Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Dobrý večer, chci se zeptat jak zjistím datum výroby motoru. Kde hledat na motoru 1.2 TSI nějaký štítek s tímto údajem? 

     

    Děkuji za radu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Děkuji, ale tohoto bych si všimnul, asi se to původnímu majiteli odlepilo...

     

    Nicméně na chladiči oleje je tato nálepka, lze to považovat za datum výroby +-?. Za předpokladu že ho nikdo neměnil.

     

    Děkuji

    IMG_20181109_135912 - kopie.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To bude datum výroby tohoto konkrétního dílu. K čemu to potřebuješ vědět?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    V mojom prípade škoda fabia combi 1,2 tsi 63kw/2010. 

    Podľa štítku je motor vyrobený dňa 25.06.2010.

    Podľa štítku na chladiči oleja je dátum výroby 07.06.2010.

    Čiže na tvoju otázku odpovedám, že motor je vyrobený +- ako chladič oleja :-)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A vôbec by som sa nebál motora 1,2 tsi /cbza, cbzb/ vyrobeného pred dátumom 18.06.2011. Ako vidíš ja som jeden z vlastnikov tohto motora a je to v pohode :-) samozrejme už mam vymenenu komplet rozvodovu sadu v roku 2016 a doteraz v pohode auto šlape....klop, klop, klop, :-)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Před hodinou, autoroom napsal:

    Jestli ten můj motor byl vyroben po tom slavném datumu 18.6.2011.

    To neřeš, stejně to ve skutečnosti nemá žádný extra význam. Problémy s rozvody se nevyhýbají ani motorům vyrobeným po tomto datu. Takže v klidu jezdi, až se začnou ozývat, začni řešit. Třeba na to nikdy nedojde.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Přesně jak píše Pawouk. Rozvody budeš dělat tak jako tak. Na mojí F2 2014 vydržely 140 tis km.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Díky za reakce,

     

    to auto mám teprve tři týdny a když jsme jej projížděli bylo v pohodě, doma pak v pohodě. A jednou ráno po třídenním stání slyším to zarachtání po startu, dvě tři sekundy. Tak říkám a doprdele a začal sem googlit víc než před koupí, kdy sem si vygooglil, že  tyto problémy jsou jen do určitého data. Auto do provozu v lednu 2012 . . . no ale to není datum výroby, takhle hloupě naletět, tři měsíce někde stálo než na něj přišla řada. Chtěl sem to řešit tak jsem napsal do dvou servisů zde u nás, jeden obyčejný a jeden AS, kolik stojí oprava toho rozvodu. Bylo mi odpovězeno cca 10000+1800 olej a filtr a 10000. Ceny v pořadí jak jsem je zmínil ty servisy. Tak jsem si zavolal do toho levnějšího a vyptával se ještě, na změření řetězu a tak, no a došla řeč na to datum. Bylo mě řečeno že od tohoto data jsou rozvody v pořádku, že to sice zarachtá při startu, ale že to už je projev toho motoru. Že ať se podívám na datum výroby motoru a že jestli to moje šlo ven z fabriky 9/2011 tak motor by neměl být starší jak to datum. A nemusím to řešit že až tak ve sto tisících.

     

    Tak sem chtěl zjistit to datum výroby motoru ve finále, ta samolepka na sání u mě chybí a hledal sem tedy nějaký plechový štítek na motoru a našel jen samolepku na chladiči oleje.

    Najeto to má 67000, podle zdejšího fóra je to hranice kdy se ty rozvody ozývají. Tož uvidíme. Poslechnu Pawouka a budu poslouchat motor. To zarachtání jsem zatím slyšel třikrát až čtyřikrát a pak zase nic, za studena. Dnes tři starty a nic.

     

    A jestli můžu mít do tohoto vlákna dotaz na ty rozvody, když už sem se tak rozepsal . . . je to náhlá smrt nebo přichází postupně? Myšleno zvukový projev řetězu se prodlužuje?

     

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Začne to pak rachtat dýl a víc. Na druhou stranu nevíme, jak intenzivně to chrastí u tebe.

    Tady ti posílám zvuk, který to vydávalo u mě. Extrémní zhoršení během týdne, pak jsem s tím už radši do výměny nejezdil. Na zvedák se to dostalo za minutu 12. 

     

     

     

    Celá výměna mě vyšla do 8 tis Kč vč. oleje a ozubeného kola+ řetěz na olejovém čerpadle.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslím, že témat o rozvodech je tady dost a jsou značně rozsáhlá. Takže nebudeme zakládat další.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×