Jump to content
Sign in to follow this  
Agraelos

Ložisko uchycení tyče posilovače brzd

    Recommended Posts

    Zdravim,

     

    měl bych otázku -> při sundání (kvůli výměně) starýho plast. uchycení v brzd. pedálu od tyče posilovače (viz. obr. č. 1), je na konci taková železná mistička/talířek (ložisko vidlice), ve kterým je konec tyče posilovače (obr. 2). V jakým stavu si myslíte, že je původní ložisko? (obr. 3 a 4). A kdyby se tam to ložisko vůbec nedalo, myslíte, že by to něco ovlivnilo, např. kvůli tření, nebo jako opěrnej bod?

     

    Auto: Octavia I, 1.9 TDI, 66 kW, rok 2000, manuál. převod.

     

    Děkuju za odpověď.

    Obr. 1.jpg

    Obr. 2.jpg

    Obr. 3.JPEG

    Obr. 4.JPEG

    Edited by Agraelos

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    • Similar Content

      • By Mischo77
        Poprosim o riešenie problemu
         
        Dlhodobo riešim problem s vybraciami auta ktore je cca od 80km/h a viac (auto vybruje cele)  a taktiež na dialnici ked idem rovno pripadne zatačam mierne tak počut pazvuky od akoby zadnej časti auta ( opakovane hučanie akoby od zlej pneumatiky - pniečo ako vadne ložisko). - Dany zvuk je počuť IBA ked je zaradena rychlost a noha na plyne). inokedy NIKDY.
        - pneumatiky odkontrolovane a vyvažene, vymenena hardy spojka zadna.
        - v servise kontorlovane loziska bez problemov, ALE pri zdvyhnutom aute a otacani akehokolvek kolesa je pocut rytmicke hucanie od zadnej rozvodovy/haldexu (neviem)
         
        Mimo toho vozidlo vibruje od prednej časti pri prudšej akceleracií.  - tam mi bolo povedane že už nič ine ako predne vnutorne klby to byt nemozu.
         
        Dik za rady a pomoc 
        Octavia 2 scout BMM. 08r 330t km
         
      • By lubann
        Mam problem na octavii 19 tdi mi při točeni volantu do leva vychazel od kol divný zvuk a ve volantu jsem cítil jemne brneni ve dvou znackových servisech Jarov,Nh Car mi rekli vse je ok dela to zimni pneu, ale po přezuti to pokračovalo dále tak jsem v znackovem servise v nachode nechal auto prohlednout a tam mi rekli je treba nove lozisko (vymena stoji 3800)ale samotne stoji 1500kč mam nabídku kuopit z bouračky starsi lozisko ale nekdo tvrdi ze se starsi loziska nevyplati kupovat že kdyz je vicekrat meneno tak brzi odejde?Slisel jsem ze to muze byt i homokinetcky klob.Nevíte kolik asi stoji i ten kloub?Díiky za odpoved.
      • By gargamel01lc
        Popis zboží   NABOJ PREDNIHO KOLA
        OCTAVIA 2/YETI - 3 DIROVY - S LOZISKEM
        / BEZ SROUBU/
        2ks-  2100kc POŠTA ZDARMA 
        NOVÉ NEPOUŽITÉ ... ORIGINÁLNÍ VÝROBCE 
      • By Brendolíno
        Mal som problém s tým, že niekedy pri naštartovaní auta nezaplo servo, resp. svetlá preblikávali až kým mi raz nevyplo servo, posiľovač bŕzd, následne aj motor(našťastie nie na hlavnej ceste). Myslel som si že už pošla baterka(6.5 roka mala) a kvôli nej malo problém aj servo. Kúpil som novú baterku do auta, o niečo slabšiu ale na 1.4 Fabiu to stačí, týždeň to nerobilo nič ale znova sa mi stalo že mi hneď po naštartovaní nezaplo servo a posiľovač bŕzd(asi až po 5 sekundách). Všimol som si že pri otáčaní volantu to utlmuje svetlá o dosť ako keby to servo odoberalo veľa energie. V čom by mohol byť problém?
      • By spartak53
        Zdravím chcel by som sa spýtať či už niekto menil a čo všetko ste menili. Já mám teraz v pláne meniť rozvody,vodnú pumpu,olej,filtre. Chcem dať aj vymeniť skrutky a panvy ojničného ložiska. Len neviem či vymeniť aj ložisko alebo nechať originál. Neviete náhodou na aký moment sa uťahuju tie ojničné skrutky ? Octavia II 2008 BXE 210000km chip+turbo cca 160PS.
    ×