Jump to content
Sign in to follow this  
tgfh

Rapid táhne doprava

Recommended Posts

Ahoj borci přes čtyři kola, nebyl jsem tu nějaký ten rok, ale mám nyní záludnou otázku.

Rapid 2012, 1.2 TSI, 120 000km najeto - táhne doprava, na okrsce to nepoznáte, ale na dálnici při dálniční rychlosti, když pustím volant, za 3-4 sekundy jsem prakticky v příkopě. Táhne mi doprava.

- Je jedno jaká kola mám na autě, letní elektrony 215 nebo zimní (nyní nové Savy) 185 to samé

- Volant se netřepe

- Geometrie je dělaná, všechny hodnoty jsou v zelené, zadní i přední náprava. Típek mi nastavil sbíhavost přesně na střed. Má ta být +1,00 mm celková sbíhavost a dal mi tam přesně +1,00 mm

- Auto jsem kupoval jako nové, žádná nehoda, žádná jízda přes obrubník, dělá to asi od jara, spotřeba je super okolo 5,8l

- Gumy jsou nafoukané podle předpisu

Když jsem měnil olej u mechanika, točil jsem rukou s kolama a vše se zdá normální. Přední kotouče i destičky jsou ještě původní a trošku se třepe volant při brždění, kotouče nejsou úplně rovné, ale to by snad nemělo mít vliv.

Nesetkali jste se někdo s tímto také? Netušíte, čím by to mohlo být?

Edited by tgfh

Setkal a boli to prave tie brzdy.

Po vymene zadnych kotucov + dosticiek auto prestalo tahat do prava. Geo robena niekolkokrat a vzdy vsetko v norme.

Este aby som dodal, to tahanie do strany sa najviac prejavovalo na dialniciach, a teda pri rychlosti 110+ km/h.

Edited by deto

Co volant, je rovně? Brácha mel to samé na golfu, a začalo to po geometrii, ktera se dělala kvůli sjetým vnitřkum pneu asi po nějakém díře, po opakovane geometrii tahlo taktéž, az změna servisu a třetí geometrie to vse vyresila. Volant rovně, netáhne nikam a pneu taky v pohodě. Prý to bylo cele rozhozene. Oni si to kolikrát chtějí ulehčit a steluji jen jednu stranu spojovacky a pak to tahne. Tot jen vlastni zkusenost, ale třeba ti to pomůže.