Jump to content

Karoq a konkurence


Recommended Posts

No neznám nikoho, kdo má v Korejcovi motor (benzín, nafta) který by žrál pod 6,5. Jo teda pardon. Měli jsme i10 a ta uměla za 4,5 - 5.. Ale pak jsem měl i30 2x nové auto a 1,6 benzín a pod 6,5 nešel. Spíše kolem 7,5. Kámoš s Tucsonem v naftě za min. 7,5 - víc.

Link to post
Share on other sites

To určitě né. A včem je lepší H oproti jiným? známí má Tusíka v naftě a za 5 let záruky mu vyčíslili opravy jenom na motoru něco za 500tis kč. Neplatil nic v rámci záruky ,ale nechal si to ze zvědavosti vyčíslit.

Link to post
Share on other sites

Podivej celosvetove na spolehlivost, prodeje apod..

Jasne ty znas jednoho za 500 ja znam dalsich pet za 0. Dost neobjektivni.

Stejne muzu rici mel jsem O2 1,6 mpi a motor zral olej jako tank, nekdo jiny s tim byl treba spokojen, ale na zaklade toho nebudu posuzovat 20 let vyuzivani motoru v milionech aut.

 

Link to post
Share on other sites

Ja jsem napjaty jake nasadi H ceny na novy Tusik. Skode konci akce 125 tak jsem zvedavy co bude dal. Jinak testovali mild hybrid na garaz.tv a 1.5Tgdi mild hybrid mela dost slusnou spotrebu u i30Fl tak nevim...U karoqa vadi nekterym lidem tady odpojovani valcu ze je to znatelne. Ale spotreba slusna to uznavam.

Link to post
Share on other sites

Chápu.  Já jen reagoval na to jak jsou to skvělí motory.  Prostě H je levný auto a na tom se odráží i to ostatní. Nesmí se moc člověk koukat co píšou novináři.  Realita je úplně jina. Taky jsem přemýšlel o H. Ale když jsem si prosel od servisu po n.dily a ceny,tak jsem změnil nazor. Ono jde i o materialy. Po 5 letech je to auto vybydleny. Netvrdím,že vw je vau,ale je pořád o krok dál. 

.

..

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

H levné bylo, dnes ty ceny jsou jinde, proti stavu 5 let zpět.

Zase těžko hodnotit podle osobní zkušenosti s 3 kusy, ale s materiály rozhodně problém nebyl. Auto po 5 nebo 6 letech vypadalo velmi pdobně jako O2 apod..

Obecně nejsem fanoušek nějaké značky, každá má něco lepši něco horší, ale u H brutální skok za posledních 10 let, kde francouze strčí do kapsy.

A poslední vyjádření VW k prodeji Škodovky a boji proti frantíkům a H vystihuje stav v privátu, kde jim pomalu ujíždí vlak.

A ať atmosférické motory někomu přijdou "staré" a nejedou, tak z pohledu životnost a servisu, tak H dělal vemi dobré kusy. Případně srovnání s VW atmosférou to jede prostě líp.

A spotřeba se  od papírové výrazně nerozcházela.

Atmoféry Mazda luxusní.

 

Link to post
Share on other sites

S díly problém není,ale ta jejich cena!!! Spocitej si základní servis a tu 5 letou zárukou těžce zaplatíš.  Příklad- nafta u H každý rok přes 10000 kč. Skoda nafta cca 5 000kc za 2 roky.  Oba 2litry.A to i kdyz si vyměním olej v průběhu 2 letého servisu po 1 roce sam a nebo u někoho kdo to neumí jsem na cca 2 tis . Za 2 roky uspora cca10 - 13 tis kč. A tak dále.  Interiér po 5 letech intenzivního používání je na úrovni min. 10 let u vw. A to je ten hlavní důvod ceny H a třeba frantiku. Nemluvě o detailech jako řazení ovládání atd. Prošel jsem si hodně značkami a prostě ten rozdíl je tam zásadní. Určitě ho nezjistis při zkušební jízdě, ale delsim užíváním. Opravdu nejsem zastáncem jedne značky,ale aspoň mě ,vychází cenově dostupná značka  koncern vw. Ale každého věc. 

Link to post
Share on other sites

Od kvality jsme u cen :-).

Je to o cenové politice, H nabídne záruku, prohlídky dle plánu a nechají si to zaplatit. Škoda ti prodá záruku a prohlídku má méně často. A souhlas s tebou, servisní plán je u H dražší, ale je na každém, aby

Interiér mám osobní jinou zkušenost.

Řazení je možná kousek za VW, ale míle před Frantíkem.

Ona pověst VW z přelomu století šla aké dlů a obecně konkurence šla nahoru, vezmu třeba i Fordy nebo Frantíky, se zlepšíli. H šlo nahoru ze všech jmenovaných nejvíce.

Šetření udělalo na posledních 15 let na všech stranách své. Za mě se to hoooodně přiblížilo a někde i srovnalo, a rozhodně bych ani Frantíky a Korejce už vůbec nepodceňoval.

Nový Tucson vypadá zajímavě, uvidíme jak na živo a roli sehraje i cena jako nasadí. Necháme se překvapit prodeji příští rok.

 

 

Link to post
Share on other sites

Už mají za sebou první crash test (s tím jak s těmi auty jezdí se ani moc nedivím)

https://tydenikpolicie.cz/ridic-hyundaie-smetl-pri-predjizdeni-dva-motocykly/

 

Zajímavá část je ta s odhadovanou škodou, takže dvě motory + 1x Hyundai na odpis a škoda jen 700tis. Snad se sražený motorkář brzy uzdraví.

Link to post
Share on other sites

Volant az takove drama neni, zmena o zvyku. Funkcne s tim problem nebude, design hold kazdemu soudruhovi se nezavdeci.

Ale budiky na prvni pohlede no ........ neprehledne, nesympaticke, alespon za mne. Ale na budiky to nejezdi.

Karoq taky nema budiky nejake uzasne.

A ty dotyky na stredni konzole, zaklad by mel byt mechanicka tlacitka a tocitka, vzdy na svem miste jednoduse ovladatelne pri jizde.

Dotyk je pri jizde zlo.

Link to post
Share on other sites

Chtěl jsme zrovna napsat to samé co @kitrab ty budíky vypadají prostě divně, snad to bude aspoň přehledné a nebo digipanel to zpraví...

 

Zvenku za mě snad až super, v černé tedy asi ne, ale v jiných barvách se mi to i naživo líbí. Interiér je trochu nudný z fotek, uvidíme co naživo a hlavně co jiná barevná provedení než nudná černá šeď...

Link to post
Share on other sites

Skoro pokaždé, když "korejec" představí nový model, tak vždycky najdu pár prvků, které mi nenápadně připomínají jiné automobily. Tady z boku inspirace RAV4, infotainment a ovládání klimatizace Audi A6. Ale jinak chválím konečně moderní infotainment (na první pohled). Předek se mi zdá moc překombinovaný

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...