Přejít na obsah

Karoq a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Nový Sportage a Qashqai

Ceník má být 4.1, základ prý lehce přes 600. Základ nebude mít displej alá MB a obyč. ovládání ventilace. Bude i manuál s mild hybridem 132kW !. Provedení interiéru vypadá luxusně, ten klavírový plast bych zahodil. Jak to bude vypadat ... Za rok ty 2 modely i Tucsonem budeme vídat hodně ...

5DC0375D-66CD-4382-A111-B871C6F90DE5.jpg450C494A-E1A3-452D-B7C1-35D989CC0839.jpgEF542588-8B8C-4449-8A2D-B38397BA3037.jpg50394E8B-52AB-459F-B0DD-87CF78B88A09.jpg590E07EE-7792-45AA-A1AE-1F3E64E66E34.jpgEF542588-8B8C-4449-8A2D-B38397BA3037.jpg80159F13-575A-4B38-9057-FCD080F9B926.jpg46CFAFA2-02BD-4B07-A2A8-B14E821C968C.jpg

69D9ED16-8C1C-4395-B6E1-F22EF2ED4910.jpgB03D62F0-71E5-40BF-9280-8346354CFF68.jpg61DB0232-8AC2-4BDE-AC80-64A7A3DBEC4D.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se líbí víc než Tucson, kdybych už neměl objednáno něco jiného a vědět, že ze sedaček nebudu mít otlačenou zadel jako z výběru vypadnuvšího Tucsona, byla by to jasná volba ... GT-Line 1.6 T-GDI 4x4 HEV 6AT 230 k / 169 kW za 1100000 Kč ... kam se hrabe Karoq za 1200000 Kč, jehož konfiguraci jsem vkládal někde výše. Chvíli jsem zvažoval, že na new Sportage počkám, ale to bych se ještě načekal, takhle už se pomalu blížím k poločasu předpokládaného dodání ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne tvrdý, ale mají výrazné boční vedení a máme holt s paní velkotomovou velkou zadel ... prostě hezký, použitelný, cenově přijatelný (mega za HEV je normální a pro mě přijatelné, zvláště v situaci, kdy se potřebuji zbavit hotovosti, než mě ji sežere inflace), ale do Chorvatska bych tím jet nechtěl ... on i Karoq má poměrně výrazné boční vedení, ale to je alespoň poddajné a do Chorvatska s tím bez otlaků dojedu. No a pak jsou tady auta, do kterých když člověk sedne, připadá si jak doma v křesle v obýváku ... a to mě žádné současné embéčko neposkytlo, takže také jeden z důvodů, proč jdu o dům dál ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By mne zajimalo jaka je cekacka na Karoq nebo Atecu po FL kdybych ted objednaval...Je to velky dilema co koupit doufam ze klokana uz vyresili za ty prachy, ale dost se mi libi i novy Quashai krome displaye v interieru,ale ty materialy co pouzili v interieru vypadaji super na fotkach. Navic jeste vyjde Corolla Cross a to bude prodejni trhak, super spotreba ale nic moc interier...Tezky vyber,navic pro mne je must have parkovaci asistent takze vypadava Hyundai i Kia...Velkytome co sis vlastne nakonec koupil?Ten obyvak by se mi taky libil:).

Editováno: , autor: xmen201
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to stačí se zeptat na čekačku u nejbližšího prodejce embas, nebo seata :-). To dilema výběru znám a je to těžké rozhodování. Naštěstí mám rozumnou drahou polovičku, která neřeší technické věci, já se jí na oplátku neštengruji do barvy. Prostě musíš chodit po salůnech, sjíždět recenze na netu, hovořit s materiálem (majiteli, či provozovateli vyhlédnutého vozu) a hlavně si to na zkušebce "ošahat". Měl jsem několik favoritů, které jsem postupně eliminoval a nakonec vybral, co jsem původně ve výběru neměl (požadavek 4x4, optimálně HEV a cena do 1,2M) ... Po zkušebce s Volvem xc40 jsem jen na kukandu zašel do nedaleké Toyoťárny a zjistil, že ta "vošklivá" ravka má něco do sebe. Volvo jsem vyřadil (byť je to v interiéru super, ale drahé provozní náklady, v souvislosti s čipokrizí omezená výbava - bez asistenta mrtvého úhlu a neodvezl bych s tím tunu dřevěných briket). Jako další adept Tiguan, sice nafta, ale asi bych to snesl, takový větší Karoq, ale ten než jsem stačil objednat, zdražil v mé konfiguraci o 40t, takže koncernu nasr. (ale samoparkovací asistent byl v základu), Kodiaq by šel, prostorný, ale v interiéru si z něj na zadel nesednu, sice neurazí, ale taky ani nenadchne, výbava v mé cenové hladině nic moc, recenze z provozu od materiálu od nás ve vsi také nic moc ... no a pak jsem si na závěr půjčil s manžou HEV RAV4 4x4 Executive, dostavil se při zkušebce ten potřebný wow efekt a nyní jsem v očekávání ... nemá tedy samoparkovací asistent, ale to není, co od auta očekávám :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem si myslel, jak to vezmu poctivě a všechno přečtu, projedu, naklikám v konfigurátoru. A to jsem měl celkem vybranou značku, model, motorizaci. V konfigurátoru jsou nesmysly (zapnu výbavu, pak si vyberu paket, takže vypnout výbavu... pak se něco dočtu o obsahu paketu, vypnu paket, ale původní výbava se samozřejmě neobnoví). Popisky výbavy jsou tristní, docela napříč značkami. Takže jen to zabere hodiny. Chceš si vyzkoušet konkrétní výbavu (aspoň sedačky + motor)? Bez šance. Takže třeba jedině jen s litrem a sedačkami, nebo opačně. V mém okolí i moc nikdo nová auta (dané velikosti, "tvaru")  nekupuje, takže  bych snad doufal v revizi někde tu v tématu, kde se to řeší. S tím, že popisky jsou k ničemu (a ty vylučující kombinace jsou taky celkem šílené), takže ještě aby mi někdo dal info. Když přijdu do salonu, nemám kus jistoty, že mi prodejce dobře poradí (on potřebuje prodat, zejména to, na čem je marže, nebo to, co se moc neprodává...). Navíc mě bude ohýbat k PHEV atd., má na to školení. Když se zeptám na spolehlivost manuál vs automat, tak mi k tomu stejně nic neřekne. Dívat se kolem sebe, jaká je spolehlivost daného kusu (motor, i další věci)? To bych asi kupoval jen výběhové modely. jak jsem psal jinde, dost mi vadí, že "prodlužovače" doby dodání úplně vymazali z konfigurátoru. Čekáš, že to tam bude (nejde hledat očima v tom dlouhém seznamu, co to vyplivne), ale ono to nebude dodáno, protože to tam ten měsíc v roce nebylo možno zakliknout. Např. (úplná kravina...) aktuátor u OIV. První ho nemají, nikdo pořádně neví, od jakého data zaplánování to začali montovat... a takových příkladů je asi víc. Na jednu stranu šíře volitelného příslušenství je hezká věc (kromě šíleně propletených kombinací), na druhou stranu (speciálně) asijské značky dají 3 výbavové stupně + motory + kola + barvy + asi 5 volitelných položek a hotovo. Suzuki, co vím, jak pouze výbavové stupně, nic dalšího volitelného. Na druhou stranu jde kombinovat 2x4, 4x4, automat, manuál - libovolně, to jsem celkem koukal... u škodovky mission impossible.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rav 4 je za super cenu kdyz to porovnam proti Karoqu, zajimavy tip na auto je i Cupra Formentor. Vcera jsem projel cele sauto od 600 od 900k jediny pozadavek byl automat. U Quashai bude novy e-power motor se spotrebou jako hybrid a kroutak 330nm tak jsem dost zvedavy jakou daji cenu...Tenhle motor muze byt fakt bomba. U skodovky mi prijde ze ty ceniky spis zjednodusili a libi se mi daleko vic oproti Kie. Jinak musim uznat ze osobni zkusenost je nejlepsi, prosel jsem par znacek a nakonec se mi nejlip sedelo v Kie a Skodovce byl jsem docela prekvapen, muj favorit Tuscon to pocitove projel v interieru..

Editováno: , autor: xmen201
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 56 minutami, xmen201 napsal:

jediny pozadavek byl automat.

U RAV4 je to CVT, na běžnou jízdu asi OK, ale když bych občas chtěl táhnout vlek, tak CVT je pořád kus gumy... sám prodejce (asi z vlastní vůle) varoval před některými nepovedenými věcmi u ravek. Už je to dýl, takže už nedokážu říct, které to byly, ale asi diesely společně s manuálem. Už si nevzpomínám. Nová generace je o dost hezčí, hlavně zezadu, ale pořád je to auto (místem) pro max 4 lidi a trochu bagáže. Líbí se mi ten hybrid, že dělá, jak já řeknu. Nemusím nezbytně rvát studený motor za vesnicí, což je ovšem případ Škoda PHEV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak žádné auto není dokonalé a na každém se najde něco nevyhovujícího ... ale to by si člověk nemohl žádné koupit ... stejně nám je EU ekosoudruzi pro soukromé použití za pár let zakážou :-). Mě třeba ta CVT vyhovuje, sice když to člověk oroštuje, je to vysavač, ale při normální jízdě naprostá pohoda, ticho a plynulost. To mě štvalo na DSG a byl důvod, že jsem se tomu dosud vyhýbal (ale to bylo v dobách, kdy jsem žil v domnění, že že jiná auta než embéčka nejsou), že občas je slyšet, jak tam rychlostní stupně padaj a občas to při řazení poškubne ... to je pro mě pocitově nepříjemné ... i když bych to asi musel zkousnout, bo manuál už nechci. No a kdyby nebylo zdražení a šel jsem do Tiguanu ... nejprodávanější, ale podle statistik i nejporuchovější wagen vw ... a pak si kup auto ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

No to se vážně moc nepovedlo. Na toto auto jsem se těšil a říkal jsem si, že bych mohl svého Karoqa za to vyměnit. Zejména kvůli tomu motoru. Jel jsem s tím v klasické corolle a moc se mi to líbilo. No ale toto vážně ne. Za 930 takovou kupu šeredného plastu vevnitř a k tomu tlačítka jak někde z 90'. Asi by se to dalo samozřejmě přežít, bude to funkční ikdyž šeredné, ale určitě ne za 900 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to škoda, ale nepřekvapuje mě to. 1. pořád je to corolla 2. japonec. Neříkám, že všichni Japonci to takto mají. Mazda se posunula neskutečně. Ale pořád je to (předražená) corolla. Když jsem viděl avensis uvnitř od kolegy, byl to neskutečný návrat v čase. Někdo bude tvrdit, že nezáleží na čudlíkách apod. Ano, není to úplně vše, technika je mnohem větší kritérium. Ale když trávím v autě čas, tak chci, aby to i nějak vypadalo. V tomhle mě toyota neskutečně odpuzuje. Nehledě na jejich techniku, tam to mají vychytané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Pitivier napsal:

No to se vážně moc nepovedlo. Na toto auto jsem se těšil a říkal jsem si, že bych mohl svého Karoqa za to vyměnit. Zejména kvůli tomu motoru. Jel jsem s tím v klasické corolle a moc se mi to líbilo. No ale toto vážně ne. Za 930 takovou kupu šeredného plastu vevnitř a k tomu tlačítka jak někde z 90'. Asi by se to dalo samozřejmě přežít, bude to funkční ikdyž šeredné, ale určitě ne za 900 tis.

Je to pálka to se musí uznat. Na druhou stranu, podle toho, co zatím VW AG, Škoda a Toyota plánují a veřejně prezentují, tak za pár let se  ta Corolla Cross může pořád vyrábět a prodávat, ať už jako hybrid, tak klidně i jako čistý spalovák, Toyota si pořád troufá a nestahuje krovky jako jiní. To u Karoqu si Škodovka do budoucna naplánovala jen čistě elektrický derivát a ten rozhodně nebude lacinější než Corolla Cross, spíše o mnoho dražší a o smysluplném  využití v porovnání s klasickým autem ani nemluvě.  Pokud budete chtít v budoucnu od Škodovky čistý spalovák a k tomu SÚV, tak  jen a jen Kodiaq a klidně bych se vsadil, že cena bude někde od 1,5 mil Kč výše......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Jan R. napsal:

Nic moc působí to levně, za 930t. Pohon fajn, zbytek se moc nepovedl. Vlek jen 750 kg,

Vlek je hrůza (to je asi dáno zejm. pohonem, převodouvkou), ale ty tlačítka zámku dveří jsou z Yarise, 2008+ :D. Kdo neviděl, neuvěří. Na druhou stranu je to asi prostornější než Karoq a cena je na tyhle poměry (a výrobu v Japonsku) víc než dobrá. Možná svého známého opět navštívím, abych se zase v Ravce projel, možná, že se něco změnilo s těmi problematickými motororizacemi/pohony... myslím, že nejlepší tehdy byl ten mHEV benzín + CVT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...