Přejít na obsah

Spojka 1,4TSI 110kW EA211


josefvlach23@gmail.com

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění  se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.

spojka 1.jpg

spojka 2.jpg

spojka 3.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Taky se přidám do klubu. 

U mě problém se spojkou za studena  při uvolnění spojkového pedálu se ozve cinknutí a po rychlé jízdě jdou špatně řadit rychlosti( 3x se nepodařilo zařadit kval vůbec) plus klasika při řazení zpátečky občas slyšet synchrony i s prodlevou. 

Je už v řešení na záruku. 

Při rok starým autě co má pomalu 30 tis to už začíná být k smíchu a ne k pláči. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti jde zbytek dobře tak to pravděpodobně nebude hladinou oleje. 

No.... U mě to má zhoršující se tendenci.

Uvidím co servis vymyslí. 

Zatím se poslalo video na škodovku a info co to dělá. Do konce příštího týdne se škodovka vyjádří. 

Trošku už mě to auto štve. 

Do rodiny se měli kupovat dvě nové soukromé škodovky = teď mají stopku :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 4. 8. 2019 na 10:31, Joker 85 napsal:

Taky se přidám do klubu. 

U mě problém se spojkou za studena  při uvolnění spojkového pedálu se ozve cinknutí a po rychlé jízdě jdou špatně řadit rychlosti( 3x se nepodařilo zařadit kval vůbec) plus klasika při řazení zpátečky občas slyšet synchrony i s prodlevou. 

Je už v řešení na záruku. 

Při rok starým autě co má pomalu 30 tis to už začíná být k smíchu a ne k pláči. 

Po návštěvě servisu : řešeno v rámci záruky (cinknutí zůstalo a dělají to všechny 1.4,1.5 TSI)

Řazení zpátečky konečně i bez prodlevy hned a bez problémů. Při zátěži řazení dobrý. 

Dle servisu : kontrola hladiny oleje v převodovce, nastavení, promazání všeho co šlo.

Doma jsem zjistil že se ještě odvzdusnovala spojka, ale dle servisu žádný takový servisní úkon neproběhl. 

Vyřešeno rychle a bez zbytečných řeči. Takže konečně spokojenost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkem by mě zajímalo, jak v servisu dělali kontrolu hladiny oleje v převodovce. Jediná možnost, jak ji změřit je vypustit olej přes výpustný šroub a vysunutý čep řadící vidličky. Olej se změří, popř. doplní a naleje zpět přes čidlo zpátečky. Žádná měrka, nebo něco podobného tam není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...