Jump to content
Jan R.

Scala a konkurence

Recommended Posts

Možná se budeš divit (aspoň mě to docela překvapilo), ale výškově stavitelné sedadlo řidiče je u současné i30 až od 2. stupně výbavy Trikolor, v nejnižší výbavě je za příplatek v paketu Plus za 10 000.

 

Ale na tu novou 1.5 atmosféru se docela těším, to může být na příměstský provoz ideální motor. Otázka je, kolik jim to vydrží (snad už se poučili po Kappa řada už byla v pohodě).

Edited by Martab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak jak mí táhne na padesátku, stávám se minimalista, tj. bral bych Trikoloru z malým infromačním displejem. Už tak mám mobil velkou lopatu a ten mi stačí na waze až až :-)

Image result for hyundai i30 komfort trikolora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak vtipné je, že v Meganu není hitem největší displej, ale právě ten střední, protože zůstalo tlačítko na hlasitost :-) :-) Naprosto to chápu!!!

obrazek.thumb.png.1a084c6f50e0d1be71ec7f033e3a229f.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když už teda konkurence co se interiéru týče tak jednoznačně Ceed a možná P308.

Zbytek hnus, ten rencek to je ale síla😀.

Tlačítko na hlasitost? Na co máš multifunkční volant? Ikdyž jak se dívám na volant v i30, tak aby se v těch jejich 20 tlačítkach prase vyznalo😀

Ale když je BobanHTP minimalista tak proč ne👍

Je dobře že tady dáváte tyto fotky, aspoň je tu "hroznou" Scalu s čím porovnávat😉

 

Asi bych nad Ceedem nebo Peugeotem 308 uvažoval, ale když všechny tři nakonfiguruji stejně(téměř plná výbava s automatem) zase mě vyjde nejlevněji podle konfiguratoru Scala a to má Kia i Peugeot zrovna mega hyper slevy až 70tis, co mám zjištěno tak by prodejce ŠA dal další slevu, kterou ale v konfiguraci já nezohledňuji.

Servis mají oba zástupci konkurence daleko a nemám zkušenosti s jejich přístupem. Čili logicky pro MĚ vychází nejlíp Scala, ikdyž hluk od zadních kol a nápravy je šílený, ale dá se to odhlučnit za 10tis u ahifi a bude klid. 

Jak to má s odhlučněním třeba i30, Ceed a nebo P308,nevíte někdo?

 Ale jinak 100 lidí 100 chutí a to v nejlepším případě!🙂

Edited by xtrack
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezdil jsem s Peugeotem 308 a při porovnání s Octavií III je dle mne míň hlučný než Škodovka. Scalu nevím, v té jsem ani neseděl.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten Ceed mi přijde ze všeho tady interiérově nejlepší, ale musel bych vyzkoušet.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interiér 308 je pro mě jednoznačně slabinou. Sice vypadá docela hodnotně, ale v infotainmentu nacpané vše od klimy po SS, ke všemu se člověk musí doslova dopatlat. I novější Peugeoty to mají řešené lépe, a mnohem lépe to v nich vypadá. A co si vybavuji z jízdy s GTI, tak byl celkem slyšet aerodynamický hluk. Na druhou stranu motory má výborné, hlavně diesely Peugeot umí.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nová i20. 

Mě to nápadně připomíná Scalu a Kamiq😀 Co Vám pánové?

Hyundai_i20_2020_interier_prvni_Perex.jpg

Hyundai_i20_2020_unik_interier_02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

S umístěním displaye je nejlepší ten Renault,ještě lepší je s tím větším displayem.

Na to ze je to auto 4 roky starý. 

ovladani rádia kolečkem fakt k nicemu,kdyz je ovladani na volantu nebo pod ním.

tyhle vystrceny displaye fakt nechápu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I30sa so scalou tazko zrovnava. Na jednej strane, i 30 je priestorova katastrofa, ako som uz pisal vyssie. malo miesta vzadu, kudor tiez spochybnujem tych 400l, plynovy pedal z podlahy. na druhu stranu spracovanie, ergonomia podla mna ok, display vysssie rozhodne pluz za mna. ale ten design je kazdemu podla vkusu. spracovanie detto, jazdne vlastnosti ale su niekde inde ako scala.  za mna je to 50/50, kto co uprednostni. miesto a lepsiu spotrebu alebo lepsie jadne vlastnosti a komfortnejsie jazdenie. vec vkusu. osobne ten golf mi pride fadny. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja teraz riesim dilemu co kupit ako ojazdene druhe auto a rozhodujem sa medzi i30 opel astra. 

 

Edited by petulko

Share this post


Link to post
Share on other sites

@petulko daj si to do vlastneho vlakna tuto temu. ak chces opla, kludne sa pytaj cez ss, roky som mal opla i interne info od predajcu a servisu ohladom aut, eventualnych vad co sa vyskytli. cenovo bude isto najlacnejsi, lebo ani pes ho nechce :D komfort, spolahlivost bola za mna 100% 3ople za 10rokov, 1x vymeneny regulator tlaku paliva v zaruke skrz kolisajucich otacok na volnobehu. odjazdenych  cca 500t km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By kuyonmodel
      Pomoze mi niekto s oznamom na obrazovke po pripojni telefonu k infotaimentu pred navstevou servisneho centra? Je to odskusane s viacerymi mobilmi. Verzia Android Auto je posledna, OS Android 9. Ako sa da "vodoznak" na obrazovke odstranit? Viz foto:


    • By Jan R.
      Spuštěna výroba, kdy asi ohlásí prvních 100tis kusů ( tipuji až příští rok).
       
       
    • By Jan R.
      Spatřena první Scala Ambition - verze s cenou od
      za povšimnutí světla a pneu s vyšším profilem

    • By Jan R.
      Jsem se dnes v meziřečí ptal v jednom salonu a na auto za 457tis do výroby dají slevu 3% + koberce, povinná výbava, přihlášení. Při úvěru další bonus.
      Na auto, co bude na trhu až za 3 měsíce slušný. Prý ví o autosalonu, co neplní kvóty a tam za -7%, jméno pochopitelně neřekl, prý si člověk musí objet Prahu.
×
×
  • Create New...