Jump to content
cossie05

citit spaleninu po naštartovaní

    Recommended Posts

    Dobry den

    neviete mi poradiť , mam taký problém keď naštartujem za studena a asi po 3minutach začne  cítiť spáleninu ako keby sa mi pripekal nejaký kábel auto je Skoda octavia III 1.6 Tdi 77kW

    Edited by cossie05

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Startér, cívka, kabely k tomu. Nevím teda, kde čicháš :) ale do kabiny přes ventilaci to chvilku trvá (nebo přes nevyhnutelné netěsnosti stěny).

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pokud to jde z ventilace tak to může být elektrický topný článek.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    před 6 minutami, dědek napsal:

    Pokud to jde z ventilace tak to může být elektrický topný článek.

    ano ide to cez ventilaciu

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

     

    ■  - nastavení pro Climatronic
    ■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
    ■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
    ■ Střední - základní provozní výkon
    ■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
    ■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
    Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
    vozidla

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    před 42 minutami, dědek napsal:

    Pokud máš climatronic tak zkus v nastavení vypnout :

     

    ■  - nastavení pro Climatronic
    ■ Profil klimatizace: - nastavení provozního režimu Climatronicu
    ■ Mírný - nižší provozní výkon, tichý provoz
    ■ Střední - základní provozní výkon
    ■ Intenzivní - zvýšený provozní výkon
    ■ Automatická recirkulace - zapnutí/vypnutí automatické recirkulace vzduchu
    Automatické přídavné topení - zapnutí/vypnutí rychlého zahřátí interiéru
    vozidla

    Edited by cossie05

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jestli máš přídavné el.topení, tak dost často se vypálí mínusový kontakt a pak to takhle smrdí. Jak už tu radili,zkus to vypnout a pokud nezasmrdí,je to ono. A nebo pokud jseš šikovný,tak se na ten kontakt podívej-je u plyn.pedálu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ANO bola to presne ta chyba vypaleny minusovy kontakt na vlozke pridavneho kurenia.

     

    Dakujem za rady kazdemu hlavne dedek

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    zdravim 

     

    co presne znamena  vypaleny  minusovy kontakt ?  Staci ho dotiahnut ? 

    Ako pise SROTTY , ze je u plynoveho pedalu - bolo by mozne neake foto, kde presne sa to nachadza ?  Je to miesto s dobrym pristupom, ale je potrebne  rozoberat  krytovanie ?

     

    velka vdaka  

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ja som mal okolo mínusového kontaktu roztavený plast kontakt bol dotiahnutý ale chyba bola UŽ v tom plošaku radiátora kúrenia. vymenil som za novy a už to je v poriadku . Ten radiátor sa nachádza vedľa plynového pedálu musíš dat ten bočný plast dole a tam ho uvidíš ale keď budeš chcieť vybrať ten radiátor kúrenia  musíš demontovať aj kolenný airbag není to nič zložite 

    s-l640.jpg

    Edited by cossie05

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ahoj 

     

    obrazok aj vysvetlenie je fajn, len tomu trosku nerozumiem, co si vymenil, lebo ja  tam ziaden plosak nevidim. 

     

    Vymenil si cely radiator, alebo len  plosak ?  Neda sa to neako opravit ?  Nerozumiem co sa tam moze palit. 

    Novy  origo radiator stoji 241 ecky, co je dost.  Kupoval si origo radiator  5Q0963235 C ?  Ked idem cez Skoda servis - davaju len original. 

     

    dik za pomoc . 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Měni se to celé. Dá se to sehnat i za 2500,- Kč (Valeo, Continental). Problém je v mínusovém kontatku (je to šroub a na něm přišroubovaný vodič na kostru). U některých kusů to bylo asi z výroby blbě přišroubované a tudíž to časem jiskřilo až to "shořelo".

    Edited by LiveBomb

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×