Jump to content
kingo12

Problém s topením

    Recommended Posts

    Ahojte pred tyzdnom mi zacal strajkovat moj climatic. Pri vonkajsej teplote cca 25 stupnov a zapnutej klime a nastavenom climaticu na 22 stupnov tak je v aute prilis zima. Otocil som ovladacom teploty az do cerveneho policka a z vyduchov chladenia isiel este stale jemne chladny vzduch. Tak som vypol klimu a cakal som ze pojde horuci vzduch ale isiel len taky teply (motor bol zohriaty). Viete v com moze byt problem stretol sa s tym uz niekto?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahojte, tak som bol dnes s ty mojim problemom v servise pozerali na to ako puci dali to na pocitac a vsetko OK. Ale prisli sme na zaujmavu vec.Ked je kurenie otocene na sklo alebo cez predne vyduchy auto nekuri. Ale ked sa otoci kurenie na nohy alebo poloha nohy/sklo auto kuri bez najmensich problemov aj zo skla aj z bocnych vyduchov ( ze by tam bol nejaky skriatok?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Ahojte, tak som bol dnes s ty mojim problemom v servise pozerali na to ako puci dali to na pocitac a vsetko OK. Ale prisli sme na zaujmavu vec.Ked je kurenie otocene na sklo alebo cez predne vyduchy auto nekuri. Ale ked sa otoci kurenie na nohy alebo poloha nohy/sklo auto kuri bez najmensich problemov aj zo skla aj z bocnych vyduchov ( ze by tam bol nejaky skriatok?

    Tak zahada vyriesene v ramci zaruky. Tvrdia ze vraj odisli elektormotory aj ked sa mi nechce verit ze na klimaticu nejake su.

    Edited by kingo12

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Ahojte, tak som bol dnes s ty mojim problemom v servise pozerali na to ako puci dali to na pocitac a vsetko OK. Ale prisli sme na zaujmavu vec.Ked je kurenie otocene na sklo alebo cez predne vyduchy auto nekuri. Ale ked sa otoci kurenie na nohy alebo poloha nohy/sklo auto kuri bez najmensich problemov aj zo skla aj z bocnych vyduchov ( ze by tam bol nejaky skriatok?

    Tak zahada vyriesene v ramci zaruky. Tvrdia ze vraj odisli elektormotory aj ked sa mi nechce verit ze na klimaticu nejake su.

    Tak to buď rád, že sa ti to podarilo vyriešiť, ja mám obdobný problém od začiatku a stále pretrváva. V aute mám automatickú klímu, ktorá stále fúka studený vzduch, aj ked dám na automatiku, tak chladí do nekonečna. V servise mi povedali už viac krát, že im diagnostika nevyhadzuje žiadnu chybu, tak s tým nemôžu nič robiť, čiže paráda.... už mi to ide poriadne na nervy... ale snáď sa mi to nejak podarí doriešiť....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak mám cca 14 dnů stejný problém. Při nastavení foukání na sklo nebo do horních výdechů to netopí. Při nastavení na nohy a nohy/sklo je vše OK. V servisu napíchnuto na diagnostiku a samozřejmě vše v pořádku... Nejlepší je, že mi včera, po dvou dnech, auto vrátili s tím, že vadné servo hledali, ale nenašli a že tam jsou jenom táhla ! Podotýkám, že jde o značkový servis. Nechám si to od nich potvrdit písemně a pošlu to do MB, co oni na to. Nemá to servo třeba nějaké číslo ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Kuciiiiiiiii, sezente nekoho s VAGem a napichnete a projezdete par kilometru a snimejte hodnoty. Pak treba najdete pricinu.

    Ja mam pakarnu a zalozim na ni tema. Zrejme odeslo cidlo vnitrni teploty. Proste si ukazuje nesmyslne hodnoty. uz sem mel v zime i 37 stupnu o))) zrejme ma teplotu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak mně na záruku taky vyměnili servo ovládání směšovací klapky a... vono nic. Nahoru jde pořád studenej vzduch a když otočím na nohy tak to topí. Budeme tedy pokračovat čidlama vypouštěnýho vzduchu (jsou tam dvě: jedno pro vrchní výdechy, druhý pro spodní). Pokud to nepomůže, tak snad ještě čidlo vnitřní teploty a potom řídící jednotka, tak uvidíme. Jinak jsem do MB nic psát nemusel. Stačilo jim pohrozit a začali fungovat...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zdravím

    mám OII 1.9TDi a poslední dobou jsem pozoroval že mi slábne topení a dnes jsem zjistil, že i když dam Climatic naplno tak to netopí. Setkal jste se s tím již někdo. Může být špatné čidlo nebo bude problém jinde. Pomohla by to najít diagnostika? Díky

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zdravim chlapi mám v autě klimatronik a při zapnutém topení,při jízdě u spolujezdce pod palubkou něco semtam popraskává.Tak se chci zeptat jestli je to u klimatroniku normální takové popraskávání(zvuky vychází s topení).

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Auto mám krátkou dobu tak nevím jestli u těchto oktávek je tohle normální(jestli se v topení něco za jízdy natáčí a pod.co by dělalo tyhle zvuky,aniž bych něco zapínal)mimo toho že jsem jen zapnul topení.Topení je zapnuté bez toho aby bylo stlačené tlačítko AUTO.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahoj,

    chtěl jsem se zeptat, zda nemá někdo podobnou zkušenost s rozbitým topením. Během letošní zimy mi začalo zlobit topení, někdy topí a někdy ne. Na začátku zimy mi při jízdě když auto topilo z ničeho nic začal fučet z ofuků úplně ledový vzduch a teď auto netopí už vůbec (i přesto, že termostat ukazuje 90 stupňů). Mám v octávce climatronic. Měl jsem to napíchnutý na diagnostice a nic to neukázalo. Poradil by mi někdo co by s tím mohlo být, popř. co bych měl vyměnit aby mi topení zase fungovalo pořádně?

    Díky za rady....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    JJ mám 1,9 TDI 77 kW...

    děkuju za odkaz... jestli to bude ta hlava motoru tak to teda potěš...

    Edited by Luďa
    necituj předchozí příspěvky

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Octavia, r.v. 2007, Climatic. Po zapnutí climaticu jde z klimatizace pouze nejchladnější vzduch, nemění se se změnou teplotu v interiéru (jak by u climatiku mělo být) a nejen to. Stále stejně chladný vzduch jde z klimatizace, i když člověk teplotu kolečkem "zvyšuje". Až teprve těsně před koncem dráhy kolečka najednou něco zavrní a místo totálně studeného vzduchu (ten je stále jakoby z naplno puštěné klimatizace) začne foukat vzduch úplně teplý.

    Jinými slovy - jakoby klima fungoval jen jako Zapnuto - vypnuto.

    Setkal se s tím někdo, prosím?

    Rád bych byl před komunikací se servisem (zřejmě už zítra) aspoň trošku infomačně vybaven:-)

    Podotýkám, že v autě je vyměněný kompresor a klima funguje. Zlobí tedy jen regulace, předpokládám, že se jedná o banalitu, bude-li správně dignostikována a řešena.. Díky Moc!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    U ovladače rozvodu vzduchu mám problém v tom , že pokud přepnu do polohy ofuky oken (šipka nahoru ) fouká studený při přepnutí o 9O st do polohy (šipka dolů) foká teplý . Vše při nastavení teploty na nejvyšší teplotu. Také při zapnutí climatiku fouká studený . Děkuji.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahoj.Mám problém s topením.

    Mám Octavii 2007 1,6 75 kw.

    Teplota vody je normálně na 90 stupních ale pořád to fouká studený vzduch.

    Předem moc děkuji za radu.

    Baldys

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahoj.Mám problém s topením.

    Mám Octavii 2007 1,6 75 kw.

    Teplota vody je normálně na 90 stupních ale pořád to fouká studený vzduch.

    Předem moc děkuji za radu.

    Baldys

    Napíchni to na diagnostiku, co to napíše.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tzv. horký motor.Chce to diagnostiku,proměření teplotních čidel.Jsou tam dvě.Hádal bych to na špatný el.termostat.Netočí se Ti třeba pořád ventilátory na chladiči?To potom značí závadu na chladící soustavě...

    Edited by DIAGNOSTIK

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Vcera v noci som presiel 10km kludnym tempom za 5,6l/100km. Vonku bolo +2°C bez vetra. Za celu dobu som mal zapnute kurenie na plno smerom len dole. Ventilatror na 1. Motor sa zohrial na 80°C (podla palubovku), kuril slabo (v porovnani so starou Feliciou, ktora na rovnakej trati uz kurila ako besna). Ked som zastavil a nechal motor zapnuty tak sa schladil skoro na 50°C.

    Je to normálne?

    Mam O2FL 2011 motor 1.2TSI.

    Edited by Pajdo

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    PAJDO:

    v akom týždni/roku máš auto vyrobené??...

    zabehnúť do servisu (auto v záruke)!!!....,možno tomu pomôže prehranie softu RJ motora

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ventilator na chladici je vypnuty, ked sa teplomer priblizil k 85°C tak hadica horna do chladica uz bola tepla ...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×