Přejít na obsah

Chiptuning


Návštěvník

Doporučené příspěvky

A delal jsi to přímo u nich?Nebo u nejakeho jineho spolupracovníka?MOhl by jsi zkusit i tu spotřebu,byl bych ti vděčnej... :palec2:

jo byl jsem ve vrbně.ta spotřeba se mi zdá stejná jako předtím,v praze do 8 litrů.sory že sem dřív neodpověděl ale nemam moc času.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projdi si diskuze, je to tady Xkrát probráno.

Stručně - chip ti zoptimalizuje výkon motoru. Nepočítej s navýšením výkonu jak u TDI, to se vůbec nedá srovnávat.

Odkud jsi, chtěl bych domluvit p.Jandu v růběhu léta někde kolem D1 (Jihlava, V.Meziříčí, V.Bíteš nebo na nějaké benzince na dálnici, hodně jezdí na Moravu) pokud nás bude aspoň 5 tak chip na 1.2 bude za 3000,- (bez dokladu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projdi si diskuze, je to tady Xkrát probráno.

Stručně - chip ti zoptimalizuje výkon motoru. Nepočítej s navýšením výkonu jak u TDI, to se vůbec nedá srovnávat.

Odkud jsi, chtěl bych domluvit p.Jandu v růběhu léta někde kolem D1 (Jihlava, V.Meziříčí, V.Bíteš nebo na nějaké benzince na dálnici, hodně jezdí na Moravu) pokud nás bude aspoň 5 tak chip na 1.2 bude za 3000,- (bez dokladu).

a jak to bude když pojedu na garančku? a jsem z Liberce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam za sebou uz 2 garancky s chipem (daval jsem ho v 7500 km) a zatim bez problemu. Nemam ale jistotu zda mi to zpatkyk neprefleshovali. Prvni garancku jsem vyzvedavala pritelkyne a bavili se neco technik a servisak v duchu ze tohle uctovat nebudou (ale nepamatovala si co presne). Po prvni garance to nejakou domu jezdilo lineji. Ale mozna to bylo holt zimou.

Takze mozna, kdyz budu mit zase nekdy cestu do MB, tak se zkusim k panu Jandovi stavit zda se podiva jestli to nepreflashovali skoda fw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze v te ankete chybela moznost Nechal by si nachipovat nekde jinde ;o) Chiptuningovych firem je spoustu, dobrych i spatnych. Obe zminovane jsou tu dlouho a tak si kazdy mysli ze jsou nejlepsi. Dulezite ale je, aby vam udelali poradnou diagnostiku, i za jizdy, zkontrolovali dulezite komponenty v aute, jestli uz pred chipem nemate nekde problem, ktery vam omezuje vykon a po chipu se projevi dvojnasob. Pak abyste meli moznost dostat zpatky penize, pokud si vam neco nebude libit, nebo pokud se na valcich ukaze, ze tam neni to co slibovali. A v neposledni rade pokud odhali nejakou zavadu, aby vam rekli jak ji opravit. Abyste dostali zalohu puvodniho softwaru a aby chipnuty soubor byl postaveny na zaklade toho vaseho, coz bohuzel ani u tech "nejznamejsich firem" neni samozrejmosti. Dost firem se soustredi jen na cislo ridici jednotky. Ale ze existuje taky neco jako softwarova verze, ktera muze znamenat treba jine cidlo vymenene kdysi v zaruce a soucasne nahrani nove softwarove verze pro to cidlo vyrobcem, ktere i pres stejne cislo ridici jednotky ted dava trochu jine udaje, to uz malokdo resi.

Michal

--------------------------------------

Powertec - značkový chiptuning

Smetanova 2348, Kladno

www.powertec.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si to vzit z jineho uhlu pohledu. Koupil sis auto, za ktere si zaplatil dost penez. Soucasti toho auta je i software, ktery sis taky zaplatil. A ted si najmes programatora, ktery ti software upravi k tvemu obrazu. Prirovname to napr. k internetovym strankach. Nechas si udelat u nekoho internetove stranky. Po roce se ti nezdaji uz tak dobre, ale nechce se ti kupovat nove (nove auto), ale nechas si je u jine firmy vylepsit. Rekl bych ze je to dost podobne. Samozrejme otazka prav k softwaru je vec kupni smlouvy. Nevim o tom, ze by v kupni smlouve k autu bylo cokoli o tom, ze si na aute nesmis delat upravy, at uz hardwaroveho nebo softwaroveho charakteru. A my provadime jen to, co si majitel auta, tedy i majitel softwaru, preje.

Michal

------------------------------------------------------

Powertec - značkový chiptuning

Smetanova 2348, 27201 Kladno

www.powertec.cz

ted asi slapnu bosou nohou do vosiha hnizda ale neda mi to abych neco nenapsal.....

bylo by take od veci si uvedomit, ze zasahem (upraveni puvodniho softwaru) se pravdepodobne dopoustite trestneho cinu (porusujete autorska prava) dokaze me rozesmat, kdyz tu nekdo breci jak ma originalni kabely a kolik tomu venuje casu a kolik naprogramoval hodin atd .. je nutne si uvedonit, ze ikdyz programuje a upravuje nepracuje se svoji platformou ale upravuje software ktery vyvinul nekdo prednim a pochybuju ze dostal souhlas k upravam originalniho softwaru, az nekdo vymysli svuj vlastni software pro ridici jednotku tzn. zacne od piky bez niceho, bez toho aby opisoval upravoval od vyrobce (nevim ale myslim ze to neni v moznostech jednotlivce) tak pak si zaslouzi odmenu ale to ze nekde neco obslehnu (poupravim na cizim zakladu) je sice pekne a chvalihodne a je fajn ze to nekoho bavi, ale z moralniho hlediska je to to same jako kdyz to stahne upravene z netu a 3x zmackne tlacitko ....... proste kradez je kradez at tak ci onak o to smutne je ze pak na tom rejzuje ...... a ted me ukamenujte

ps. nez horke hlavy zacnou reagovat vzite se prosim do pozice vyvojare - programatora, ktery neco vymysli a pak prijde nejakej cesky pepik co mu "ukradne" platformu udela par zmen a triska na tom penize ..... taky by vam nebylo fajn tak se tu prosim neohanejte legalnosti protoze to legalni neni!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po precteni diskuse si dovolim poznamku. S polemikou o tom, jestli ma cenu chipovat atmosferak nebo ne je to jednoduche. Kdo jezdi v TDI motorech, nebo proste ve vykonejsich variantach at je to co je to, a vi, co lze chiptuningem dokazat, ten se bude chipu u atmosferickeho motoru posmivat. Kdo ma atmosfericky motor a chtel by z nej dostat vic, bude za chip rad. Vykonovy narust, pokud je udelany dobre, tam znat je. Osobne sem mel Cordobu 1.2 12V 47kw a znat to bylo rozhodne, nejvic treba pri pridavani do kopce. Mame tady za Kladnem kopec, rika se mu bila vrska. Na nem to bylo krasne poznat, kdy auto na trojku pridavalo. Pred chipem ne. Ono i kdyz je tam narust jen par koni a nm, cele se to posune trosku dolu, takze celkovy prubeh se vylepsi. Casto chipujeme mene vykona auta a po chipu nam prijde, ze to vubec nejede a zakaznik nam pak za par hodin vola jaka je to parada, jak se to zlepsilo. Zalezi proste kdo je na co zvykli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem o chipu uvažoval a již hodně napsal....

dokonce jsem byl s chipem i domluvený... jenže abych měl něco v ruce tak jsem si dohodnul měření výkonu před a po chipu.... S výsledkem 70kW místo 59kW, 235Nm místo 195Nm, a s tlakem na turbu 2,25Barů místo 2,1Barů.... Kouřivost na úrovni Euro3... Čili jsem došel k závěru že tam chip už je... Jak dobrej nebo tak to nevim.... jenže se mi nechce dávat třeba 7litrů za to aby mi to někdo smazal a pak mi tam foukl jeho chip s výsledkem 71kW..........................

Původní majitel přiznal že tam chip byl ale že z důvodů větší spotřeby ho vyndaly a chiptuner se zapřísahá že tam chip není že ho vymazal, na větší tlak na turbu nedokázal odpovědět ale 70kW tam mám údajně díky dobré naftě od Benziny....

Tak já fakt nevim co si o tom mám myslet.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

tady můžeš o powerboxu něco počíst: http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/chiptuning.htm , ale stačí zadat ve vyhledávači "powerbox,podvod" a dočteš se dost ;) PS: sám se zamysli, co za 200,- Kč v dnešní době pořídíš...a šetřit na věci která může ovlivnit životnost motoru, nedejbože ho úplně odrovnat..nevim nevim ;) = myslím si že to NEFUNGUJE

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
No věřte nebo ne viděl jsem Fabii htp v combi s klimou a prý to měl čiplé tak by mě zajímalo kolik takový motor vydrží:D asi moc ne:)já si myslím že čipovat jedině velké obsahy páč ty sou na to aspon domenzované... :D :D :D

Hrebiku

Mám taky čipnutou fábii combi a dokonce i s klimou a rádiem lol . Jestli si myslíš, že teď z toho mám 100 kilowatové dělo, tak jsi na omylu, úprava výkonu je spíš kosmetická ( asi 10 % výkonu a lepší průběh krouťáku ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...