Přejít na obsah

Nefunkční start/stop - vysoká potřeba energie pro vozidlo


Svincik

Doporučené příspěvky

No pokud jezdíte pár km a k tomu vyrivate sedačky, zrcátka a skla tak se není čemu divit.

Pravděpodobně prostě nedosahnete úrovně pro to aby byla bat dostatečně nabyta.

Stejná hláška se zobrazuje pokud deaktivujete to ekoteroricke ku*vitko přes napětí 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bych se teda divil, protože mi (před začátkem zimy, dejme tomu 10°C) klidně motor chcípnul na první křižovatce po startu, zaplý světla, topení teplota max a výhřev sedačky. Bez mrknutí oka. Na teploměru oleje ještě ani zdaleka minimální (zobrazitelná) padesátka, takže voda měla ještě míň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 12. 12. 2018 na 12:21, Svincik napsal:

Ahoj všem, mám nefunkční start-stop systém. V chybových hláškách mám záznam "vysoká potřeba energie pro vozidlo". Nevíte kde může být problém?

IMG_20181212_073850.jpg

Jak to dopadlo a čím to bylo? Mám stejný problém, díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Návštěvník

Ja jsem zacal rekurperovat energii do baterie a spotreba me klesla. Je to teda otrava, brzdi se motorem a nesmis brzdit pedalem. Jak pri brzdeni motorem sahnes na brzdovy pedal, rusi se tim rekurperace. Neveril jsem' jak to dokaze se spotrebou zamavat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, waikiki napsal:

Jestli jsi koupila starší, tak ti to nejspíš někdo deaktivoval přes diagnostiku a pokud nové, dej to do servisu na záruku. Jinak ve výsledku buď ráda, že to nefunguje, SS přináší spíše negativa než pozitiva.

3 roky staré, zítra se objednam do servisu, mě vw finále nevadí, ze to nefunguje, jen mi jde o to, aby se díky tomu nepo .... více věci a aby vše ostatní fungovalo jak má. Někde jsem četla, ze pak i nefunguje ASR a tak a ze se spatne pak dobíjí baterka 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, vie niekto poradit? Na infotaimente mam hlasku. Zavada:Start-Stop. Je to spojene so zvysenymi otackami motora cca 1050-1100 ot. Po vypnuti motora a naslednom nastartovani hlaska zmizne. Naskoci zvacsa pri dynamickej jazde. Taktiez sa zacala objavovat hlaska o Slabej baterii. Voltmetrom odmerane pred jazdou 12,4V. Carista vypisuje: 8521278 - Battery terminal recognition. Bateria je 6r. Start stop je vypnuty upravou. Oct3 2014.

Stretol sa stym niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

51 minutes ago, Octavka said:

Ja jsem zacal rekurperovat energii do baterie a spotreba me klesla. Je to teda otrava, brzdi se motorem a nesmis brzdit pedalem. Jak pri brzdeni motorem sahnes na brzdovy pedal, rusi se tim rekurperace. Neveril jsem' jak to dokaze se spotrebou zamavat.

Souhlas. Já osobně hodně brzdim motorem a nedělá mi problém k červené na semaforu podřadit při dojíždění (40 kmh) rovnou na dvojku, abych zaprvé šetřil brzdy a zadruhé držel nízkou spotřebu. No možná si tím zbytečně zase opotřebovávám spojku.. uvidíme.

Každopádně k tématu - první věc, co vždycky udělám, když nastartuji, tak vypnu start stop.. je to zbytečné euro-kurvítko ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sato, akou upravou je vypnuty start/stop

myslim ze take nepremyslene vypnutie moze vyhadzovat niekolko chyb okolo baterky. Ja som uz parkrat rozmyslal nad vypnutim cez software ale radsej si to vypinam rucne (da sa na to rychlo zvyknut , hlavne ked tlacitko nieje skryte v podmenu nejakeho podmenu ako to ma napr citrus)

co sa tyka rekuperacie, som odporcom ale neriesim to. Co sa tyka jazdy na spotrebu , neznasam to , som zastancom toho ze motor si to musi uzivat , hlavne dnes euroeko poznacene motory , ked DSG radi pri 1200 otmin a pri tych istych otackach aj naskakuje na manuale ze prerad hore. Hroza. Bohuzial mam DSG a tak obcar manula a obcas sport rezim, ale motor sa musi tocit ...

Jedinikrat som si skusil schvalne jazdu na spotrebu (nikdy viac) - to fakt jazdite na dochodcu (brzda celej premavky) a tankujete v tesco pumpe ?  Tak dufam ze do toho mam este strasne daleko, tankujem premiovu naftu a nebrzdim premavku (dodrziavam rychlost v obci , max 55 , mimo do 120, dialnica do 160, pokuty za rychlost 0, jazdim vyse 20 rokov)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Octavka napsal:

Je to teda otrava, brzdi se motorem a nesmis brzdit pedalem.

To máš ověřené dle nějaké oficiální informace (návod k obsluze asi ne...), nebo si to jen myslíš, případně vycházíš z nějakého grafu z nějaké apky? Protože já se to snažím kombinovat (špičky do aku asi eliminovat nejdou, ale rekuperaci mám významně potlačenou a SS vypnutý), ale nevidím důvod, proč by alternátor svou zvýšenou zátěží (při brzdění motorem) nemohl pomáhat při zpomalování vozidla. Brdím klasicky v dávkách, no snad se mi brzdění motorem nevymstí na stavu (zad.) kotoučů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Alternator ale nepomaha brzdenim. Kdyz brzdis motorem, tak jsou vstriky odpojeny a zapina se rekurperace, prebijeni akumulatoru a pak v urcitych spickach za jizdy zase odebira vice energie z akumulatoru a nezatezuje alternator za jizdy. Tento system ma taky svoje urcite moznosti a parametry, ktere se musi splnit a pak to vse funguje jak ma. Active live je dulezita mapa zivotnosti baterie a pokud ji mate odpojenou, tak rekurperace, start stop a vykonny stabilizator napajeni celeho vozu je vlastne k nicemu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, co je Active live mapa, ale konektor vypojený nemám, ani to neplánuju. Možná napsáno zbrkle, ale samozřejmě vím, že auto zpomaluje motor. Ale furt nevidím důvod, aby napětí na alternátoru mělo souvislost s ne/sešlápnutým brzdovým pedálem (za jízdy, neřešme limitní stavy). Vím, co je motorová brzda a taky ji hodně používám. Někteří to nevědí a pak se diví, když po 30tkm jsou destičky na odpis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...