Jump to content

Ceník Škody Scala


Yosef
 Share

Recommended Posts

Za mě děs, škodovka mě už s prominutím s-re. Kvalita žádná, za každou blbost která je u jiných aut součástí základní výbavy si nechá zaplatit. Zadní opěrka za příplatek 3500Kč?  Hmm, nádhera, myslím, že se škodovkou osobně končím. Dnes jsem si zkusil konfiguraci aby to aspoň trochu odpovídalo a jedna mě vyšla na 593tis a druhá na 635tis takže kdo toto koupí …………..?!!! A výběr z motorů  je jen odpad zatím. Samozřejmě, že zde nadzvednu zarputilé škodováky, ale za mě přehnaná drahota a hlavně že to má nahradit Rapida? Bohužel kvalita škodovky jde do kopru ale ceny jdou strmě nahoru. Prostě co škodovka podělala a musela a bude muset zaplatit za ty své podvody apod. tak teď vytáhne  z potenciálních zákazníků.

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Link to comment
Share on other sites

A dívali jste se na to, kolik stál Rapid při uvedení na trh?

 

Scala rozhodně levná není a cenou se nepodbízí, ale že by byla nějak extra dráha... A v základu toho má docela dost co jiné automobilky v základu nemají (tempomat, FA, LED potkávací světla). Navíc jak píše[mention=1337]Jan[/mention] R. až bude nějaký Trumf, nebo podobná akce, bude to zajímavé.

 

Co se týče motorů, tak časem bude ještě 1.0 TSI 70kW, 1.0 Gtec a k současným benzín Automat/manuál.

 

A Scala nemá být v žádném případě nástupcem Rapidu...

 

Jinak 1.5TSI 110kW 6M na startovat kolem 430 tis. To není až tak špatné. (v Style bude proti automatu o nějakých 45tis levnější)

 

 

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda.

 

Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Tak jsem se se Scalou v této konfiguraci https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/summary-scenic?activePage=summary&color=8T8T&configurationId=C6LPV2NU&extraEquipments=GYA1YA1|MHIS3KF|MKSUKA1|GPJQPJQ|GWBAWBA&id=CZE%3Bskoda%3B2019%3BNW14N5%3B1%3BGYO1YO1%3Bmda20190117052739%3Bcs-CZ%3B%3B64119%3B64219&interior=EX&modifiedPages=&snapshotVersion=7a29e2c0-9155-45cc-b032-11392ecfac53&trimline=NW4|Style6421964119&visitedPages= dostal u mého servisu/prodejce na sumu 410.000 Kč při úvěru od ŠFS, akontaci 50%, splátkách 60 měsíců a autě na protiúčet, sleva hodila celkem 45.000Kč. Bez POV a HAV bych ve finále zaplatil za auto o 10.000 méně, než je ceníková cena. Dodacé lhůta 21 týdnů.

Link to comment
Share on other sites

Jen pro srovnani:

 

VW Golf Variant (Combi) ve variante Maraton Edition je za 578 900,- u 1.5TSI 96kW.

 - Na protiucet dostanes slevu 35 tisic, 15 tisic nejaka specialni sleva na Golfy a sleva od prodejce 7% (coz je nejakych 37 tisic), celkem 87 tisic sleva. Konecna cena 491 900,-

 

 

VW Golf Variant (Combi) ve variante Maraton Edition je za 552 900,- u 1.0TSI 85kW.

- Sleva je stejna, vypocet je takto: Protiucet 35 tisic, 15 tisic sleva na Golfy, sleva od prodejce 7% (coz je nejakych 35 tisic), celkem 85 tisic sleva. Konecna cena 467 900,-

 

Pokud to vezmes na uver (davaji ted urok 5.9%) a dostanes sadu zimnich pneu na 15" VW alu. Pripadne tzv. "Happy Uver", kdy dostanes misto zimnich kol jeste dalsich 30 tisic slevu, ale urok je pak kolem 9% a stejne to dost preplatis. To uz jsou lepsi ta kola.

Edited by SkodaRapid
Link to comment
Share on other sites

Téma není a nebude o cenách Hyundai ani čehokoli jiného, než je Scala. Poslední příspěvek jsem smazal. Pokud máte potřebu probírat jiná auta, OK, ale vytvořte si na to samostatné téma, jak je na foru zvykem - něco jako "Scala vs konkurence" etc.

  • Líbí se mi 1
Link to comment
Share on other sites

Já nikoho odrazovat nechci, jen jsem napsal, že škodovka to už přehání s cenami, nehledě na to, že jejich nabídka motorů je otřesná. 3hrnek mi osobně do domů nesmí. Jezdil jsem s 3hrnkem a pokud pojedu sám docela to jde. Jakmile někoho vezu je to pro mě nebezpečné auto jelikož dynamika na předjíždění chybí. Takže ano, možná pro někoho kdo jezdí jen z bodu A do bodu B a pouze jako nákupní taška.Výdrž motoru nevím, ale stačí jaký problém má ford apod. A nebude to dlouho trvat a dojde i na tyto motory. No pokud se týká obsahu 1,5 tak si stačí pročíst fórum Karoq atd. a člověk žasne jak může škoda pustit do výroby motor který při rozjezdech a řazení skáče jak koza. A to teď chci koupit dvě auta, ale když jsem to četl a pak se ptal prodejců tak mi toto potvrdili, že ty problémy jsou a nikdo neví co bude. Takže rád si pak přečtu co budou psát noví majitelé této škody. No a když se podívám na staré Octavie které měli ve výbavě třeba tu již zmiňovanou loketní opěrku a teď za ní chtějí 3500 a platit i za další kraviny které jsou u jiných aut v základu, tak mě to jen utvrzuje v tom, že škoda je s prde-i a potřebuje z lidí vytáhnout každou korunu. Ale popravdě je to problém v dnešní době vybrat něco co je kvalitní, jelikož všichni to šidí ale hlavně že zdražují ale škodovka je v tom na 1 místě.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...