Alf12 Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 (editace) Dobrý den, zakládám nové téma k vybíjení baterie, protože můj případ bude trochu speciální. Závada se projevila se až teď, kdy s autem moc nejezdím. Mám na baterii klidový odběr 0,15A, takže při stání bych měl baterii do 14 dní komplet vybitou. Začal jsem tedy zkoumat proč kde a jak. Přes VAG jsem závady nezjistil, ve dveřích závada není, centrál to také není. No a pak jsem si vzpomněl na událost, která si mi stala cca půl roku zpátky. V kufru jak je to interiérové světlo, tak jsem dostal od známého nějakou LEDku, která prý svítí líp. Tak jsem tedy vytáhl původní žárovku a dal tam tuto LEDku. No jenže místo svícení to začalo celé jiskřit a kouřit. LEDku jsem tedy chtěl rychle vytáhnout, ale už mi shořela pojistka. Vrátil jsem tedy původní origo žárovku, vyměnil pojistku a od té doby mi světlo v kufru nesvítí (jinde v interiéru ano). Problém tedy na 90% vznikl tady, jenže co teď s tím? Zkoumal jsem to se známým automechanikem (ale ani jeden nejsme elektrikáři) a zjistili jsme následující: - Žárovka nesvítí vůbec, ale když se s ní semtam zahýbá, tak jenom žhne - Přímo z té patice jde napětí 11,8V a známý říkal, že "na plusu není proud" - Pak ještě poznámka, která nevím jestli s tím souvisí, ale ve VAGu byla chyba, kde se psalo, že v zadním vyhřívání okna je zkratovaný plus. Vyhřívání okna ale funguje. Možná to s tím nemá souvislost, ale raději to tady zmiňuji. Uměl by mi prosím někdo poradit, co dál? Jakým způsobem se ubírat s vyřešením problému? Děkuji! (Fabia I, 2005, 1.4 16V) EDIT: Ještě dodám, že jsem zkoušel vytahovat i různé pojistky, ale proud neklesl u žádné vytažené. Editováno: 23. leden 2019, autor: Alf12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.