Krtek6 42 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 Zdar Mistři! Potřeboval bych pomoct s pár informacemi v rámci koncernu 1) Jak velké má OIII/Leoš/A4 standardní kotouče v předu a jak velký brzdič? (Motory TSi) 2) Zadní náprava je buben nebo kotouč? Pokud kotouč jak velký? 3) Jaký největší kotouč může mít v předu v kombinaci s brzdičem pro 16" a 17" kolo, aby se tam vlezl a byla tam vůle? nikde to nemůžu dohledat :( asi jsem už lama Quote Link to post Share on other sites
Krtek6 42 Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 Ještě to zjednoduším.....co největšího můžu dát na 17" a 16" kola a co je tam od výroby Quote Link to post Share on other sites
marian.marcin 43 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 (edited) predok- 276 ,288 ,312 ,340 mm, 276- 288 mm min 15 Inch ,312 mm min 16 Inch, 340 mm min 17 Inch zadok- 253,272,310 mm Edited December 11, 2018 by marian.marcin 1 Quote Link to post Share on other sites
backus 2 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Zdravim pánové, také bych prosil o radu jaké kotoučě na 1,4 TSi 103kW, r.v.2013 Quote Link to post Share on other sites
Yodiak 0 Posted December 21, 2020 Share Posted December 21, 2020 oživím to tu Muj dotaz zni, Jaký výrobce dodával brzdové kotouče v roce 2015/2016 na škodu Octavii RS TSI 162kw, Ptám se proto až bude čas na výměnu tak nechci dávat neoriginál,Vím že se to da dohledat podle ViN ale když zadáš podle VIN stejnak ti tam vyskočí aspoň 3 druhy dekuji za každé info Quote Link to post Share on other sites
marfan 158 Posted December 21, 2020 Share Posted December 21, 2020 Podľa mňa to bol výrobca ATE. Ale samozrejme to mohol byť taktiež TRW. Ono druhovýroba aj keď napíšu, že je originál tak nieje to čo dávali z výroby. Ja osobne by som dal ATE. Neskrútili sa ani pri na okruhu, brzdia výborne, príliš rýchlo nehrdzavejú ako som mal skúsenosť s Ferodo kotúčmi. Quote Link to post Share on other sites
Yodiak 0 Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 V 21.12.2020 na 6:24, marfan napsal: Podľa mňa to bol výrobca ATE. Ale samozrejme to mohol byť taktiež TRW. Ono druhovýroba aj keď napíšu, že je originál tak nieje to čo dávali z výroby. Ja osobne by som dal ATE. Neskrútili sa ani pri na okruhu, brzdia výborne, príliš rýchlo nehrdzavejú ako som mal skúsenosť s Ferodo kotúčmi. TRW jsem měl na octavii 1 a držely právě měl jsem na tom bremba ale bláto bosh také nevydrželi a TRW dávali z výroby na ty 01 Quote Link to post Share on other sites
ritch 88 Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 (edited) @Yodiak pri akom najazde ich ides menit?V tomto rocniku z vyroby isli von TRW.Pri mojom najazde 103k mam vpredu este povodne 340mm vo velmi dobrom stave a menil som akurat dosky,zadok 272mm som menil komplet pri 84k.Su trochu prasnejsie,ale svoju robotu urobia dokonale pri dobrom zabehnuti cca 500-600km a z toho dovodu pri najblizsej vymene ostavam verny tejto znacke. Edited December 22, 2020 by ritch Quote Link to post Share on other sites
Yodiak 0 Posted December 23, 2020 Share Posted December 23, 2020 před 11 hodinami, ritch napsal: @Yodiak pri akom najazde ich ides menit?V tomto rocniku z vyroby isli von TRW.Pri mojom najazde 103k mam vpredu este povodne 340mm vo velmi dobrom stave a menil som akurat dosky,zadok 272mm som menil komplet pri 84k.Su trochu prasnejsie,ale svoju robotu urobia dokonale pri dobrom zabehnuti cca 500-600km a z toho dovodu pri najblizsej vymene ostavam verny tejto znacke. ja ještě neměnil a to mám najeto 77 741km ale koukal jsem že zadní Kotouč už umírá jinak desky byly v předu dávané nové přední kotouče jsou ještě v pohodě zatím Quote Link to post Share on other sites
marfan 158 Posted December 23, 2020 Share Posted December 23, 2020 (edited) Ja som na dieslovej octavii menil kotuce po 200tkm dosticky boli tiez origo. Zadky som menil treti krat TRWecka sa vydrali po 40tkm teraz mam na ATE už 15tkm a su ako nove. Zabehol som ich na okruhu. Inak hrubku brzdovych dosticiek by som skontroloval aj zo strany od motora resp od karoserie kde nieje vidiet. Zadne som mal skoro uz na kov zbrzdene. Edited December 23, 2020 by marfan Quote Link to post Share on other sites
beuticek 1,364 Posted December 23, 2020 Share Posted December 23, 2020 Já jsem první kotouče a destičky měnil asi v 95 tis. S druhými (origo) to vypadá podobně. Quote Link to post Share on other sites
Yodiak 0 Posted December 23, 2020 Share Posted December 23, 2020 Slušné porce ty přední jsou v pohodě ale zadní už jsou vydřené nechápu to nic nikde nedrhne ručka nezustavá vyset vyměním komplet destičky a ty zadní kotouče a budu mít zas klid tak děkuji za rady a informace dam do zádu ty ATE a uvidím .-) Quote Link to post Share on other sites
misor1994 144 Posted December 23, 2020 Share Posted December 23, 2020 Ked som kupil auto (145t km), malo po servise zadnych brzd, resp vymene dosticiek. Teraz som pri 230t km menil komplet kotuce aj oblozenie, ktore uz vela zmesi nemalo. Daval som TRW. Mna by ale zaujimalo, preco mi nezabera oblozenie na celu plochu zadneho kotuca. Nebadal som ziadne tazkosti pri vymene, vsetko som riadne vycistil a aj tak som si vsimol, ze to na celej ploche nezabera...tak neviem ci uz len repas strmena pomoze alebo co. Quote Link to post Share on other sites
Tomik71 0 Posted January 15 Share Posted January 15 Zdravím páni🙋♂️. Je to tu veľa ohľadom bŕzd, prešiel som ( myslím si že všetko ), a po prečítaní vlákien ohľadom bŕzd som z toho na hlavu😱. Strácam sa v tom. 🤦♂️ Potrebujem poradiť.🤷♂️ Moja Octavia III 1,4 TSI 110 kW rv.2015 najazdených 92k, pravdepodobne potrebuje výmenu bŕzd. Aké odporúčate, samozrejme v pomerne cena výkon Vlastne ani neviem aký rozmer tam ide.🤣.....😭.....🤦♂️ Quote Link to post Share on other sites
PetrPan87 0 Posted January 17 Share Posted January 17 Zdravím lidi. Nějaké zkušenosti s těmito kotouči?? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0615301h-predni-brzdovy-kotouc-288x25mm-zimmermann-sport-13771.html Quote Link to post Share on other sites
misor1994 144 Posted January 17 Share Posted January 17 Ano, mal som Zimmermann sport na inom aute. Vacsom, tazsom a vykonnejsom. Po par tisic kilometroch zacali triast, tak som ich dal na sustruh. Opakovalo sa to, tak som kupil kotuce ATE a bohvie, ci nejazdia doteraz, lebo ja som s nimi nemal absolutne ziaden problem. Tak isto ani s TRW. Quote Link to post Share on other sites
PetrPan87 0 Posted February 2 Share Posted February 2 Takže raději mám zvolit original prvovýrobu?? Quote Link to post Share on other sites
ritch 88 Posted February 2 Share Posted February 2 (edited) @PetrPan87 TRW prvovyrobu som menil po 90k komplet,zadne kotuce s platnickami + predne platnicky okrem kotucov (340mm),ktore prakticky nejavia a stale pri 103k nejavia znamky opotrebenia.Dolezite je ich dobre zabehnut do 500-600km,netlacit na pilu.Za mna urcite TRW,ktore s prehladom zvladaju a krotia mojich 300 🐴 Edited February 2 by ritch Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.