Přejít na obsah

Chiptuning


Návštěvník

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás , tak jsem si našel favorita a to firmu CHIP TUNING POWER TEC.

Má někdo zkušenost prosím? Oni zvedají fabii 1,2 HTP 51KW na 61kw.

Tak by mě zajímalo co si o tom myslíte. Protože je to největší zvednití kw co jsem na našem trhu viděl.

Díky moc Kunčar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Itali: skúsenosti s chipom nemam, ale podla toho čo som tu čítal, tak pri čipovaní atmosférického motoru, bývajú minimálne rozdiely pred chipom a po chipe, max. do 5-6 kW, ludia tu z fora hromadne chipovali u Mr. Cimbu a tam to je tých 5 kW, takže u neho nič nepokazíš

a samozrejme hovorit u atmosférického 3-valca s objemom 1.2 o chiptuningu sa nedá! skôr by som to nazval optimalizáciou chodu motora :), toď moje postrehy, najskôr by som si popozeral referencie na danú firmu, pretože už niekolko krát sa ukázalo, že je dosť podvodníkov, ktorý ti núkajú obrovské zvýšenie výkonu, ale skutočnosť je iná

Editováno: , autor: FunNer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne si myslim, ze udelat 51kw na 61, je podle me nesmysl. Tim si myslim bud zkurwis motor za nejakou dobu a nebo tam ten vykon nebude. Ja mam chip od Mr. cimbu a je to vazne optimalizace dat, auto se chova dle me kulturneji a take jde lepe do otacek uz z nizsich otacek. Mozna ze se zvetsil i nejak vykon, ale to pochybyju, zato spotreba pri stejnem stylu jizdy sla o neco dolu. Samozrejme, ze nesmis pocitat, ze to bude mit z 0-100 o 5vterin min a nebo ze pojedes o 2 litry mene. Je to jak tu zaznelo optimalizace dat. A kolik vubec chteji za tu upravu?? Kdyz budes v nejake parte a pujdete na chip k panu Jandovi tak Te to vyjde tak na 3ku a myslim, ze ten to neosidi. Za neho bych u 1.2ky mohl rict doporucuju. A co jsem slysel od kamarada, ktery mel FRS od Cimbu, tak ze to bylo krute rozeznatelne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduche, hledejte firmu kde auto daji na valce.. Myslim, ze v dnesni dobe kdy je velka konkurence tak dobre firmy ty valcove zkusebny musej mit..

Pak je prukazne za co platite..

Dokud jsi neměl brzdu tak si takhle nemluvil.... dělal jsi mi chip a na brzdě jsme nebyli.... tvůj soft už tam nemám, protože jsem si uvědomil že v té době jsi byl pouze nalejvač... pro jistotu... tenkrát jsem o tom tolik nevěděl.. neříkám že ted už neděláš dobrou práci, to vůbec ne... věřím že ted už to děláš poctivě a kvalitně... s odměřením na brzdě kterou máš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak p. Janda mi to udělá za 2500 , když tam pujdu s kámošem to už mám zjištěno , ale láká mě těch 10kw. Nevím mno... Kamarád si to u cimbu chipl a neujedem mě :) A já to chiplné nemám a dokonce ho dávám já. J vím že nemůžu čekat velký rozdíl , tak mě to tu hned neomlaťte o hlavu , ale pokud si dám 17 kola , tak mi 6 kw oproti 10 moc stačit nebude mno :(

Jinak tam je cena 6200.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele vazne. Pokud chces zavodit, tak si porid nejakej 2-3 litr biturbo. Bezny auta na to nejsou. To by se musel delat rozhodne vetsi zasah, nez prehrati softu.

Klidne se vsadim, ze "ujedu" 90% aut i s HTP. Neni to o vykonu, ale koulich. u tehle "malejch" vykonu hraje roli vsechno. Kola, vitr, palivo. Zcela srovnavat to proste nejde. Jestli mas ty prachy, tak to zkus a uvidis. Ale myslim, ze je to svindl. Zvyseni vykonu o 1/5 je nemozny bez toho, aby to zralo jak kyselina a kurvil se motor. Nemyslis, ze kdyby to slo, tak to bude delat i skodovka? i Cimbu je diskutabilni. Jak uz kluci psali jde spis o klidnejsi a plynulejsi chod motodu, nez o vykon.

Pokud do toho ale presto pujdes, tak budem radi, kdyz napises jak se to chova. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych k tomu rekl jenom jednu vec - HTP ma standardne mnohem vic kW nez udavany pocet - spousta lidi odjela z brzdy s vysledkem 47kW motoru na urovni 53kW atd., stejne tak OII TDI standardne mivaly u 77kW varianty na brzde treba 86kW. Zli jazykove tvrdi, ze je to tak kvuli danovym ucelum a pocitu, ze to jede lepe.

Takze jestli cip, meril bych predtim i potom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No můj plán byl takový. Zajedu ke známému na brzdu v Praze , pak do Kladna na jejich CHIP a pak zpět do prahy na brzdu. A uvidíme co se stane. A POWER TECH , garantuje při dokázání nedostatnu jejich garantováného výkonu vrácení peněz. Takže takhle jsem si to nějak představoval , ale zase když to tu čtu tak pujdu raději k Disel technik a přidám si tam filtr. A je to o polovinu levnější mno ... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavne ten vyssi vykon je z duvodu zaruky na vykon motoru a takovej vykonovej bonus. Precijen nekeri jsou schopni najezdit za dva roky i 200tis km... A i po dvou letech musi motor vykazovat garantovanej vykon, tzn. je daleko lepsi aby motor mel i o 5% vetsi vykon a je vse ok. Sam brzdim uz nejakou dobu auta a je tomu tak, i dokonce KIA CRDI 140hp mela na brzde o 4kone vic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahoj

nejak mi tu stále chybí nějaký opravdu všeříkající info o 1.6/77kW 16v

Co jsem zatím našel, že někdo to dělá, někdo to nedělá, ale nikdo z místních uživatelů snad nikdy nenapsal, že by něco podobného zkusil.

Tak že, co vy na to? Má smysl u tohoto motoru něco takového dělat? Dá se věřit těm několika málo firmám co toto nabízí? Já mám navíc LPG, ale tam předpokládám stačí jen následně nastavení přehrát z benzínu do LPG a jen trochu doladit.

No a na závěr. Našlo by se i víc zájemců, aby jsme to případně měli levnější?

Editováno: , autor: jojouf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem nedávno panovi "Cimbu", zda v řecku prodávaná 85kW verze má nějaký původ i v hw, nejenom v sw a zda je možné chipovat. Odpověď:

Dobrý den,

o úpravu Vaší motorizece je tak malý zájem, že ji nedělá ani nikdo v Německu, např. pro Golf či Polo. Motor 77 kW a 85 kW se liší mj. vačkovými hřídeli.

Protože to my neděláme, nikdo to u nás nemůže ukrást, takže pokud někdo jiný tuto úpravu nabízí, vznikla technologií BIT - POWER, což řečeno jednoduše zaručuje jen problémy a slibované parametry budou v nedohlednu.

Mr. Cimbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-47: díky za info, co se dá dělat. Toník Waldemar Roomster bude muset makat tak, jak je zvyklej.

doufám že mu to někdo neřekne a on na mě pak neudělá :kol-46: ... něco jako choď pěšky, když mě nechceš vylepšit:)

Editováno: , autor: jojouf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem nedávno panovi "Cimbu", zda v řecku prodávaná 85kW verze má nějaký původ i v hw, nejenom v sw a zda je možné chipovat. Odpověď:

Cimbu je ted ten posledni kdo by to mohl vedet, prijde me ze tezi uz jen z minulosti, aktualni SW co sem videl na 2.0TDi radsi nebudu komentovat.. nestoji za zlamanou gresli.. driv delal Cimbu prekupnika SW taky, ale ty chipy stali za to treba na 96Kw TDi byl docela ok..

Osobne HTP nebo 1.6tku upravovat SW sou vyhozeny penize, max se u 1.6tky zlepsi prubeh, ale aby to stalo za to tak by to muselo stat tak 3T,- ....vykon se zvedne simbolicky kolikrat maji dobre zajete 51kwHTP 12V i 55Kw misto apd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...