadna zvolávačka na olej v mechatronike nebola , menil sa olej v prevodovke , pôvodný syntetický za minerál G052512A2 čo je klasika prevodový olej , bolo to kvôli tomu že mohol preniknúť do mechatroniky kde spôsoboval elektrolýzu ... mechatronika je samostatný celok a má vlastný olej 0,9L G004000M2 čo je klasický servo olej ... prosím nepliesť dve veci dohromady , potom ten čo si to prečíta je viac doplašený ako predtým ... 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Halo, díky všem za poradu. Problém je, že jsem v Thajsku. Měl jsem to u jedněch, co dělaj evropská auta (Škodovku tady moc nikdo nemá, já mám po Oktávii 2001, ještě jezdí, teď 8 let Supa), kde zjistili diagnostikou závadu P17BF Hydraulic Pump, Play Protection.

A také: P189C  Function Restriction due to Insufficient Pressure Build-up 

A tady to ukázalo specifikaci převodovky:

 18112873.thumb.JPG.7d5448c706099591e416d376fe79df64.JPG

 

Ten kód P17BF je na youtube: DSG 7 OAM repair kit https://youtu.be/h6qferAXYZc Kinergo Equipment

Tam to říká, že když se objeví P17BF tak je buď prasklé těleso ventilu nebo poškozený akumulátor.

(The reason P17BF error appears is either a crack in the body of Valve Body or a damaged accumulator.)  

 

  

Dalším zjišťováním se na nic konkretního nepřišlo, (ptali se telefonem do Bangkoku experta na VW/Audi převodovky, ale ten jim mnoho neřek), že tedy to rozhodí. Zatím ale jsem se nerozhodl, jezdí to normálně, nevidím nic špatného, necuká, jen ten montážní klíč se tam objevuje střídavě se stupněm zařazení D1, D2, atd, ale jen když se to ohřeje. A když zastavím a vypnu zapalování, znovu rozjedu, tak to zase po jistý čas nedělá, až později.    

 

Nemůže to přece jen být ten olej? Někde čtu, že se olej má vyměnit po 60.000.

 

Nemáte někdo novější knihu, kde je zmíněna tato kontrolka? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobry den 

 

u DQ200 prevodovky je velmi pravdepodobne ze bude poskodene telo teleso ventilu alebo poskodeny samotny akumulator.

 

Pokial viem zavada akumulatoru nejde jednoducho diagnostikovat, ale samotny akumulator sa kupit da. 

 

Je mozne kupit aj opravnu sadu ktora riesi tento problem kde je ako teleso ventilu aj akumulator a ostatne potrebne prislusenstvo pre opravu / vymenu. 

 

 

sada.thumb.jpg.1d4fdd36bac23e78f3fdf21b2dcc823e.jpg

 

 

 

 

sada.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...