Přejít na obsah

1,5 tsi s dsg


Patrik1971

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

1367436231_Screenshot_20190702-185115_KODAConnect.thumb.jpg.033fb4ad6f30cd6a404cc67cc5cdae84.jpg1324450665_Screenshot_20190702-185122_KODAConnect.thumb.jpg.65fcacb777d3f2cdf9330b9c2c39ff7c.jpg

 

Spotreba môjho Superbu 1.5 TSI po asi 13000 km a 3 mesiace od zakúpenia sa ustálila na 7.7l/100km s DSG prevodovkou.

 

 

Moja predchádzajúca Octavia III 2.0 TDI 2014 Manual pri rovnakom štýle jazdy mala spotrebu o dva litre menšiu.

Ticho, podvozok a pohodlie k nezaplateniu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Rozmýšľam o kúpe tejto kombinácie 1,5 TSI s DSG, len to DSG ma odraduje lebo mam SII 103 kw diesel s DSG a nemam rad ako ten motor to DSG podtaca v niektorých usekoch mojej cesty do práce. Chcel som sa opytat ako je na tom tato kombinacia, ci to DSG tiez podtaca 1,5 TSI alebo nie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ma>
image.thumb.png.7bb4ac1b3e8c1d2edd03085012322d6b.png
Příplatky za maličkosti... Teď jsem skládal 1.5 TSI s DSG ve výbavě Style tak, abych se vlezl do 830 tisíc Kč vč. DPH a nemám pocit, že by se muselo platit za úplně vše. Auto v základu má solidní výbavu a příplatková výbava byla spíše už na frajeřinku (virtuální kokpit atd).

Když to vezmu kolem a kolem, tak Superb se svou výbavou je na tu cenu asi bez konkurence. Passat za tu cenu nedostanu, Céčko od MB nebo trojkový BMW taky ne.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To podle mne skoro všechny modely od Škodovky (plus spotřeba a cena pojištění , ND a servisu)
Cena pojištění je totožná s tou, jakou platíš u jiných aut. Náhradní díly jsou všude stejně drahé, servis dneska v autorizovaném servise je šul nul. Spotřeba je taky plus mínus stejná, takže bych to zase nepřeháněl a nedělal že škodovky božstvo a nejlepší auto pod sluncem. Oproti ostatním autům ve své třídě vítězí cenou pro soukromou osobu nebo malou firmu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 8. 2. 2019 na 7:32, Michal B. napsal:

To mě taky zajímá, ale těžko někdo odpoví. Ale ten kdo to popisuje se přesně děje v mém 1,5Tsi Kodiaq, při dvou válcích je motor hlučnější a duní,drní......celkem nepříjemně

Ahoj
po vacsiom pocte odjazdených km sa to hlucne spravanie na 2 valce zlepsilo? lebo aj na mojom aute je zjavne pocut a citit kedy ide na 4 a kedy na 2 valce a to aj ked je motor v sportovom rezime a toci 2000 otacok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam zatial cca 600 km, pri prvych kilometroch (tak do 300 km) mi to prislo v pohode nehlucne, teraz je to celkom hlucne a aj vybrovanie citit a dost mi to prekaza, zeby to zalezalo kus od kusu (ako pisu v teme 1.4 TSI ACT) uvidime ako si to sadne, pripadne navstivim servis. Inak v meste jazdnim len na S lebo D vie dat otacky aj okolo 1300 niekedy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi tech co jezdite ve meste na sport S bych mel otazku (uz jsem se tady na foru jednou ptal) Ja kdyz mam preple na sport a stojim na krizovatce a potom pridam tak auto do 2200 otacek skoro nereaguje a jede krokem. Az po prekroceni tech 2200-2300 otacek auto vystreli. Pri normalnim rezimu auto reaguje okamzite.

Ve Skode servisu to mechanik projizdel a zkousel a odpoved znela, ze je vse v poradku. Jak je to u vas?

Mam 1.4 TSI ACT DSG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...