Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
admin

Motor 1,0 G-TEC vozy ŠKODA Scala bude nabízen jako nejekologičtější varianta

    Doporučené příspěvky

    Nejekologičtější variantou vozu ŠKODA SCALA je motor 1,0 G-TEC o výkonu 66 kW (90 k), který bude následovat v průběhu roku 2019.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No u Golfa a OIII to bylo aspoň na úrovni odpovidajici naftove/benzinove motorizace. Takhle je to slabsi nez zakladni litr. Je to skoda, docela bych byl zvedavy na duvod, proc tak nizky vykon. Ale zas takova tragedie 66kW neni.

    Editováno na bojler

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Osobne nepovazuji vykon 66kW za nejaky zasadni problem, na beznou jizdu to bohate staci. Jako limitujici bych videl spis jen 145Nm, v absolutni hodnote je to fakt malo. Otazkou nicmene zustava prubeh, pokud bude konstantni v hodne sirokem pasmu otacek, mohlo by to byt akceptovatelny.

     

    Dalsi veci je cilovy zakaznik - tim asi v tomto pripade nebude firemni uzivatel najizdejici hromady kilometru, ale spise setrny a ekologicky smyslejici privatni zakaznik postarsiho typu, kteremu by tohle mohlo bohate stacit. Trh ukaze.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    opak je pravdou. Právě firmy objevili CNG pohon a kupují ho kvůli ekonomice provozu.

     

    Octavie GTEC, šli především do firem

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak původní 1.0 TGI měla 1600 Nm/1900-3500 ot./min před zavedením nové emisní normy, na auto velikosti Fábie/Pola/Ibizy to asi stačí, no naložit takovou Scalu a 4 lidi k tomu, to už asi nebude uplně ono, kór pokud to budou dávat i do nového malého SUV. Otázka je, jak to nacenní, u Ibizi byl příplatek kolem 67tis proti 70kW variantě, což je docela hodně.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    U Leonu je TGI o něco málo levnější než diesel (=oproti benzinu drahé). Takže v reálu to opravdu bude alternativa k dieselu pro firmy nebo lidi, kteří denně dojíždí delší vzdálenosti.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

       Souhlasím, toto bude auto hlavně pro firmy.

       Firemní autoparky byly postaveny hlavně na Octaviích, až do nedávné doby převážně dieselových, díky aférám, regulacím a německým pošahanostem se diesely prodražují, firmy tedy přecházejí na CNG a benzíny. Škoda reagovala tím, že cca 3/4 roku se nedá koupit CNG Octavia. Až v poslední době nová 1.5, ale pouze velmi drahá s automatem.

       A nyní se firmy dívají na Scalu, doufají, že by to mohla být levnější dobře vypadající alternativa Oktávky, protože předchozí Rapid jim nevyhovoval. A zase, CNG Scala by měla mít levnější provoz. Firmám jde především o prachy (nízké náklady), při zachování určitého standardu.

       Ale, jako všechny výše uvedené varianty, rozhodnutí záleží na: a) cenové politice výrobce, za b) na ekonomické kalkulaci a nabídce leasingovek. Vše ostatní se dá spočítat nebo odhadnout. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×