Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
kovi133

Utržený homokinetický kloub zničil skříň převodovky

    Doporučené příspěvky

    Zdravím, cca 10 měsíců zpět jsem nechal na Fábii r.v.2004 1.2 HTP 47 kW měnit homokinetické klouby (vnější i vnitřní). Včera jsem se vracel z Maďarska, a před Budapeští se ozvalo křupnutí a auto začalo třepat a byla cítit vůle. Ihned jsem sjel k autobusové zastávce a s autem dále nehnul. Zjistil jsem, že se přestřihly imbusové šrouby, které spojují levý homokinetický kloub s převodovkovou skříní. Ale...uvolněný kloub prásknul do skříně kterou prorazil a začal téct i převodovkový olej...nezbylo nic jiného než auto odtáhnout zpět do ČR. Když jsem byl další den ve Škodovce problém řešit, překvapilo mě, že šrouby nechali původní. To znamená, že spojovací materiál max. za X stovek korun způsobil škodu za X tisíc korun. Přece to dávám do autorizáku s tím, že dostanu auto, na kterém po opravě můžu najezdit další tisíce kilometrů. Za tu dobu 10 měsíců jsem najezdil cca 15 000 km. Zatím nemám vyjádření vedoucího servisu, neboť nebyl přítomen. Chci se jen zeptat, zda jsem v právu nebo ne? Díky za odpovědi.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No stať by sa to nesmelo.

    Fakt to zavisi od pristupu onoho servisu raz som robil take tiež že sa uvolnili tie šroby a ten vnutorny klb prerazil obal. Obal bol tak drahy že za stovku sa kupila druha prevodovka. Držim palce nech aspoň prispeje servis.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×