Jump to content
Esteres

Skoda octavia kratce zhavi

Recommended Posts

Dobry den mam problem a vubec si nevim rady. Mam octavii 1.9 tdi 81kw a strasne kratko mne zhavi. Kdyz je treba 5pod nulou tak to zhavi. Kdyz je treba nula tak to nezhavi. Kontrolka se rozsviti tak na vterinu.Menil jsem zhavici rele,cidlo teploty,zhavicky jsem mel venku a zhavi vsechny. Uz nevim co s tim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak chytá motor v pohode, tak to netreba riešiť. To už nie sú žhaviče ako v starých Pežotoch. Common rail žhaví krátko.

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prave ze kdyz nemrzne a je treba nula tak to blbe chyta protoze to nenazhavi je strasne kratky to nazhaveni. Kdyz mrzne chytne to hned protoze to zhavi dele. Jak je motor teply chyta to na brnk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak to aj blbě chytne a motor ide nepravidelne, je to už skôr na strane vstrekovania.

Ak mrzne, doporučuje sa žhaviť aj 3x a až potom štartovať. Ale baterka musí byť v dobrej kondícii.

Boh vie, ako sa správa riadiaca jednotka motora (v závislosti od vonkajšej teploty), ak máš nižšie napätie z baterky pri žhavení.

Chcelo by to dať na diagnostiku a budeš vedieť viac.

 

 

Edited by Jao
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 23 hodinami, Jao napsal:

Ak chytá motor v pohode, tak to netreba riešiť. To už nie sú žhaviče ako v starých Pežotoch. Common rail žhaví krátko.

 

No ale toto rozhodně není Common rail. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pawouk, možno máš pravdu, teraz neviem o aký motor sa jedná.

Videl som tam 81 kW, tak som si automaticky dosadil 2.0 TDI CR.

1.9 TDI PD bol 77 kW a 2.0 TDI CR bol 81 kW.

Ak ten motor je PD, potom je tam viac možností prečo to zle žhaví a chcelo by to pozrieť nielen diagnostikou, ale skôr skúsenejším mechanikom.

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, kdyby sis raději pořádně přečetl první příspěvek, tak bys tam viděl, že jde o motor 1.9 TDI 81 kW. A ten není ani PD a už vůbec ne CR. Ušetřil by sis zbytečné psaní nesmyslných příspěvků.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim... tak jsem nestihal to nechat napichnout ale vypojil jsem cidlo teploty auto zhavi a chytne na brnk. Vim ridici jednotka si mysli ze mrzne ale nechapu proc to nefunguje normalne kdyz je cidlo nove.. jeste se zeptam musi se ta chyba cidla vymazat?nemysli si auto treba ze je porad to cidlo vadne?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže je jedno, či to je PD, CR, alebo ...

Vymaž chybu čidla. Ak sa chyba objaví znova, tak sa signál zo senzora teploty nedostane do RJ, alebo je nesprávny.

Čidlo, kabeláž, alebo RJ. Daj vedieť, ako si to poriešil.

 

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...