Jump to content
Yosef

Ceník Škody Scala

    Recommended Posts

    Za mě děs, škodovka mě už s prominutím s-re. Kvalita žádná, za každou blbost která je u jiných aut součástí základní výbavy si nechá zaplatit. Zadní opěrka za příplatek 3500Kč?  Hmm, nádhera, myslím, že se škodovkou osobně končím. Dnes jsem si zkusil konfiguraci aby to aspoň trochu odpovídalo a jedna mě vyšla na 593tis a druhá na 635tis takže kdo toto koupí …………..?!!! A výběr z motorů  je jen odpad zatím. Samozřejmě, že zde nadzvednu zarputilé škodováky, ale za mě přehnaná drahota a hlavně že to má nahradit Rapida? Bohužel kvalita škodovky jde do kopru ale ceny jdou strmě nahoru. Prostě co škodovka podělala a musela a bude muset zaplatit za ty své podvody apod. tak teď vytáhne  z potenciálních zákazníků.

    • Upvote 3
    • Downvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Souhlasím, levná a kvalitní Škoda to už dávno není a bez akčních verzí Trumf ani nebude.

    • Upvote 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    A dívali jste se na to, kolik stál Rapid při uvedení na trh?

     

    Scala rozhodně levná není a cenou se nepodbízí, ale že by byla nějak extra dráha... A v základu toho má docela dost co jiné automobilky v základu nemají (tempomat, FA, LED potkávací světla). Navíc jak píše[mention=1337]Jan[/mention] R. až bude nějaký Trumf, nebo podobná akce, bude to zajímavé.

     

    Co se týče motorů, tak časem bude ještě 1.0 TSI 70kW, 1.0 Gtec a k současným benzín Automat/manuál.

     

    A Scala nemá být v žádném případě nástupcem Rapidu...

     

    Jinak 1.5TSI 110kW 6M na startovat kolem 430 tis. To není až tak špatné. (v Style bude proti automatu o nějakých 45tis levnější)

     

     

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pořád je lepší základní výbava Style v Čr než v Německu. Tam není u verze Style ani prodloužené okno, chromy kolem oken, sun set a dokonce ani top přední a zadní světla...všechno za příplatek :doh

    Screenshot_20190119-144457_Chrome.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak v Německu leta vede Golf, kdyby srovnali výbavu by ho ohrozili. Při x-krát větším objemu výroby mají lepší marži. Spíše bude zajímavá připravovaná levnější verze Golfu VIII.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda.

     

    Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.

    • Like 1
    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak jsem se se Scalou v této konfiguraci https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/summary-scenic?activePage=summary&color=8T8T&configurationId=C6LPV2NU&extraEquipments=GYA1YA1|MHIS3KF|MKSUKA1|GPJQPJQ|GWBAWBA&id=CZE%3Bskoda%3B2019%3BNW14N5%3B1%3BGYO1YO1%3Bmda20190117052739%3Bcs-CZ%3B%3B64119%3B64219&interior=EX&modifiedPages=&snapshotVersion=7a29e2c0-9155-45cc-b032-11392ecfac53&trimline=NW4|Style6421964119&visitedPages= dostal u mého servisu/prodejce na sumu 410.000 Kč při úvěru od ŠFS, akontaci 50%, splátkách 60 měsíců a autě na protiúčet, sleva hodila celkem 45.000Kč. Bez POV a HAV bych ve finále zaplatil za auto o 10.000 méně, než je ceníková cena. Dodacé lhůta 21 týdnů.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    477 tis za obsah 1TSi  to snad jen blázen dá!!!!Víc se k tomu nedá napsat.

    • Upvote 1
    • Downvote 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Na 1,5 manual, který navíc ještě není, nemám, finanční strop je daný.... A taky neobjednávám, jen si dělám průzkum.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ten cennik odpoveda momentalnemu dopytu po novych aut. Skoda nasadila cenovku o ktorej vie, ze ju trh akceptuje.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pro mě masakr, když i30 kombi s 1.4 se dá nový koupit bez slev za 390tis 👍🏼

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jen pro srovnani:

     

    VW Golf Variant (Combi) ve variante Maraton Edition je za 578 900,- u 1.5TSI 96kW.

     - Na protiucet dostanes slevu 35 tisic, 15 tisic nejaka specialni sleva na Golfy a sleva od prodejce 7% (coz je nejakych 37 tisic), celkem 87 tisic sleva. Konecna cena 491 900,-

     

     

    VW Golf Variant (Combi) ve variante Maraton Edition je za 552 900,- u 1.0TSI 85kW.

    - Sleva je stejna, vypocet je takto: Protiucet 35 tisic, 15 tisic sleva na Golfy, sleva od prodejce 7% (coz je nejakych 35 tisic), celkem 85 tisic sleva. Konecna cena 467 900,-

     

    Pokud to vezmes na uver (davaji ted urok 5.9%) a dostanes sadu zimnich pneu na 15" VW alu. Pripadne tzv. "Happy Uver", kdy dostanes misto zimnich kol jeste dalsich 30 tisic slevu, ale urok je pak kolem 9% a stejne to dost preplatis. To uz jsou lepsi ta kola.

    Edited by SkodaRapid

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jj, Golfa VII Var. jsem chvíli měl a i když je to koncepčně 7 let staré auto vychytanější a hlavně u kombi parádní kufr. O kvalitě interiéru ani nemluvím a hlavně vypadá daleko lépe ten konzervatismus.

    D801AF98-7D89-4E96-BE8A-7F2119246942.jpeg

    2833D65B-EE74-45F5-B988-1E9CCBD8867A.jpeg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Hyundai nechci a kombíka nepotřebuju. A hatch Golf se mi nelíbí. Ale to se tu pak budeme jen hádat, jaké auto je lepší a levnější než Scala. A o tom tohle téma není.

    • Upvote 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    před 19 minutami, Twisted napsal:

    @SkodaRapid Těch 35 dolů se dává úplně běžně?

    Myslis 35 tisic na protiucet? To asi ano. Pokud myslis tech 7%, tak to uz asi uplne bezne neni. Je treba pak zkouset vice prodejcu :)

    • Thanks 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Téma není a nebude o cenách Hyundai ani čehokoli jiného, než je Scala. Poslední příspěvek jsem smazal. Pokud máte potřebu probírat jiná auta, OK, ale vytvořte si na to samostatné téma, jak je na foru zvykem - něco jako "Scala vs konkurence" etc.

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    To jsou zase dohady o ceně. Vždyť jste v tom nikdo nejel, nikdo jste to auto pořádně neviděl a už soudíte cenu.

     

    Ale co čekat lidí, kteří umí jen kecat (není to myšlenu na všechny).

    • Like 4
    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zdar, je pravda, že jsem v tom neseděl, nejel ani to auto neviděl, ale cena mi taky připadá vyšší.

     

    Kodiaq a Karoq jsem taky objednával jako jeden z prvních a cena mi přišla adekvátní...tedy poměr ceny, kvality a výkonu...  

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Já nikoho odrazovat nechci, jen jsem napsal, že škodovka to už přehání s cenami, nehledě na to, že jejich nabídka motorů je otřesná. 3hrnek mi osobně do domů nesmí. Jezdil jsem s 3hrnkem a pokud pojedu sám docela to jde. Jakmile někoho vezu je to pro mě nebezpečné auto jelikož dynamika na předjíždění chybí. Takže ano, možná pro někoho kdo jezdí jen z bodu A do bodu B a pouze jako nákupní taška.Výdrž motoru nevím, ale stačí jaký problém má ford apod. A nebude to dlouho trvat a dojde i na tyto motory. No pokud se týká obsahu 1,5 tak si stačí pročíst fórum Karoq atd. a člověk žasne jak může škoda pustit do výroby motor který při rozjezdech a řazení skáče jak koza. A to teď chci koupit dvě auta, ale když jsem to četl a pak se ptal prodejců tak mi toto potvrdili, že ty problémy jsou a nikdo neví co bude. Takže rád si pak přečtu co budou psát noví majitelé této škody. No a když se podívám na staré Octavie které měli ve výbavě třeba tu již zmiňovanou loketní opěrku a teď za ní chtějí 3500 a platit i za další kraviny které jsou u jiných aut v základu, tak mě to jen utvrzuje v tom, že škoda je s prde-i a potřebuje z lidí vytáhnout každou korunu. Ale popravdě je to problém v dnešní době vybrat něco co je kvalitní, jelikož všichni to šidí ale hlavně že zdražují ale škodovka je v tom na 1 místě.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ceník Scala od 23.1.2019  doplněno Škoda originální příslušenství. 

     

    scala-cenik_23012019.pdf

     

    Takové to všeobecné rozepisování směrujte prosím např. do vlákna Škoda SCALA neb za pár měsíců by se samotný ceník tady těžko hledal. Děkuji. 

    Edited by Yosef
    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By Jan R.
        Spuštěna výroba, kdy asi ohlásí prvních 100tis kusů ( tipuji až příští rok).
         
         
      • By Jan R.
        Spatřena první Scala Ambition - verze s cenou od
        za povšimnutí světla a pneu s vyšším profilem

      • By Jan R.
        Jsem se dnes v meziřečí ptal v jednom salonu a na auto za 457tis do výroby dají slevu 3% + koberce, povinná výbava, přihlášení. Při úvěru další bonus.
        Na auto, co bude na trhu až za 3 měsíce slušný. Prý ví o autosalonu, co neplní kvóty a tam za -7%, jméno pochopitelně neřekl, prý si člověk musí objet Prahu.
      • By Jan R.
        Konkurenti Scala co se vyrábí a další budou
         
        Statistika prodejů v ČR za celý rok 2018
         
        Rapid                               - 14353 ks     doprodej
        Hyundai i30                    -   7455 ks     nová verze
        Golf VII                            -   5529 ks     doprodej
        Kia CEED                         -   4250 ks     gen.obměna
        Ford Focus                     -    3522 ks     gen.obněna
        Seat Leon                       -    3052 ks     doprodej
        Dacia Logan                   -    2239 ks
        .
        .
        .
        Provozovatel na třídy rozdělit nejde, aspoň značky
                        soukromé      firemní
        Škoda -       16,32%         83,68%
        Hyundai      43,12%         56,88%
        VW              12,64%         87,36%
        Kia               36,82%        63,18%
        Ford             14,61%         85,39%     
        Seat             19,24%        80,76%
        .
        .
        .
         
      • By PTiCA
        Čtyřválcový naftový motor 1,6 TDI má výkon 85 kW (115 k) a nabízí točivý moment 250 Nm. Díky standardně dodávanému systému SCR se vstřikováním AdBlue a filtru pevných částic splňuje tento motor emisní normuEuro 6d-TEMP. Úsporný vznětový motor je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou.Na přání je k dispozici automatická sedmistupňová převodovka DSG. Objem palivové nádrže u těchto tří benzinových motorů a u motoru TDI činí 50 l.
    ×