Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Diego1

Klepání pravého tlumiče a klepání motoru

    Doporučené příspěvky

    Dobrý den,

    už nějaký ten pátek mám Felicii 1.3 MPi. Většinu času nezklamala. Jsem laik.

    Teď před zimou jsem měnil spodní čepy na obou stranách. Nicméně mi stále přetrvává duté klepání na pravé straně. Projevuje se to například, když jedu do levotočivé zatáčky, tudíž se auto nahne doprava, že se při tom větším nahnutí dorazí tlumič až na doraz a někde to tam klepe. Nicméně se to projevuje i v případě, že přejedu naráz přes několik větších hrbolů i v malé rychlosti, cca 50km/h.

    Přiložil jsem fotky předních tlumičů a jeho horního uložení. Co jsem se dočetl, tak by měla být mnohem menší mezera, spára, než mám já na fotkách, když auto sedí na kolech. Zkoušel jsem s autem pohoupat, jestli mám špatné tlumiče, že by nestíhaly a kola by poskakovaly, nic z toho se nestalo. Avšak i to nemusí znamenat, že tlumiče špatné nejsou. Ani na STK, nedávno, mi nic neřekli. Při výmeně tlumičů je potřeba vyměnit i horní uložení, je to tak?

    Druhá věc se týká projevu motoru.

    V poslední době mi začal motor jakoby klepat. Ale projevuje se to jen v pásmu cca 2100 otáček/min. při zařazené rychlosti. Jakmile je motor na 2000 nebo 2200 otáček/min, tak to ten zvuk nedělá. Pokoušel jsem se to nahrát na video, ale v tom hluku to nejde tak zřetelně poznat. Ale jakoby se při těch 2100 otáčkách/minutu chod motru rozjel, že válce/ventily? nejdou jak mají a začalo to klepat.

    Může za to rozvodový retěz? Ačkoliv ten mi cca před 2 roky měnil mechanik, ale kdo ví co tam dal.

    Přikládám i video se zvukem motoru z venku.

    V přiloženém odkazu na OneDrive jsou fotky a videa.
    https://1drv.ms/f/s!Al5Y4g5ONOTTiqFDcHHxfqQTRLDWwA

    Za všechny tipy a rady předem děkuji,

    S pozdravem,

    Diego1.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Není možné řešit problémy s podvozkem v motorové sekci. Uprav si příspěvek (včetně názvu) v tomto smyslu a napiš to do sekce "Podvozek"

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Kristo82
        Zdravím, vlastním typ motoru BXE a chtěl bych vyměnit šály a šrouby. Potřeboval bych radu jaký tip koupit, něco jsem našel ale nechám si poradit od zkušenějších.
        Šrouby : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105425-sroub-ojnice-m8x1x44-skoda-15123.html
        Šály : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105701cglbs4-sada-ojnicnich-panvi-kolbenschmidt-23611.html
      • Od Iliketea
        Dobrý den,
        Mám S1 2.0tdi 103kw
        Před nedávnem sem měnil celou spojku a zárověn  sem nechal vyměnit termostat(teplota se houpala).
        Auto už teplotu drží, pokud tedy nejedu dálniční rychlosti, nad 120km/h se začne přehřívat, když sjedu během dvou minut jdeteplota do normálu.(To jsem zjistil až dnes)
        Ale tak po dvou dnech, co jsem vše měnil a ještě sem nevéděl že se auto přehřívá jsem zapl i topení, a vůbec netopí, chrlí to furt jen studený vzduch. Hadice jsou horké.
        V servisu mi řekli, že by to mohlo být servomotorkem který naklápí klapku regulace topení.
        Ale nemůže to mít vše nějakou spojitost? Nějaká přicvaklá hadice nebo něco? Špatné zapojení? Po čem bych měl jít?
        Zkoušel sem to odvzdušnit(i když to v servisu už dělali). Ale přesto čas od času slyším "bublinly" a vidím je i v expanzce. Chladící kapalina se neztrácí.
         
        Zažili ste něco podobnýho? 
         
        Děkuji za rady
         
         
      • Od Pawouk
        Graf z měření 1.0 TSI 81 kW / 200 Nm z jednoho testu SM:

      • Od MRoom
        Jelikož jsem tu nic podobného nenašel, přidávám tip na jednoduché a levné řešení instalace těsnění motorového prostoru. A hlavně funkční, zvláště v zimních plýskanicích a břečkách soli. Jde o samolepící těsnění typu "pralinka" 12x10 mm, já koupil 3 metry za nějakých 109 Kč, potřeba je méně, je to i s rezervou. Nejdříve jsem uvažoval o lepeni na kapotu, ale tam se to neosvědčilo, těsnění by muselo být dost masivní. Důležité je dobře odmastit před samotným lepením a pak nalepit po hraně přední masky a světel.
         
        Jinak nemám problém s omýváním wapkou ani v myčce. Mám to již několik měsíců a viditelně klesla prašnost v motoru a hlavně se nedostane na motor voda se solí stříkající od aut, takže sdílím něco, co mám ověřené a funguje. Třeba to bude pro někoho inspirace.






      • Od Tadeáš Březský
        Ahoj, mám problém s chodem motoru. Na diagnostice ukazuje chybu na prvním válci    2 teplotních čidel g82 a g154. Motor vynechává a poblafuje do výfuku a hodně se klepe, zároveň je slyšet cvakání/bouchani. Jsou vyměněné svíčky a cívky. Nevíte někdo co by to mohlo být. Zda tyto čidla mají opravdu vliv. 
    ×