Jump to content
Sign in to follow this  
radlat

nový návod - jiná maximální rychlost plus další detaily

    Recommended Posts

    Může mi někdo logicky vysvětlit, proč v nově vydaném návodu verze 11/2018 (str. 231) pro Rapid klesla maximální dosažená rychlost u motoru 1.0 TSI/81kW na 195 km/h? Ve vydání 7/2018 (str. 232) je maximálka ještě 198. Upozorňuji, že obojí hodnoty platí pro EU6AG. Změna je i u DSG.

    Jde asi nejzásadnější změny v novém návodě, když nepočítám, že poslední rapidy zřejmě přišly o možnost změřit měrkou na škrabce hloubku dezénu pneumatiky (návod 07/2018 str. 203 vs. 11/2018 str. 204). Došlo také ke změně pojmenování pojistek, ale to zřejmě kvůli vyřazení dieselů u posledních MR (str. 219/220). Přibyla také informace, že lze deaktivovat v servisech Škoda Connect (v úvodu brožury). Nic jiného jsem v přímém srovnání neobjevil, ale třeba budete mít někdo bystřejší oči:-).

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Možná to souvisí s filtrem pevných částic. S jeho zavedením podle měření dokonce poklesl reálný výkon, ale nevím, zda to může mít vliv na udávanou maximálku.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Výkon samozřejmě s max. rychlosti souvisí, ale oba návody (7/28 i 11/18) by se mělo týkat aut dle nové homologace, pokud je v obou uvedená nová emisní norma s GPF jak píše v úvodu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No tak do 9/18 informovali s přepočtem ze staré EU6 na novou EU6AG a po 9/18 už museli povině informovat s nově naměřenými hodnotami v rámci EU6AG ne?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×