Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
MichaelCZ

Auto zpomaluje, klepe,...

    Doporučené příspěvky

    Ahoj, prosim vas o radu. Nedavno jsem koupil Oktavku, 1.9TDI PD. Koupil jsem ji dost levne, jenom jako priblizovadlo do prace... Ovsem ma par problemu. Prvni je nejspis spojka, kterou vymenim co nejdriv, jak budu mit cas... Dalsi problem je, ze mi prijde, ze auto neprirozene zpomaluje, kdyz dam nohu z plynu, skoro jakoukoli bych slapal na brzdu. Nejsou to brzdy ani lozisko ( na neutral to nedela ), ale s rychlosti je to vazne hodne znat. Zkousel jaem z kopecka u baraku, jel sem cca 30km/h dal, na trojku, dal nohu z plynu a dost rychle auto zpomalilo... A dalsi problem je, ze kdyz se auto ohreje a stojim nekde, treba na semaforu, auto se zacne hrozne klepat, ale vazne hrozne... ( Podle for, co jsem prosel by to mohl but svazek kabelu ke vstrikum ), ale trochu me prekvapuje, ze na diagnostice to neukazuje vubec zadnou chybu... Nejakej napady a rady na co se zamerit prosim? Predem vsem dekuju za rady

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    S třepanim mám ten samý problém. Ale dost pomohly aditiva VIF. Přestal jsem je dávat a jel nádrž bez nich a už u konce nádrže jsem chtěl auto dát zpátky do bazaru. To bylo děsné. Diagnostika taky nic. Dal jsem opět vif a je už víceméně klid zase. Asi to na to nebude mít takový vliv, ale nevím přesně co to je. Četl jsem tady, že snad i silentblok motoru a vadný vstrik v jednom. Nebo setrvak se psalo. Já jsem ještě neměl čas změřit vstriky. A to fakt jezdíš z kopce na 30km/h na 3rs? To snad jedeš skoro na volnoběh :)

     


    A zkoušel jsem natankovat i vervu. Nepomohlo. Jedine co pomohlo, bylo vytocit motor. A nejvíce se třepe, když jedu po dálnici a pak náhle zastavím někde. Jak jedu kolem 3000ot. A pak zastavím. Dělá ti to taky? Pokud dojedu do města a stále jedu a třeba zastavím až po kilometru, tak se netřepe skoro vůbec.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Prave, ze me to klepe jakkoli jedu... Jak ma motor kolem 70 stupnu, tak to zacina...

     

    A normalne tak nejezdim, to jsem jen zkousel, jak to brzdi... A prave proto, ze skoro na volnobeh bych necekal, ze auto bude brzdit :(

     

    No uvidim ten setrvak, jdu ho menit spolu se spojkou, tak snad to pomuze...

     

    Jinak, prosim te, jak je to se vstrikama, to see na diagnostice neukaze, pokud je nemeris? Cekal bych, ze to hodi aspon nejakou chybu...

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já myslím, že na diagnostice se ukáže vadný vstrik až jakmile přestane být stabilní motor a vstrik bude ucpaný natolik, že motor pojede na 3 válce.

    A dneska mě to třeba vůbec nevibrovalo. Já to nechapu :(

     

    Editováno na Petrkiller

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Me bohuzel porad :/ uvidim v pondeli, az vymenim spojku a setrvak, jestli bude nejaka zmena... Urcite dam vedet

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    On 11/14/2018 at 7:58 PM, Petrkiller said:

    S třepanim mám ten samý problém. Ale dost pomohly aditiva VIF. Přestal jsem je dávat a jel nádrž bez nich a už u konce nádrže jsem chtěl auto dát zpátky do bazaru. To bylo děsné. Diagnostika taky nic. Dal jsem opět vif a je už víceméně klid zase. Asi to na to nebude mít takový vliv, ale nevím přesně co to je. Četl jsem tady, že snad i silentblok motoru a vadný vstrik v jednom. Nebo setrvak se psalo. Já jsem ještě neměl čas změřit vstriky. A to fakt jezdíš z kopce na 30km/h na 3rs? To snad jedeš skoro na volnoběh :)

     


    A zkoušel jsem natankovat i vervu. Nepomohlo. Jedine co pomohlo, bylo vytocit motor. A nejvíce se třepe, když jedu po dálnici a pak náhle zastavím někde. Jak jedu kolem 3000ot. A pak zastavím. Dělá ti to taky? Pokud dojedu do města a stále jedu a třeba zastavím až po kilometru, tak se netřepe skoro vůbec.

     

     

    Ahoj. Mozna ti to pomuze. Zkousel jsem spoustu veci a nakonec to byla volnobezka alternatoru. Dneska jsem vymenil a problem je pryc :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×