Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
kkerka

Studený start ,volnoběžné otáčky

    Doporučené příspěvky

    Celé léto po nastartování cca 1 min sitič 1300 otáček, když přijde zima po nastartování nízké otáčky zjevně bez sitiče. Motor při jízdě lehce škube.

    Chápete to někdo 🙃🙃🙃

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Také jsem si toho všiml. Minuta to v létě nebyla, tak 10 s na 1300ot a ted studene hned spadne tak na 850ot, ale skubani se zatím neprojevuje a to skoro hned odjíždím, asi do minuty. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Me to taky obvykle neskube. Pouze nekdy a to v pripade, ze s autem treba dva dny nikdo nejel nebo kdyz predchozi jizda byla velmi kratka.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Krátké jízdy jsou potíž, resp. kdysi, když jsem jel delší jízdu, motor následující den běžel o mnoho hladčeji (a pak po kratší jízde zase míň). Snad s tím má co dočinění úplné prohřátí oleje, agregátu, pročištení vstřikovačů (prostě průtokem), u MPI snad i sacího potrubí, "srovnání" tolerancí za tepla aj. Určitě bych vyjezdil současnou náplň do minima, zakoupil benzín někde jinde (u značky, velká výtoč), klidně doplnil nějakým aditivem (Velfobin-vlhkost?) a odjel delší trasu. Jestliže po dnu až dvou stání nedojde ke zlepšení, je problém jinde, než v palivu. Nekvalitní palivo (stačí jen nízké OČ) vede k vyšším otáčkám, aby se motor udržel. Kolik mají za sebou pal. filtr, vzduch., svíčky? 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Škubání není hlavním tématem, jde o studený start bez sitiče.Já jezdím denně do práce 20 km  a zpět. 1/2 po dálnici.Z domova ale jedu 3km z kopce tak se to škubání více projeví, protože se motor neohřeje. Raději teď jedu na v

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 2 hodinami, bouchy napsal:

    Krátké jízdy jsou potíž, resp. kdysi, když jsem jel delší jízdu, motor následující den běžel o mnoho hladčeji (a pak po kratší jízde zase míň). Snad s tím má co dočinění úplné prohřátí oleje, agregátu, pročištení vstřikovačů (prostě průtokem), u MPI snad i sacího potrubí, "srovnání" tolerancí za tepla aj. Určitě bych vyjezdil současnou náplň do minima, zakoupil benzín někde jinde (u značky, velká výtoč), klidně doplnil nějakým aditivem (Velfobin-vlhkost?) a odjel delší trasu. Jestliže po dnu až dvou stání nedojde ke zlepšení, je problém jinde, než v palivu. Nekvalitní palivo (stačí jen nízké OČ) vede k vyšším otáčkám, aby se motor udržel. Kolik mají za sebou pal. filtr, vzduch., svíčky? 

    Vše nový krom pal.filtru mám 65tis v kolika se mění??

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nevim, ale bylo by možný, že každejch 60tkm aka za 4 roky během prohlídky? Určitě je to v servisce nebo v návodu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Technika je vraj nastavená tak aby sa motor čo najmenej za studena opotrebovával a a čo najskôr zahrial. Keď je teplo tak sa zvýšia otáčky aby sa aj turbo prehrialo (od 1200 otáčiek), ale keď je chladno tak sa motor za studena "nevytáča" a voľnobeh je nízky. Badám to presne takto isto. Ak je teplota nad 10 (možno 12) Stupňov tak mám chvíľu 1300, ale ak je pod 10 (možno záleží aj od vlhkosti) taj som pod 900... 

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Palivový filtr nemá předepsaný žádný výměnný interval, TSI není diesel. Nicméně ho vyměnit můžeš, tím nic neskazíš.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pawouku od tebe bych čekal něco víc:D

    jinak díky všem za reakce

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A co bys čekal? Já ho nikdy neměnil a auto jezdilo.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×