Jump to content
BirK

ŠKODA Connect - vzdálený přístup k vozu

Recommended Posts

Jaké máte zkušenosti s funkcí odemčení/uzamčení auta přes mobilní appku Škoda Connect? Nabízí se vám tato možnost, případně čím je podmíněna?

 

Mě se tato možnost nenabízí, ačkoliv dle dostupných informací splňuji podmínky pro to, aby mi to aplikace umožňovala. Z telefonátu na zákaznickou linku nejsem popravdě moc moudrý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatím jsem jen zkontroloval jestli je auto zamknuté. K čemu je dobré dálkově auto odemknout? Jinak to prubnu.

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

zatím tato funkce není údajně dostupná, i když by už měla být....

 

nejde u prodejce prozatím udělat ověření totožnosti v online systému ŠKODA Ident 

 

ověření je nutné pro možnost používat službu Odemčení & uzamčení vozu

 

nicméně k dispozici je služba Odemčení & uzamčení vozu pouze pro vozidla vyrobená po listopadu 2018

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin_TDi jde hlavně o tu druhou možnost - zamknutí.

 

@Aleš_BX prodejce mi předváděl tuto funkci na svých vozech na salonu, takže dostupná musí být. A auta co tam měl určitě nebyla všechna vyrobena po 11/2018. Podmínku ověření ŠKODA ID jsem splnil, svůj účet už mám ověřený. Ukazuje mi to i aplikace ŠKODA Connect. Z dostupných materiálů u prodejce jsme vyčetli, že funkce by měla být dostupná u vozů vyrobených od 31 KT. Zde se ale informace liší, 2x jsem volal na zákaznickou linku, kde mi to jednou potvrdili a podruhé mi řekli, že je to až od 48 KT (to jsem ale nikde neviděl napsané).

Edited by BirK
Korektura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, údaje se liší. Podle tohoto článku by tato funkce měla být dostupná pro vozy vyrobené od srpna, v análech škodovky je uveden listopad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

funguje to u vozů od MR2019 s výbavou Care Connect

Edited by Habi001

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Habi001 to zřejmě nebude tak úplně pravda. Splňuji obě podmínky a přesto nemám tuto funkci dostupnou.

 

Řeším to s prodejcem a se zákaznickou linkou ŠA už 14 dní a podle této doby to vypadá, že celý problém eskalovali snad až k předsedovi představenstva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funkce odemykání a zamykání skutečně stoprocentně funguje až u aut po KT48. Nicméně v některých materiálech se bohužel objevuje informace o KT31, kdy to původně mělo být. A aby to bylo ještě komplikovanější, u některých aut vyrobených v KT31 to skutečně funguje. Aktuálně se řeší možnost "doinstalace" pro vozy vyrobené KT31-48.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KT48 teď skutečně zaznívá nejčastěji ve spojitosti s touto funkcí, pokud tomu tak opravdu je, tak mi to uniklo doslova o nějaké 3 týdny. Nemohu si vzpomenout, kde jsem o tom KT31 v materiálech ŠA četl, mám za to, že to na mě svítilo v mém profilu ve ŠKODA Connect do doby, než jsem nechal ověřit identitu účtu (což bylo uvedeno jako jedna z podmínek pro aktivaci této funkce). Nemáš náhodou odkaz na nějaký materiál, kde by byl zmíněn právě KT31?

 

Jinak "doinstalací" je myšleno "SW povolení" anebo nějaký dodatečný HW do auta? Na toto mi taky dosud nebyl schopen nikdo z mnou oslovených dát odpověď.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Že to bude na přelomu července a srpna se psalo třeba tady: http://www.auto.cz/skodovky-budou-jeste-vice-simply-clever-odemykat-je-bude-mozna-z-mobilniho-telefonu-123516

Není funkce pro daný vůz dostupná, pokud v profilu Care Connect svítí hláška k nové funkci odemknutí a zamknutí a ověření přes Škoda Ident? U aut, kde tato možnost nelze aktivovat by se vůbec hláška neměla ukazovat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
před 53 minutami, BirK napsal:

Jinak "doinstalací" je myšleno "SW povolení" anebo nějaký dodatečný HW do auta? Na toto mi taky dosud nebyl schopen nikdo z mnou oslovených dát odpověď.

 

Pokud mám správné informace (a věřím, že mám), tak pouze SW. Ale není vůbec jisté, zda a kdy to bude. 

 

EDIT: A psáno (o KT31) je to, co vím, například v návodu k obsluze.

Edited by Kane13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem návod k obsluze auta znovu projel, ale tu informaci jsem tam nikde nenašel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi přišlo toto:          

Platnost vašich služeb ŠKODA Connect vyprší dne 22.02.2019. Chcete-li služby Connect využívat i nadále, můžete je prodloužit na portálu ŠKODA Connect. 

Těší nás, že jste během posledních několika měsíců plně využívali výhod služeb ŠKODA Connect. Doufáme, že jste celkově byli spokojeni. Vaše doba použití vypršela 22.02.2019. Vaše služby byly deaktivovány.

Chcete-li v budoucnu ve využívání služeb ŠKODA Connect pokračovat, stačí prodloužit smlouvu kliknutím na tento odkaz.

Od září 2018 došlo ke snížení ceny za prodloužení služeb Vzdálený přístup na 999 Kč (z původních 1620 Kč) a u služeb Infotainment Online na 1299 Kč (z původních 1890 Kč) Nabídka je platná do 31.03.2019.

Kliknutím na tento odkaz se dostanete přímo na portál ŠKODA Connect. 

S pozdravem
Váš tým ŠKODA Connect

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Museli to už aktualizovat. Když jsem nechával ověřit svůj účet (12/2018), byl tam červenec (31 KT) 2018.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

to BirK: Jednoduše. Po přihlášení do Care Connectu, kliknutí na Uživatelský profil (vpravo nahoře), vidíš následující hlášku? "Abyste mohli používat službu „Odemčení & uzamčení vozu“, je třeba ověřit Vaši totožnost."

Já o této funkcionalitě však vážně pochybuji, nevidím jediný reálný důvod, kdy ji použít.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@radlat viz. můj příspěvek výše hned nad tvým předposledním.

 

Tu hlášku jsem tam měl před ověřením mé identity, společně s tím, že funkce je dostupná u vozů vyrobených po červenci 2018. To splňuji, takže jsem šel do autorizovaného servisu dle doporučení aplikace a nechal si identitu ověřit. V ten okamžik ta hláška z aplikace zmizí (tj. já už ji tam nemám) a namísto toho se tam objeví zelená vlaječka "OVĚŘENO".

 

Jenomže ani poté mi tato funkce nejde a tak jsem začal zjišťovat dál no a na infolince mi teď dokola tvrdí, že funkce je dostupná u aut vyrobených po 48 KT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkázal bych je na článek, který vychází z vnitřních análů ŠA, že funkcionalita měla být dostupná od léta. Ale to jak čtu, si udělal. Takže mě fakt bude zajímat rozuzlení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám SIII, Care Connect + Infotainment Online na 1 rok. Auto vyrobeno prosinec 2019 (MY 2019), jsem ověřen (v uživatelské profilu webu Škoda Connect zelená vlaječkja "ověřeno"). Vše kromě odemykání a zamykání nefunguje. Prostě tam ty tlačítka nejsou :-(.

 

Edit:

Zkoušel jsem volat na infolinku Škoda a dostal jsem velmi nejistou odpověď. "Že nemám odemykání zatím nastaveno a že asi mají néjaké problémy a že možná nemusím dělat nic a volba se časem objeví a ať zavolám do servisu." Nevěřím, že v servisu mi řeknou víc. Takže vím prd.

Edited by foldynp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mlží, protože sami pořádně nevědí. Já mám ze tří telefonátů na infolinku ŠA tři rozdílné odpovědi (jednu z nich dokonce takovou, že tuto funkci nenám aktivní proto, že jsem si ji neobjednal a nezaplatil (?) a pochopil jsem, že tudy cesta nevede. V servise ti neřeknou o nic víc, odkáží tě s velkou pravděpodobností na infolinku ŠA.

 

Já jem v aktivním kontaktu s prodejcem, od kterého mám zatím informace, které se jeví jako nejvíce pravděpodobné z těch, které jsem až dosud získal. Faktem je, že funkční to není, je to v moci ŠA a zůstává otázkou, zdali a pro jaká auta (myšleno datem výroby) to v průběhu času povolí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám prosím dotaz. Je již z výroby (výbava Style 1.5 TSI DSG) namontováno ovládání na stropě pro zavolání SOS, servisu a informací? Musím si pouze zaplatit za aktivaci (cca 8 000 Kč na 3 roky) nebo to, abych měl tyto tlačítka na stopě musím konfigurovat v objednávce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...