radlat Vloženo 11. leden 2019 Sdílet Vloženo 11. leden 2019 Může mi někdo logicky vysvětlit, proč v nově vydaném návodu verze 11/2018 (str. 231) pro Rapid klesla maximální dosažená rychlost u motoru 1.0 TSI/81kW na 195 km/h? Ve vydání 7/2018 (str. 232) je maximálka ještě 198. Upozorňuji, že obojí hodnoty platí pro EU6AG. Změna je i u DSG. Jde asi nejzásadnější změny v novém návodě, když nepočítám, že poslední rapidy zřejmě přišly o možnost změřit měrkou na škrabce hloubku dezénu pneumatiky (návod 07/2018 str. 203 vs. 11/2018 str. 204). Došlo také ke změně pojmenování pojistek, ale to zřejmě kvůli vyřazení dieselů u posledních MR (str. 219/220). Přibyla také informace, že lze deaktivovat v servisech Škoda Connect (v úvodu brožury). Nic jiného jsem v přímém srovnání neobjevil, ale třeba budete mít někdo bystřejší oči:-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 12. leden 2019 Sdílet Vloženo 12. leden 2019 Možná to souvisí s filtrem pevných částic. S jeho zavedením podle měření dokonce poklesl reálný výkon, ale nevím, zda to může mít vliv na udávanou maximálku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. leden 2019 Sdílet Vloženo 13. leden 2019 Výkon samozřejmě s max. rychlosti souvisí, ale oba návody (7/28 i 11/18) by se mělo týkat aut dle nové homologace, pokud je v obou uvedená nová emisní norma s GPF jak píše v úvodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 19. leden 2019 Sdílet Vloženo 19. leden 2019 No tak do 9/18 informovali s přepočtem ze staré EU6 na novou EU6AG a po 9/18 už museli povině informovat s nově naměřenými hodnotami v rámci EU6AG ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.