Jump to content

Škoda KAMIQ


PTiCA

Recommended Posts

Je to podľa mňa bežné, logické, a vôbec nie ojedinelé. Väčšina áut vychádza z nejakej platformy, podvozku, dizajnu....

KODIAQ > KAROQ > KAMIQ. Peugeot 5008 je len zväčšený 3008, Peugeot 2008 je zdvihnutý Peugeot 208. Citreon C1<C2<C3<C4 (po novom je už aj C5 Aircross) u ktorých sú malé zmeny a iba sa nafukujú ako bublinka z bublifuku. Automobilka si nemôže dovoliť vývoj samostatného vozidla- či už vonkajšieho vzhľadu alebo interiéru. Stálo by to peniaze a cena auta by bola vyššia.

Edited by janci47
Link to comment
Share on other sites

Tak pomalé odhalování pokračuje..interiér ala Scala s tím tabletem, což se mně osobně vůbec nelíbí..trochu jsem doufal, že ten infotaiment bude zabudovaný, stejně jako její koncernoví sourozenci Seat Arona nebo VW T-cross..

http://www.auto.cz/skoda-kamiq-interier-127461?utm_source=facebook&amp;utm_medium=dave&amp;fbclid=IwAR3n5Avg4jfgzFMO3p_V2qqHib9owbkLvR1CotIP15MsKn18QIGCtimrrhc

 

 

1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Co mě zaujalo:

 

- budou se dodělávat plynové vzpěry u motoru

- co jsem se díval, tak jsou v interiéru vpředu shodné snad i výplně dveří se Scalou - podle všeho je jen posunutá nahoru podlaha

- stejné vnitřní rozměry na šířku

- místa nad hlavou vpředu víc o 2, vzadu o 2,5 cm

Link to comment
Share on other sites

Škoda že za příplatek. Pokud to míří i na důchodce tak těm bych to udělal na celou hranu kolem dokola a s airbagem že se mu to po dotyku o druhý auto vrátí a přiskřipne ho to ve dveřích.

 

A teda moc se mě líbí ten Kamiq, 400l kufr není nic extra ale stejně jako u Scaly po sklopení sedaček místa habaděj takže stále použitelné i na větší převozy. 

Link to comment
Share on other sites

Až se divím, že udělali vedle sebe takhle podobné modely s Karokem. Jasně, je to o 7 nebo kolik cm užší rozvorem, nemá to el. ruční brzdu, 4x4. Ale vnitřním prostorem na délku je to totožné a 400l kufru bude spoustě lidí stačit (berme to tak, že jsme zhýčkaní a jinde na ten kufr zas takový akcent nedávají). A můj subjektivní názor - je to postavené tak, že si to ani moc nehraje na SUV. Tak jak je Kokodák dělaný á la zvýšené kombi, tohle je o pár cm zvýšený hatchback.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dle mého prodejce Škoda, by měla základní cena překročit  základní cenu Scaly. Takže jsem rád , že si ve čtvrtek jdu pro novou skladovou  Fabii combi s 25% slevou z původní ceny. Původně jsem si říkal, že bych si na to nové malé SUV od Škodovky počkal, ale takhle mi zbyde ještě aspoň na 2 roky na benzín.

Kašlu na módní trendy, účel světí prostředky.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

před 9 hodinami, DušanV napsal:

Dle mého prodejce Škoda, by měla základní cena překročit  základní cenu Scaly. Takže jsem rád , že si ve čtvrtek jdu pro novou skladovou  Fabii combi s 25% slevou z původní ceny. Původně jsem si říkal, že bych si na to nové malé SUV od Škodovky počkal, ale takhle mi zbyde ještě aspoň na 2 roky na benzín.

Kašlu na módní trendy, účel světí prostředky.

Také jsem na podobné auto od škodovky čekal, ale za tu cenu zase ,,malé SUV” místo kombikové Fabie mít nemusím. Počkám na projetí ve Scale ?.

Link to comment
Share on other sites

Osobně odhaduji tak cena Scaly + 20-40tis. Ona současná Arona taky už nezačíná "v základu", ale až od Style.

 

Jak se dívám na ty fotky, možná jsem to přehlédl, ale asi to bude první škodovka bez předních mlhovek, nebo jsou spolu s hlavními? (to by moc nedávalo smysl)

Link to comment
Share on other sites

  • Pawouk pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...