Přejít na obsah

Karoq a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

V 6. 6. 2020 na 19:57, DušanV napsal:

A to je právě to, co se mi na Mazdě líbí. Minimalistický displej se všemi podstatnými informacemi a krásná, přehledná a jednoduchá přístrojovka, žádný copcit ala TESLA.  Krása pohledět. Řidič se soustředí na jízdu a né na řešení, jak navázat za jízdy spojení na Mars. Tohle řešení Mazdy mi přijde moderní a přehledné, to co předvádějí současné nové modely např. BMW, Peugeotu, VW, Škoda aj. v rámci digitalizace a přehlednosti přístrojovky je pro mne osobně hrozné.

 K ostatnímu se ohledně Mazdy nevyjadřuji, protože to bych v ní musel sedět a hlavně jezdit, ale tohle jsem do diskuse chtěl přidat. 


Mazda je parádně vybavené auto a nevypadá špatně, nicméně o nájezdech a následnem servise některých součástí až někde za 150000km se může Mazdě, oproti Škodě, jen zdát. Především brzdy, spojka atd. Další velkou achylovou patou je u Mazdy lak/metalíza - to, jak po pár měsících provozu nového auta vypadá metla u Mazdy, je na pováženou. Kamínky metalízu neškrábou, ony doslova "otrhávají" kousky laku/metalízy. Proto koupit novou Mazdu a nedat si na kapotu a střechu fólii, to pak budete jenom brečet :-( Kdo nevěří, zeptejte se těch, co Mazdu mají. U mě zkušenost s Mazdou 6 r.v. 2019.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé info.

Kolik by jsi chtěl aby vydrželi brzdy? ??. Já je u všech aut co jsem kdy měl a to jich bylo fakt hodně tedy ty soukromé měnil brzdy od 80 do 110 tis km. Což některý Superby i fabie musí o dost dřív ?. Viz problémy s kotouči ?

Na ten lak kouknu u ročních vozů ?? ale zatím jsem u žádné šestky žádný masakr neviděl. Osekaný lak máme na všech škodovkach v rámci opotřebení. A na cx30 fakt nikdo fólií dávat u nás nebude. Je to Auto ne modla ?

A v týdnu mám zamluvenou na zkoušku 6 tak se schválně kouknu na lak i brzdy

Editováno: , autor: Joker 85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 80tis dělat brzdy? Tak to moc dobrej řidič nejsi.  Já teď dělal na octavii ve 170 tis a to jen předek,páč zadek má ještě necelých 0,5 cm. Kotouče většinou mění ti co je přebrzdí!!! Kolega dělá Mazdy a že by o nich mluvil v superlativech? No nevím. Jinak Mazdy trpí na korozi asi jako dačia za komanču. Tu přivezli už shnilou na vagonu. Kamarád má cx 5 a už mu měnili motor a elektriku. Takže bych s těch oblaku radši sestoupil níž. Každá značka má své a neexistuje bezproblémové auto.  Tak trochu mi připadáš jako dealer Mazdy :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Joker 85 napsal:

Zajímavé info.

Kolik by jsi chtěl aby vydrželi brzdy? ??. Já je u všech aut co jsem kdy měl a to jich bylo fakt hodně tedy ty soukromé měnil brzdy od 80 do 110 tis km. Což některý Superby i fabie musí o dost dřív ?. Viz problémy s kotouči ?

Na ten lak kouknu u ročních vozů ?? ale zatím jsem u žádné šestky žádný masakr neviděl. Osekaný lak máme na všech škodovkach v rámci opotřebení. A na cx30 fakt nikdo fólií dávat u nás nebude. Je to Auto ne modla ?

A v týdnu mám zamluvenou na zkoušku 6 tak se schválně kouknu na lak i brzdy


Mám Octavii 1.6 TDI 77 kw, r.v. 2014. Přední destičky jsem měnil při 115 000 km a ve 140 000 km jsem měnil desky a kotouče vzadu. Aktuálně mám najeto 145 000 km. Na mé modré metle mám jemné škrábance od kamínků, kdežto kolega na Mazdě 6 má na předku už několik "odštěpků" své červené metalízy. A možná to chce, pokud jsi tak nedůvěřivý, aby ses koukl i na internet, kde se o tom docela taky píše. BTW: brzdy byly jen jeden z příkladů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Video částečně vypovídající o kvalitě laku , bral bych i takové srovnání laku těch japonců se současnou produkcí VW AG, kdyby tedy někde existovalo. Tloušťka laku je dosti objektivní porovnání a ty pavučinové škrábanečky na Mazdě oproti Toyotě jsou markantní, holt pořád platí, že není všechno zlato, co se třpytí.  Asi ne nadarmo to Toyota úspěšně válí po celém světě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdo objevil s tloušťkou laku Ameriku ?.. jinak...nic nového pod sluncem. Samozřejmě lidi co se kolem lakování pohybují ( autority v oboru ) nepotřebují ani měřák protože zrovna u ty Mazdy to je i vidět že lak mám místy menší vrstvu a stejně tak rozeznají do minuty originál lak s výroby od lakování od profesionála.

Teď jsem se akorát vrátil s Mazdy a samozřejmě mi to nedalo se nepodívat na stav laku u 4 předváděcích vozů Mazda ? který jezdí neoficiálně do automyčky dost často? ....normálně auta bez Barvy a laky pryč takže někdy to nepozná ani obyčejny člověk ??nemohl jsem si to odpustit ?

Ano Mazda má menší vrstvu laku hlavně u metalízy a je měkčí, ale při běžném použití pro normální člověka nepostřehnutelné. 

Njn asi musela dát slušnou práci popřípadě štěstí najít  tak hezky ošetření Auto ??. Ano je to jednodušší to takhle sprasit omýváním u Mazdy , ale hlavně k tomu pomáhá ta barva která ukáže co jiné schovají. Každý se může zastavit sám v Mazdě a kouknout na laky u předváděcích vozů ??

Toyota samozřejmě v hodně věcech vede o tom vůbec žádná.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Abych jen Mazdu cx-30 nechvalil tak se mi moc nelíbí třeba způsob uložení zadních pružin na podvozku atd a nějaký další technické řešení jako například přední kotouče, které nejsou zajištěné šroubkem proti uvolnění při sundání kola jako u většiny škodovek atd... Takže za určitých okolností se může mezi kotouč a náboj dostat bordel třeba při přezouvání a pak po prudkým brzdění hrozí zvlnění kotouče.

( U mě vyřešeno za hodinku práce ) Jinak Mazda používá destičky ATE . 

Za co má Mazda o proti škodě u mě hodně velký plus je pozice pedálu a volantu které jsou vůči sedačce rovně.

Karoq volant doleva a pedály do prava ???.Pravděpodobně za to může Modulární platforma. Volant má doleva většina posledních modelů od škody a to buď více nebo méně...(v závislosti na druhu sedačky v daném modelu)

Mazda má platformu minimálně pro každou třídu a dokonce si myslím že pro každý model.

Už proběhla zkušenost se servisem Mazda. V rámci záruky výměna baterie bez řečí a do druhého dne kvůli nedostatečné kapacitě. 

Editováno: , autor: Joker 85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Nový Tusson potkávám téměř denně a nevím, minimálně to co jde vidět z maskování, tak v základu vpředu i vzadu žárovky, blinkry v zadním nárazníku, LED verze světel je taky vpředu pouze v parabole bez projektoru. Tedy pokud nebude ještě nějaká 3. verze, tak na nějakou pokročilejší právi se světly asi můžeme zapomenout :/ Okolí masky slouží nejspíš jako DRL, z maskování jsou vidět jen horní dva segmenty a ty jsou LED u obou verzí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že při využití slevy a treba i slevy při financování se dostaneš i -120 000 Kč z ceníkové ceny. Záleží model od modelu... Bavím se samozřejmě o normálních lidech, ne o různých IČO slevách, fleet apod. Tam se hraje jiná liga...

Editováno: , autor: PetriCZECH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stavajici Tucson vs Karoq mi vysel hodne podobne rozdil zanedbatelny v cene, Karoq o kousek lepsi vybava.

Tucson kousek vetsi, ale 1,6 tgdi by me sezrala co jsem zkousel 9-10 l a to jsem to setril.

Motor jede velmi dobre, ale taky si vezme, zajiste je tam i 150 kg navic.

Byl jeden z duvodu, proc radeji Karoq.

 

Otazka novy Tucik, tgi bude stejne, otazka hmotnosti spotreba bude hodne podobna ne li vyssi !!! A zajiste otazka ceny.

A otazka jak moc bude digitalni ovladani,  moc tabletu skodi ? a auto muze byt sebelepsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...