Jump to content
Sign in to follow this  
kovi133

Utržený homokinetický kloub zničil skříň převodovky

    Recommended Posts

    Zdravím, cca 10 měsíců zpět jsem nechal na Fábii r.v.2004 1.2 HTP 47 kW měnit homokinetické klouby (vnější i vnitřní). Včera jsem se vracel z Maďarska, a před Budapeští se ozvalo křupnutí a auto začalo třepat a byla cítit vůle. Ihned jsem sjel k autobusové zastávce a s autem dále nehnul. Zjistil jsem, že se přestřihly imbusové šrouby, které spojují levý homokinetický kloub s převodovkovou skříní. Ale...uvolněný kloub prásknul do skříně kterou prorazil a začal téct i převodovkový olej...nezbylo nic jiného než auto odtáhnout zpět do ČR. Když jsem byl další den ve Škodovce problém řešit, překvapilo mě, že šrouby nechali původní. To znamená, že spojovací materiál max. za X stovek korun způsobil škodu za X tisíc korun. Přece to dávám do autorizáku s tím, že dostanu auto, na kterém po opravě můžu najezdit další tisíce kilometrů. Za tu dobu 10 měsíců jsem najezdil cca 15 000 km. Zatím nemám vyjádření vedoucího servisu, neboť nebyl přítomen. Chci se jen zeptat, zda jsem v právu nebo ne? Díky za odpovědi.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No stať by sa to nesmelo.

    Fakt to zavisi od pristupu onoho servisu raz som robil take tiež že sa uvolnili tie šroby a ten vnutorny klb prerazil obal. Obal bol tak drahy že za stovku sa kupila druha prevodovka. Držim palce nech aspoň prispeje servis.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×