Jump to content

Recommended Posts

Zdravim,

 

chcem kupit SuperB, 110kW DSG. Problem je, ze vzhladom na bezpecnost a pre mna osobne nulovy prinos systemu KESSY (stlacit ovladac na odomknutie a kluc do zapalovania miesto tlacidka nema pre mna ziadny prinos) si podla vyjadrenia distributora mozem objednat jedine Active vybavu, do ktorej si mozem dokonfigurovat dalsie veci. Problem je, ze nie vsetko sa da. Napr. virtual cocpit, sledovanie mrtveho uhla ... Neviete, naozaj sa neda objednat Smbition/Style s klasicky dialkovym, odomykanie i startovanie vozu? Pripadne neako deaktivovat ... Na passatoch sa vraj da objednat do vyroby bez KESSY, aj ked za priplatok ;)

 

Inak nechapem, preco to tak tlacia do vybavy, ked su zname problemy s bezpecnostou

 

Dakujem

Link to post
Share on other sites

@tycoon to vazne v CZ mate bez KESSY? To ma ani nenapadlo pozriet ... akurat papierovaciek by s tym bolo kopu, ale za zvazenie to urcite stoji

 

@dixik2 ono je to super, mat system, ktory nechcem, a este vrazat donho dalsie peniaze, aby to bolo pouzitelne ;) O tomto som sa uz informoval, ale vraj to treba kombinovat s dalsim zabezpecenim, aby to malo vyznam

Link to post
Share on other sites
před 2 minutami, Aleš_BX napsal:

(ne)bezpečnost KESSY je dána jen a pouze chováním majitele, nic víc, nic méně.... když se někdo chová nezodpovědně, nelze se divit....

 

od roku 2013 jezdím s KESSY a nedovedu si představit, že bych ho neměl.... tvrdit že je to k ničemu je nesmysl...

 

mimo to u nových ročníků jde systém dočasně deaktivovat, např při nakupování v nákupním centru, když je někdo paranoidní.... také nic nebrání tomu, mít pro klíč odstíněnou schránku/kapsu a pod. ...

 

nicméně zařízení pro vyhledání a přenos signálu je stále dost drahé na to, aby se takto kradla tuctová auta... to zařízení na odchyt signálu klasického DO s plovoucím kódem je levnější a funkčnější, jen je potřeba získat kód při zamykání auta... tedy nehrozí jak u KESSY že polomozek doma spí a klíče od auta má v bundě v zádveří domu a auto před domem...

Ahoj,

 

no mas to samozrejme subjektivne. Pre mna stlacit gombik na ovladaci a zasunut a otocit kluc vs otvorit dvere a stlacit start neprinasa ziadny pozitivny rozdiel. Co myslis pod tym spravat sa zodpovedne? Nosit puzdra na kluce je samozrejme mozne, ale dost neprakticke, viem si predstavit ako ho tam budem davat ja a uz ani nehovorim o manzelke ;) Pre mna to prinos nema, len negativne dopady, hladam cestu, ako sa toho v aute zbavit, alebo ako dostat auto rovno bez toho ...

 

Inak by som to prirovnal k bezkontaktnej karte - tiez je to moderne, tiez je to sexi a ludia su lenovi dat PIN. Pritom ukradnut ju je tak lahke ... ale vsetky banky to davaju. Preco? Lebo zodpovednost za fraud nesie najmenej chraneny clanok retazca, v minulosti banka, teraz klient ...

 

PS: fakt porad, ako zodpovedne sa spravat, mozno mi das dobre napady, ako to vyriesit. Doteraz som kessy nemal na ziadnom aute ...

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Toho rozumbrady si nevsimej. Ma jenom svou pravdu a komu se poloKESSY nelibi, ten je pro neho blbej.

 

Osobne to neresim, je to pro me detail. V Superbu to nejak pretrpim, ale platit bych to nechtel. Proste to kup vcetne Kessy a hotovo. Stejne je potreba mit kram pojistenej.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites
před 31 minutami, miskolci napsal:

@tycoon to vazne v CZ mate bez KESSY? To ma ani nenapadlo pozriet ... akurat papierovaciek by s tym bolo kopu, ale za zvazenie to urcite stoji

 

@dixik2 ono je to super, mat system, ktory nechcem, a este vrazat donho dalsie peniaze, aby to bolo pouzitelne ;) O tomto som sa uz informoval, ale vraj to treba kombinovat s dalsim zabezpecenim, aby to malo vyznam

Ano. Český Ambition má o něco méně výbavy, ale za to je dražší :-) Díval jsem se na slovenský ceník a máte nízké ceny.

 

Já jsem při koupi auta bezklíčový vstup a startování taky nechtěl. Nejen z hlediska možné krádeže, ale vzhledem k tomu, že si chci auto nechat déle, tak i z hlediska spolehlivosti a blbuvzdornosti, protože to má elektrický zámek volantu a bezdrátový imobilizér.

Link to post
Share on other sites

Kessy se dá deaktivovat, buď tak dočasně (viz. manuál k autu). Nebo jej lze deaktivovat přes diagnostiku (lze deaktivovat vnější kliky, tedy auto zde zamknout a odemknout pouze klíčkem). Startování tlačítkem zůstává stále aktivní.

 

EDIT: Resp u Superbu jsem to ještě nezkoušel, ale Fabia, Octavia, Kodiaq i Rapid to deaktivovat umožňují, tedy předpokládám že i Superb to umožňuje. (předpokládám však, že v servisu ŠA o tom samozřejmě nebudou nic vědět...)

Edited by Martab
Link to post
Share on other sites

Jednoduché riešenie zabezpečenie Kessy je púzdro, v CR a na SK predražené na Aliexpresse za cca 2 USD.

 

Mám to odskúšané 100% to funguje.

Robím to tak že mám dve púzdra jedno doma a jedno v aute.

Prídem domov kľúč šup do púzdra, ak idem preč vyberiem kľúč a fungujem, a pokiaľ idem niekde mimo auta tak si zoberiem púzdro a šup kľúč tam.

 

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190119045637&SearchText=Bag+Cell+Phone+Signal+Blocker

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

No to je sice pakarna, ale porad lepsi, nez sledovat web ministerstva vnitra a chodit s klicema pres pul baraku. :doh

 

Tlacitkove startovani je dobre, ale abych kvuli usetreni stisknuti DO resil podobne problemy? Zvlast, kdyz je to v soucasne dobe polovicate a nenastavitelne.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@Alex_BX, @Bojler: pani, drzme sa technickych veci prosim, kazdy ma subjektivny pohlad. Pracujem ako IT architekt, slabosti tychto systemov dobre poznam, niekto to nazve paranoiou, ja dobrym informovanim. Ako som uz pisal vyssie, pre mna prinos 0, ale sledovat kde sa kto okolo mna suchne pripadne v dome nosit kluc niekam do stredu domu ci trezora mi pride totalna zhovadilost ;)) Preklikavanie kluca na zblbnutie potencialneho zlodeja - ja asi OK, ak mi zrovna neplacu 2 male deti co vyberam z auta, manzelka, pripadne rodicia, svagrovci ... asi tazko by som im to vysvetloval a ziadal to od nich

 

KESSY sa da deaktivovat, to mi uz predajca zistil a povedal, cez diagnostiku. Problem je, ze tym pridem o zaruku na auto, ani oni v autorizovanom servise to nemozu spravit, zial. Cize moznosti ostavaju 2 - bud kupit zaklad a dokonfigurovat s tym, ze niektore veci ozeliem - nedaju sa do zakladu vobec dat, alebo skusit nosit kluce v tienenom obale

 

Tu sa este chcem spytat - KESSY je vzdy o zosilneni signalu, nieje to o tom, ze odchytia neaku sekvenciu signalov a potom dokazu opakovat aj ked kluc je uz mimo dosah, tak?

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Před hodinou, ČudlR napsal:

Kdyz nechces Kessy a jiny elektronicky "zbytecnosti" tak jedine zajit do salonu Dacia a objednat vuz tam ;-) :-D

 

Ak to mal byt pokus o vtip, tak nevysiel. Ked nieje co k teme rozumne napisat, lepsie nepisat nic .. vdaka

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Tak poslední Arteon s kessy na salóně v nejmenovaném městě v nejmenovaném státě a informaci jsem převzal z nejmenovaného zdroje....nemá už ani elektronický zámek volantu. To mi vadí víc než systém kessy, kterou si mohu ohlídat(jak už jsem zde uváděl TPI, které umožní dočasnou deaktivaci kessy klik včetně otevření 5 dveří).

 

Tvrzení, že auto s kessy se ukradne snáze než bez kessy je opět ukázka kvalit Policie České republiky, ale vlastně ano, díky jejich pomoci v případě zjištění majitele vozu, auto odjede a už ho nikdo nikdy neuvidí. Jednání s Policií je vždy o pocitu, že to snad ukradli oni sami a povolit vyrábět vůz s kessy bez elektronického zámku řízení je důkazem, že o majitele vozu v tomto státě nikomu nejde.

 

 

Edited by ferda25
Link to post
Share on other sites
před 4 minutami, Joker 85 napsal:

Kessy ti opravdu nezvyšuje pravděpodobnost odcizení vozu. 

Auto bez ti akorát někdo ukradne o minutu až tři dyl. Nic víc nic min. 

Takže to řešit jen kvůli snadnější krádeži je opravdu zbytečnost. 

 

Len pre ilustraciu, autorizovany predajca tu na SK mi vravel, ze si zavolali "znalca" na test. Kluc mali v showroome u predajcu. "Znalec" za 10s odisiel s autom bez akehokolvek naznaku poskodenia ci podozriveho spravania v jeho okoli.

 

Hej, kvoli bezpecnosti ma to trapi. Dnes je zial doba, ked sa snazime ulahcit si vo vsetkom v com sa da od namahy, ale zial na ukor bezpecnosti

 

 

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, miskolci said:

 

Len pre ilustraciu, autorizovany predajca tu na SK mi vravel, ze si zavolali "znalca" na test. Kluc mali v showroome u predajcu. "Znalec" za 10s odisiel s autom bez akehokolvek naznaku poskodenia ci podozriveho spravania v jeho okoli.

 

Hej, kvoli bezpecnosti ma to trapi. Dnes je zial doba, ked sa snazime ulahcit si vo vsetkom v com sa da od namahy, ale zial na ukor bezpecnosti

 

 

Vo firme kde robis mate dost superb-ov. Kolko vam zmizlo s/bez kessy?

Link to post
Share on other sites

@Alex_BX     toho znalce (obzvláště na Slovensku) “ 

                      prestaň blbnúť, lebo ty si všetko videl, prečítal a od všetkého máš kľúč. Si trápny a môžeš mi dať 10 mínusov ako máš vo zvyku. Pre mňa debil.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Emblacker
      Ahoj,nevím zda to patří přímo sem ale chci se zeptat jak si můžu aktualizovat mapy v navi.Nenabízí to tu někdo třeba?Auto už je 3 roky starý a silnice se mění.Zrovna nedávno jsem dle navigace dojel na křižovatku,kde se mám dát vlevo ale přede mnou byl kruháč snad z pěti výjezdy.
    • By Mixerko
      Ahojte,
       
      Pri 130.000 km mi na Superbe 2016 minuly rok zacali buchat/trhat zadne kolesa pri prechode zakrutou (iba ked som sa pohynal z miesta). Siel som do servisu a vymenili mi olej v Haldexe. Po dalsich 10.000km sa tento problem zopakoval. Precistili mi tam filter na haldex pumpe a povedali ze to sposobovali piliny ktore sa v haldexe nahromadili. Problem samozrejme prestal po naliati noveho oleja do Haldexu. Po dalsich 5.000km sa problem objavil znova, cize dalsia navsteva servisu. Skontrolovali elektroniku (uhol natocenia volantu atd....) vsetko OK, ale zistili ze mi v zadnej rozvodovke chybalo asi 3dl oleja. Nikde nebol naznak ze mi ten olej niekde vyteka vonka. Olej z haldexu bol zase spinavy a teraz naposledy prisli v servise s teoriou, ze pravdepodobne presakuje olej z rozvodovky do haldexu a ten olej znehodnocuje a preto sa ozyva to buchanie. 
      Je tam nejake tesnenie/miesto, kde to moze prepustat a miesat tie oleje dokopy?
      Mna este napadlo, ze ci to nesposoboval ten chybajuci olej v zadnej rozvodovke. Co si myslite? 
      Stretol sa niekto s niecim podobnym?
       
      Dik,
      Miso
    • By shabor
      zdravím, Vlastním Superb 3, vyrobený v 2017. Pravidelně servírováván v autorizovaných servisech škody. Při poslední návštěvě byl měněný olej + filtr, filtr klimatizace, měnili mi také olej v převodovce a atd (v termínech výměn, jak je předepsané Škodou. Tři dny na to, praskl řemen a je motor v .....
      Auto má cca najeto 150.000 km, servis mi tvrdí, že to nemůže být jejich chyba. Podle mně, to není normální, aby jen tak praskl řemen?  podělal to servis a nebo je to vada z výroby, ovšem jak se domoci něčeho - hlavně né koupi motoru za 300.000 Kč? poradíte co s tím??
    • By 5icz
      Netusi nekdo, proc vsechny benzinove motory na Superbu 3 maji dva vyfuky (vlevo i vpravo). Vzdyt to musi dost zhorsovat aerodynamiku i hmotnost. Na Superbu 2 si 1.8 TSI vystacil s jednim a oktavka ma s 1.5TSI jeden vyfuk, se superbem ma 2.
      https://www.auto.cz/galerie/testy/63951/skoda-superb-combi-style-1-5-tsi-act-leta-na-jeho-pozici-nic-nemeni?foto=28
    • By Jaroslav Gryč
      Dobrý den, mám na vás velkou prosbu. Jsem po těžkém úrazu na vozíku a budu kupovat novou Škodu Superb combi DSG. Pro můj malý nájezd cca.15000km/rok (60% kratší trasy)mi byl doporučen benzínový motor 2,0l 140kw tsi. Nemáte prosím někdo zkušenost s tímto motorem? Jízdní projev, reálnou spotřebu, servis, atd. Nemám možnost si motor nikde vyzkoušet, tak by mi pomohly případné vaše rady, nebo doporučení jiného motoru.
      Moc všem děkuju. Jarda G.    
×
×
  • Create New...