zakpetr Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Dobrý den, na Fabii 1,4MPi se potýkám s "fouklým" těsněním pod hlavou. U škodováckých motorů až do Felicie 1,3 se u mokrých vložek válců používal přípravek k zarovnání dosedaček v bloku-v příloze Označení bylo MP 1-157 a fréza MP1-161. Nemáte někdo zkušenosti s tím, jestli nejde tento přípravek použít i na Fabii? Neznáte případně někoho z kraje Vysočina či rozumného okolí, kdo by byl schopen dosedačky za úplatu orovnat? Děkuji předem za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Začátek je změření přesahů vložek (7 - 11 setin) a to vždy na 4 místech každé vložky. Pokud je motor uvařený, jsou obvykle 2 prostřední vložky propadlé. Pokud jsou přesahy špatné, je třeba je vyndat a přesahy s pomocí měděných kroužků nastavit. K orovnání dosedacích ploch v bloku je možné použít stejný přípravek jako na felicii nebo jakoukoliv vhodnou frézu s nastavitelnými břity. Někdy - výjimečně - je křivá i vložka a je třeba ji na soustruhu orovnat. A pochopitelně je třeba mít rovnou i hlavu válců - ne prohnutou ani do vrtule. Pokud je hlava z uvařeného motoru, poznáš to při rovnání - místo tvoření špon se materiál hlavy maže, nebo když ji rovnáš na magnetce zalepuje kotouč brusky. Pokud na to nejsi vybaven přístrojově nebo znalostmi, najdi někoho, kdo ano a sám se do toho nepouštěj. Až to budeš mít složené, nezapomeň každé 2 roky měnit chladící kapalinu. Okyselená kapalina podporuje elektrochemickou korozi, ke které je kombinace železa a hliníku, které jsou na motoru nakombinované, náchylná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.