Jump to content
Sign in to follow this  
cosby

Pneuservis, autoservis, diagnostika, kódování - Kopřivnice

    Recommended Posts

    Nabízím:

    • Pneuservisní práce
    • autoservisní práce
    • plnění klimatizací
    • geometrie podvozku.

     

    Rozšířená diagnostika vozů Škoda, VW, Audi, Seat

    • výpis chybových hlášení
    • kódování jednotek
    • kontrola funkčnosti turbodmychadel, váhy vzduchů on-line měřením


    Mimo koncernových vozů Vám můžeme nabídnout i pc diagnostiku ostatních evropských, japonských a asijských vozů.
    Opravy, aktualizace, odblokování obrazu u navigací Columbus/RNS510 vč nejnovějších modelů OIII, Superb III, Discovery.

     

    Lokalita - Kopřivnice - Severní Morava

    http://www.mcpneu.cz

    https://mcaservis.webnode.cz

     

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Sign in to follow this  

    • Similar Content

      • By PTiCA
        Přikládám návod na výměnu čidla chladící kapaliny G62 u vozu Fabia 2.0i r.v. 2003.
         
        Zjištění závady
        Na budíkách se mi přestala ukazovat teplota motoru. Po cca 2. dnech se zobrazila chyba motoru na budíkách.
        Diagnostika zobrazila chybu 16500 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62)

         
        Postup výměny
        Po sundání krytu motoru stačí odpojit hadici která vede od vzduchového filtru.
         
         
        Čidlo se nachází hned pod hadicí.
         
         
        Ted stačí odpojit původní čidlo, vytáhnout pojistku a čidlo lehce vysunout nahoru.
         
         
        Ted stačí vrátit zpět nové čidlo a postup opakovat obráceně. Po dokončení výměny pomocí diagnostiky smazat chyby v jednotce motoru a je hotovo.
         
         
        Mě trocha vody vystříkla když jsem čidlo vyndal. Doporučuju s tím počítat a mít trochu destilky nebo chladící kapaliny na dolití.
         
         
         
      • By MrFiliper
        Zdravim, už nějakou dobu se trápim s pochopením ovládání této klimatizace.
         
        První věc, která mi je nejasná, je k čemu se používá tlačítko DUAL. Dočetl jsem se, ze by to nějak mělo měnit ty hodnoty teploty na levé a pravé straně, ale vůbec to nechápu. Může mi to ru někdo vysvětlit?
         
        Druhá věc je ovládání větrání pomocí prostředního kruhu, kde je i tlačítko setup. Chapu, ze se tím mění intenzita ofuku, ale podle toho co nastavim, se buď zapne i funkce AUTO, nebo ne. Na čem to závisí?
         
        Díky.
      • By šulda
        Klimakompresor pro koncern VW. Nový nepoužitý. Důvod prodeje - sešly se mi bohužel dva naráz. Předání osobně v lokalitě Jemnice 67531 a okolí do 50km nebo ČP balík do ruky.
      • By gngngn
        Prodám dvakrát použitý originál Carista adaptér. Ideálně osobka v Praze nebo České Lípě. 
      • By RanT
        Chtěl bych poprosit o radu / názor ohledně typu klima kompresoru.
         
        Mám Superb 2 combi, 2011, 1.6TDI 77kW.
         
        Potřebuji nový klima kompresor. Nyní mám původní Sanden 1K0 820 808 B. Nabízí mi Sanden 5Q0 816 803 F s tím, že je plně nahraditelný za ten můj. Jedná se o originální kompresor. Jak a kde mohu ověřit, že je skutečně možné jej použít? Pokud by bylo možné jej využít beru ho hned... Ale nevím jak to zjistit, údajně byly 3 typy kompresoru pro superb 2. Podle VIN? Ale kam to kde zadat, zjistit?
         
        Nemáte někdo zkušenost?
         
        Moc Vám všem díky za názor/radu.. Tom
    ×
    ×
    • Create New...