Přejít na obsah

Scala a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

Tak kupit si drahe auto s kvalitou priemer len preto, ze je okolo servis sa mi zda prehnane. Ja som si myslel ze Skoda bude ako v minulosti co sa tyka kvality vyborna , ale kupou Scaly  a pristupom servisu som sklamany .  A nie som jediny co v okolo nadavaju na novu Skodu.. Samozrejme servis zalezi na pristupe ludi za to Skoda asi nemoze. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On každý kvalitu a pohodlí vnímá jinak, pro někoho jsou to cm v interiéru, pro jiného to je pocit, když si do daného auta sedne, pro jiného to to může být uplně jiné kritérium. Navíc, to že auto začíná na nízké ceně ještě neznamená, že ve výbavě kterou požaduje kupující musí být též nejvýhodnější, navíc zde se velmi rádo porovnává ceny skladových aut s cenami ceníkovými...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo treba meni auto po 5-6 letech, tak jiste oceni zustatkovou hodnotu Skodovky a pokud to neni vylozene holatko, proda se obratem. i30 po 5-6 letech nikdo chtit nebude, jednak design bude vylozene trapnej v aktualni dobe, tak interier bude vypadat jak kdyby se v tom vystridaly dve generace ridicu. S tim logicky souvisi i cena za kterou se toho zbavim. Ja nejsem tak bohatej, abych si tohle mohl dovolit. Kdyz koupim koncern, tak staci za 5
let dosetrit “par” korun a mam zase novy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, petulko napsal:

Tak kupit si drahe auto s kvalitou priemer len preto, ze je okolo servis sa mi zda prehnane. Ja som si myslel ze Skoda bude ako v minulosti co sa tyka kvality vyborna , ale kupou Scaly  a pristupom servisu som sklamany .  A nie som jediny co v okolo nadavaju na novu Skodu.. Samozrejme servis zalezi na pristupe ludi za to Skoda asi nemoze. 

Pro nás je rozdíl mezi Seatem a Škodou cca hodina cesty, takhle mám dopravu do servisu vždy zajištěnou. Druhá věc je, když ten servis potřebuješ neúměrně často a ještě nestojí za nic, to chápu. Ale při koupi prvního ročníku na sebe člověk určité riziko bere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petulko, však já ti ani neříkam aby jsi si koupil Škodu a už vůbec ne, kvůli tomu, zda máš servis blízko?

Mluvím o sobě a pro mě je servis a jeho náklady stejně důležitý jako cena a vzhled daného modelu, nebudu přece jezdit 4x ročně na servis 50km tam a 50 zase zpátky, ale asi jsme si nerozuměli?

 

Sám nad Scalou Monte Carlo 1.5tsi uvažuji pro manželku a trochu mě vadí dětské nemoci Scaly, ale auto jako takové je super!?

Každý nový i starý model má chyby, nový si o trochu víc, ale kolikrát se řeší "zbytečnosti" ale je na každém jak konkrétní problém vnímá a bere ho na vážnosti.

 Škoda je dle mě pořád na vysokém levelu, když kolikrát slyším jak vevnitř vrže A6 mr.2019, tak jsem rád za škodu a to se radši nebavím se o korejcích.

Drahé auto? Tady neřešíme Mercedes, Audi, BMW...tyhle auta jsou drahé, za vybavenou A3 dáš 1.2mil a bude vybavená stejně jako Scala za 700tis.

 

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže, že by se rýsovala konkurence Scaly z vlastních řad ? Dle tohoto článku, kde se opětovně uvažuje o výrobě čtvrté řady Fabie combi, by to bylo docela možné.  Že by vedení VW AG konečně začalo logicky uvažovat, místo neustálé propagace elektromobility a rušení zavedených a žádaných aut ? Takové auto s kufrem třeba 550 litrů a základní cenou o cca 50.000 - 70.000,- Kč nižší než Scala, by mělo v ČR smysl a vzhledem k absolutní absenci konkurence v tomto segmentu, nejenom tam. Dokonce v článku je napsáno, že by mohla mít i motor 1.5 Tsi. 

https://www.auto.cz/dorazi-nova-skoda-fabia-preci-jen-jako-kombik-koncernovy-unikat-je-zpatky-ve-hre-133321

 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude to na platformě MQB A0, takže nic užššího, než je Scala už snad nepůjde udělat :-) - což je bez posmívání jen a jen dobře. Kombík na bázi nové Fábie by tak měl být konečně s rozchodem kol větší než 1500mm a tak bude jen na Škodě, jestli dožene "levné kombíky" na trhu.

Ono totiž bez přehánění na "běžný život" fakt stačí i30/ceed kombi s "neprůstřelnou" nepřímovstřikovou atmoférou 1.4 MPI. To platí i pro kombi Fiat Tipo, které má tatík od kolegy v práci jako flotilu třetím rokem a nic se opravdu nekazí.

Zatím má Škoda náskok v důvěře v kvalitní antikorozní ochranu, kde Korejci a Fiat mají co dohánět, ale časy se mění. Např. Dacie Logan II prostě nechtějí reznout :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bezte si sednout do Scaly a do Ibizy/Arony a hned pochopite, ze se to prostorove neda srovnavat, Fabia konkurence nebude. Porad vsichni argumentujete oznacenim platformy, to ale neznamena vubec nic. Scala a Fabia budou uplne jiny auta, byť s podobnou sirkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o F4 kombi tak bez ní jsou podle mě nahrání. Scala má menší kufr a to je problém!

Naprostávětšina Čechů si nekoupí o polovinu dražší auto aby se jim do něj vešlo co před tím. Navíc ne každý si musí honit ego v cernem tanku!

To radši půjdu navštívit souseda z Nošovic který má stále 4 válce bez turba..

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, zwan má naprostou pravdu, ale majitélé toho kusu budou hájit svoje.
Někam jsem vkládal rozměry a extra rozdíli nejsou, auta jezdí podobně.
i30 bude mít tento rok FL, kdyby nevyhrála Scala státní zakázku v registracích ji zase roznese o podílu IČO/RČ nemluvě.
Ono i vybavenější Scala v těch nižších konfiruracích se dá pořídit levněji než F3C, ale volba rodiny je jasná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On hlavně ten koncept dalšího auta v radě Skodovek je nesmyslný.

Tim myslim Rapid a Scala.

Rapid byl alespoň levný,ale stejne ubral jak z Fabii tak z Oktavek v základu.

Ted je tu Scala, která je v základu dráha a ve finále se dle článků moc neprodává.
Neni to žádná stylovka. 
konkurence je co,I 30 nebo Ceed popřípadě Mégane ? Blbost,to jsou přeci konkurenti

Octavie.

Wolksvagen ma taky jen Golf a Polo nevymyšlí jiné koncepty aby si v Evropě parazitovat.

Podobne je to s těmi SUV proč jsou tři a ne jen dvě.

 

Mozna by měli ubrat na kvantitě a přidat na kvalitě.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Polo neodvezie 4 dospelakov (pohodlne). V zadu na kolenach je malo miesta pre vysku cca 182cm ak je vodic tiez takej vysky. Ten isty problem je vo Fabii.

hyundai i30 1,4i FAMILY je teraz za 15390 eur cennikova cena a vybava je lepsia ako v Scale . V prospech Scaly hra kufor . Kvalita neviem , priestor pre sedenie vzadu bude asi na rovnakej urovni. 

Skoda oslovila takych ako aj ja. Myslel som, ze kupov skody dostanem kvalitu a spolahlivost. (zatial 3xnaavsteva servisu a ani jedna chyba neodstranena , volant, sedacka a hrkot vnutry pred spolujazdcom) ako by som bol na tom v i30 kvalitou neviem za servis samozerjme Skoda nemoze. 

Editováno: , autor: petulko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já například Scalu díky tomu, co je zde napsáno na fóru, ještě neobjednal. Za ten čas co čekám již někteří zde stihli koupit Scaly dvě :). Jenže kvalitativní problémy některých kusů mě nutí vyčkávat.

Auto jako takové se mi vcelku líbí, ale zase to není taková ta láska, že bych ho hned musel mít. Mrzí mě i poněkud stupidní skladba výbav. Donutilo mě to navštívit i konkurenci Hyu/francouzi. Takový i30 fastback je za podobné peníze, interiér sice pocitově horší ale zdá se jako solidní auto, od dob předchozí generace velký skok, uvidíme jak bude vypadat s faceliftem.

Se současným marketingem už mi ani nejsou Hyu tak nesympatičtí jako za doby Vošického. Reklamy typu "Soused z Boleslavi" se mi vyloženě hnusili. Asi stejně tak jako prezentace Scaly jakožto megaultra stylovky pro mladé při uvedení na trh. No, stejně jsou Škodě soukromníci u zadele, tak je vlastně jedno, jak se člověk rozhodne :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petroch> já po mediální masáži a taky pro mě nevyhovující skladbě výbavy jsem před rokem raději sáhl po výběhovém předchůdci a teď vidím, že rozhodnutí nemusím litovat. Lituji jen, že mi utekly poslední akční O3 110kw. Kamarád starý škodovák na důchod nakonec odešel k sousedovi do nošovic, bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som bol nuteny kupit nove auto a pacil sa mi uz Rapid a kedze Scala sa mi tiez pacila rozhodol som sa pre Scalu. I30 ceed bol cenovo aj vybavou lepsie ale este neexistovalo forum na Scalu. Teraz by som ju isto nekupil aj ked auto ako take nevyzera zle. Mna velmi mrzi pristup servisu kde mi neuznali opetadlo, volan nedokazu nastavit a vrzganie vnutry tvrdia ze nepocuju. Do servisu musim brat dovolenku a prejst 50 km. Kedze s tym nie som spokojny dalsi je az 100km daleko. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nová i30 i Ceed jsou dizajnově vyvážené a konzervativní, to říkám, jako člověk, který má raději francouze. A pak jak jsem psal, seděl jsem ve Scale za 600 000kč a stačilo jemně zatlačit na ozdobnou lištu palubky - vrzala, vrzalo dokonce madlo dveří řidiče. To má být jako prémiovka? Zkus to samé v nové i30 nebo Ceeedu - mají jej festovnější.

A to nemluvím o rozměrech, kde korejci jsou poctivé kompakty, kdeždy Scala je vzadu stejná jako Rapid i zvenku i vevnitř(rozdí je 1.5cm).

 

Scala funguje jako dizajnovka, má nalákat parně lidi přes oko, praktičnost ujde, ale musí s tím korespondovat kvalita. Příjde vystřízlivění. Já, protože mám Rapid, tak jdu po věcech, co mi vadily, tj. rejd a divný posed. Posed má Scala už skoro ok, ale rejd zůstal na úrovni Fábie II bohužel. Mě by to NEVADILO, ale kurnik ta CENA! :-) :-)

Říkám všem, projet se v i30/Ceedu a porovnat. Sednout si dozadu, zkusit zaparkovat u obchodu a profičet dálnici a máte obrázek o daném voze. Proto chválím i Peugeot 308 1.2 Puretech 110k, protože interiér kvalitou deklasuje Scalu, to není vtip, to si vyzkoušejte a potom CENA, skladovka 308 s v KOMBÍKU(600l) je od cca 360tis.kč včetně aut. klimy a věcí, co se musí do Scaly dokupovat. To samé Megane IV nebo i30 se Ceedem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, petulko napsal:

Tak kazdemu sa paci nieco ine. Asi preto sa predava dobre i30 a ceed. Neviem podla diskuterov to zas scala asi kvalitou nepresvedci. 

V com je scala kvalitou vyzsie? 

 

Z môjho pohľadu sú to jednoznačne motory, dizajn, full LED svetlá s daylightami v rámci svetlometov a interiér (praktickosť, dizajn a kavalita materiálov).

Mne nevadí, ak je pre niekoho lepšia voľba i30 alebo ceed, poznám veľa ľudí, ktorí si tie autá kúpili, ale na Škoda fóre by som čakal predovšetkým fanúšikov Škody. Ja som kórejským autám nikdy nedokázal prísť na chuť.

 

@bobanHTP Z môjho pohľadu má Scala úplne ideálny pomer rozmerov a miesta v interiéri. A to meriam 194 cm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...