Jump to content
Jan R.

1.0 TSi ve srovnání

    Recommended Posts

    Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců

     

    Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby

     

    1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW

    2. Honda 1.0 VTEC 93kW

    3. Suzuki 1.0 82kW

    4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,-

    5. Fiat 1.0 88kW

    6. Opel 1.0 77kW

    7. Kia/Hyundai 1.0 88kW

    Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat

     

    Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis

     

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ešte by bolo vhodné doplniť nejaký link alebo aspoň napísať, ktorý 60-stránkový časopis to robil. ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    A je třeba doplnit, že tu dvouhmotu má i koncern, jen oni testovali Fábii a ta ji spolu s Rapidem nemá. Ale od Golfu/Leonu výše ji mají (u Pola a Ibizy si nejsem jistý).

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    JJ má ji Octavia, Scala ji podle mě dostane, když z toho chtějí mít Golfa VIII.

     

    Ano Speciál Svět Motorů, překvapině nevyhrála Škoda, jak si každý myslí, že je platí. U Fordu je to pochopitelné, x-let už to vyrábí, nedávno se zjistil konstrukční nedostatek, toto už je inovované provedení.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    70kW bez dvouhmoty, silnější 85kW ji má, CNG zatím nepopsali.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ano, to platí u všech 85kW verzích. Bez dvouhmoty jsou verze 81kW ve Fabii a Rapidu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Kultura chodu bude lepší, ale při poskakování po městě jakou bude mít životnost.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Měl jsem půjčenou 1,0 TSI 6st. manuál a za mě velmi dobrý motůrek. Tichoučký krásně pružný na danou třídu super.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By chipik
        Prodám náhradní díly z motoru BXE z Octavie, r.v. 04/2009. Ve 2013 při 212000km praskla ojnice - klasika. Vozidlo ale jezdilo převážnou většinu cest z Prahy do Bratislavy, takže motor byl i přes velký nájezd km naprosto v pořádku.
        Na prodej: vstřikovače, lišta, turbodmychadlo, pokud by někdo sháněl písty, vačka, hadice okolo motoru, el. instalace, tandemové čerpadlo, váha vzduchu, všechny ostatní čidla a snímače, setrvačník, alternátor, dále mám k dispozici velký setrvačník, spojkovou lamelu a přítlačný talíř..
        Pokud si ještě na něco vzpomenu, ještě dopíšu. Leží mi to doma v garáži od 2013 a zatím jsem neměl čas to rozebrat, nafotit a nacenit. V případě zájmu o některý díl napište dotaz spolu s cenovou nabídkou a po dohodě daný díl demontuji.
        Kontakt prosím do SZ.
        Děkuji.
         
        Je na tom ještě chladič spalin, EGR ventil, škrtící klapka sání, atd...
      • By Bubu2427
        Ahoj,
        potřeboval bych poradit. Kámoš mi nabízí ke koupi za pěknou cenu 1.9TDi s motorem BLS, bohužel s vykuchaným DPF (najeto 220000km a cena 25000). Díky tomu se nedostanu na přijatelnou cenu nového DPF, protože se starý musí vrátit. Chtěl bych tedy koupit nějaký jetý, který nechám vyčistit a dostanu se na cenu toho nového. Jenže nevím, jestli musím dodržet přesně OEM toho vykuchaného, které mi nadiktoval nebo můžu vzít jakýkoliv, který je určen pro motor 1.9 BLS? Poslal mi číslo dílu: 1K0254700NX.
        Díky za případné rady
      • By Bricciolo
        Mám Superb 2 2,0TDI, 103Kw. Najeto 270t. 
        Dneska se mi stalo, že jsem přidal plyn a najednou se ozval zvvuk, jako když odpojíte hadici od kompresoru. Navíc se poté přidalo rachtání z přední části. Jakoby od motoru. Chci se zeptat, co to může být? Mám se připravit na turbo? Nebo je to jen něco z výfuku? 

        Díky
      • By 18lubi81
        Zdravym vlastnim nové litrove tsi chcem sa spytat či aj u tohto motora je vodne chladenie turba a s automatickym elektrickym dochladzovanim po vypnuti motora  ako u 1,2tsi ? Lebo moc podrobnych technickych udajov o konkretnom motore neni iba tie zakladne .Dik za odpovede 
      • By Swordfish76
        Vše co se týká nově montovaných filtrů pevných částic pro benzínové přímovstřikové motory.
        Tady je na úvod velmi zajímavý článek s vysvětlením rozdílů mezi DPF a GPF. 
        GPF - částicový filtr pro zážehové motory
    ×