Přejít na obsah

"Vrzání" přední nápravy


Tupac

Doporučené příspěvky

Zdravím, 

jenom na vysvětlenou, nejsem vůbec zběhlý v autech, takže se omlouvám za případné nepřesnosti v mém vyjádření apod.

A teď můj problém. Dnes ráno jsem si všiml, že mi vrže levé přední kolo do zatáček. Je jedno, jestli zatáčím doleva nebo doprava a v jaké rychlosti, pokaždé se ozve divné vrzání, či praskání, sám ani ten zvuk nedokážu pořádně popsat. 

To "vrzání" ale není všechno. V jednu chvíli, když jsem jel rovně, se mi začal třást volant, po chvilce zase přestal.

Z mého laického pohledu si myslím, že geometrie to nebude, jelikož volant se mi nikam nestáčí, drží se v normální poloze.

Jsem tím ale celkem znepokojen, jelikož je to silný a pronikavý zvuk a poté, co se mi asi půl minuty třásl volant už tuplem.

Budu moc rád za jakékoliv rady a připomínky.

Přeji všem hezký den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Asi by bylo lepší to napsat někam do vhodného tématu než zakládat nové, ale co už. Sázel bych na axiální ložisko předního tlumiče. Zajišťuje, že se může pružina při zatožení kol pootočit společně s kolem. Když se to ložisko zadře, praská to a posilovač řízení se "pere" s pružinou. 

 

Nebo to může bejt homokineťák a nebo i něco jinýho :D Nechceš-li se v tom vrtat, zajeď do servisu, popiš problém. Když je to soustavná závada, ukážeš jim v čem je problém a je to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...