Přejít na obsah

Scala a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Takže mal som možnosť ísť v Kia Ceed výbava golg motor 1,5. To že motor ide dobre resp lepšie ako moja 1,0 Tsi 85kw ok ale čo som bol prekvapený nikde nič nevrzgalo plasty na prítlak boli ok madla a tapacir veľmi ok, opierka  pravej ruky lepšia aj odkladací priestor. Už pri zatvárani dvery ten zvuk bol peknejsi ako u scaly. Keď som potom presadol do scaly tak som sa cítil chudobne 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

@MariacekOk, tak si najde kupcou :) ked za tu istu cenu mozem mat viac inde, tak asi len ja rozmyslam zvlastne. Co bol autosalon teray v NR, tak mam internu odoyvu o predajnosti znaciek a teda azijske automobilky si nelamali hlavu ako vacsina europskych s predajom pocas salona. Nehovoriac o cinanoch, ktorym tymto len vznika priestor na razantny nastup v EU.

Len re porovnanie. Kia ceed 1,0t 100k, výbava obdobná scale v základe 16200. Ak si zoberiem tu priepasť 2000 pri ceede, i30, tak to už je pekný balík výbavy či lepšia motorizácia a neviem, či teda logo škoda postačí na predajné čísla.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako majiteľ dvoch Škodoviek musím napísať, že Škoda je po prémiových značkách (Audi, BMW, Lexus, Mercedes...) a Volkswagene už jednou z najdrahších na trhu. Je fakt, že si aj dobre držia cenu a donedávna mali aj výhodu v tom, že sa dali veľmi dobre nakonfigurovať (zhoršuje sa to), ale v momente, že si človek nájde kandidáta s vyhovujúcou výbavou u konkurencie, tak prakticky neprémiové ázijské značky cenovo prevalcujú "lacnú" Škodovku. Ak niekto nemá moc špecifické nároky (napr. na priestor batožinového priestoru, atď.), tak dnes je ťažké racionálne obhájiť kúpu Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplním, že ak má nárok i na kufor, pri tom rozdiele v rovnakej výbave vie vyberať už aj kombi od azijca. A zial premium je uz skor ta kia, kedze tam tie materialy a spracovanie je trocha inde. V skode je daleko viacej lacnych plastov uz ako v azijcoch. Obratilo sa to za posledne 10rocie aj kvalitou aj spracovanim. Celkovo ale tie naklady v EU automobilkam stupaju a odzrkadluje sa to na cene. Nakoniec to skonci tak, ze mnohe automobilky pohltia ine a a zaniknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...